Omega-3, witaminy, minerały

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 01:47
mam pytanie jeśli wezmę omege w trakcie posiłku a po np.sniadaniu wezmę odrazu antydepresanty to czy olej nie wplynie jakoś na lek.syntetyczny(np antydep się wolniej przyswajam,mniejsza biodostępność będzie wtedy antydepow,czytałam coś na necie,ze stosowanie omegi 3 razem z syntetyki powinno się uzgodnić z lekarzem
Czy bierzcie omega3z antydepresyjnymi lekami
Czy omega3 pomogły Wam?a jeśli tak to jakie konkretne produkty stosujecie??,chodzi mi o nazwy produktow
Zawierających NNKK
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 sie 2012, 09:50
Cytrynka prawdopodobnie nie ;) na ulotce powinno pisać przyjmowanie leku z pokarmem
omega3 na depresję nic nie da, ale na koncentrację tak,
ps.:nie chce mi się tych linków szukać proszę :angel:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Omega-3, witaminy, minerały

przez what_a_feeling 08 sie 2012, 10:15
omega3 na depresję nic nie da,
Badania mówią co innego.
F20.0
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
28 maja 2012, 07:50
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 10:49
Wykończony dzięki,pocieszyles mnie z ta koncentracja.ok odpuszczę Tobie te linki ;) ,a co tam zlituje się nad Toba i odpuszcze :D
what_a_feeling, może Ty wkleisz jakiegoś linka na temat badan nad omega na depre.?

Stosuje ktoś z Was Omege3 z lekami antydepr. lub neuroleptykami?
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 sie 2012, 12:28
Na dwubiegunową też omega3 miały pomóc a teraz okazało się, że nic nie da.
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Atalanta 08 sie 2012, 12:45
cytrynka84 napisał(a):
Stosuje ktoś z Was Omege3 z lekami antydepr. lub neuroleptykami?

ja stosowałam, jeszcze do niedawna bowiem ostatnio mi się skończyły, rezultaty można było odczuć po pierwszym dniu stosowania, mi pomogło głównie na nerwicę, ale stopniowo tez na inne objawy, w tym na koncentrację, trzeba jednak brać większe dawki niż się zaleca; zwykle łykałam dwie duże kapsuły dziennie co dawało ok 600-700 mg; należy jednak pamiętać, że omega działa regenerująco i oczyszczająco więc aby zadziałał w pełni trzeba też stosować odpowiednią dietę: więcej białka i jak najmniej tłuszczów trans; poza tym dużo ruchu na świeżym powietrzu; w internecie jest sporo informacji na temat omegi-3 i jej specyfiki działania więc odsyłam Cię tam :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
09 kwi 2011, 21:05

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 13:26
Kurcze,nie wiem co robić,bo kupiłam to eyeq omega3,6+wiesiolek,a teraz czytam na necie,ze tłuszcze zwiększają,poziom leków we krwi i należy zachować odpowiedni odstęp czasowy miedzy lekami,a posiłkami bogatymi w tłuszcze,a jak mam zachować odstęp 1-2h jak powinnam brac3 razy dziennie po 2 kapsułki tego eyeq?!
Atalanta, a Ty zachowywalas jakiś odstęp miedzy lekami,a omega 3?
Jaki konkretnie preparat zawierający omege 3 przyjmowalas?
eyeq jest cholernie drogie,mam tyle kasy wyrzucić w błoto teraz?
Co robić ? Poradzcie proszę.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 08 sie 2012, 13:53
,a teraz czytam na necie,ze tłuszcze zwiększają,poziom leków we krwi i

BZDURA!!! One zmniejszają lęk i depresję i najlepiej brać je z jedzeniem . Byłoby dobrze ,by to jedzenie było ubogie w błonnik.A leki ?Wcale nie zwiększaja ich poziomu we krwi ,bo nie mają takich magicznych zdolności. Nie wierz we wszystko co piszą w necie. Czasami można przeczytać takie pierdoły ...Te oleje OMEGA3 to sie wypiło w życiu i tylko ( jak już ) to pomagały. Dawałem to swojemu dziecku ( od 1 do 4 roku życia) ,by mu się w głowie dobrze budowało. Bierz śmiało te oleje ,a jak miała byś się dalej stresować podczas przyjmowania to... oddaj do apteki ,albo wyrzuć na śmietnik-(i po problemie).
Pozdro.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9030
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 15:32
Kalebx3, 163 zeta mam wyrzucić na śmietnik tyle kosztuje eye q 360 kaps,co starcza na dwa miesiące leczenia(bo przez pierwsze 12 tyg.stosowania trzeba brać 6 kaps na dobę,potem juz bierze się 2 kapsułki)
Chodzi mi o to czy na pewno omega 3 zazyte razem z antydepami,nie powodują zwiększenia stężenia leku antydepr.we krwi
Rano wstaje jem,w trakcie posiłku biorę 2 kaps eye q i zaraz potem po śniadaniu,biorę leki antydepr,czy tak mogę?Czy powinnam zachować jednak ta 1-2 godzinna przerwę miedzy lekami ,a omega 3??
W necie ktoś zrobił prezentacje,na temat interakcji leków z pożywieniem i tam właśnie jest napisane,ze leki,bierze sie1 h przed posiłkiem bogatym w tłuszcze lub tez2 h po posiłku bogatym w tluszcze(a omega3 to tłuszcze wiadomo)
Czy np omega czy nie wpływają jakoś negatywnie na antydepy,?brane razem tzn leki plus omega 3brane jedne po drugich w tym eyeq jest dużo omegi 3 i oleju z wiesiołka witaminy E
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

przez what_a_feeling 08 sie 2012, 15:41
A musisz to kupować?! Nie możesz kupić zwykłej omegi 3 i wiesiołka? :?
F20.0
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
28 maja 2012, 07:50
Lokalizacja
Wrocław

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 15:59
Ten eye q ma duza zawartość omegi 3 jest dobrze przyswajalny i naturalny,preparatów z omega 3 jest mnóstwo tylko ze ich jakość jest rozna(stosowałam galomege formule IQ na koncentracje i depre,nic,ale to kompletnie nic ta galomega nie dala)
Pewien lekarz mi polecił to eye q,pomyślałam sprobuje,droższe to lepsze,więcej kwasów dobry skład tamten dr co mi to polecam nie był psychiatra,ale wiedział,ze biorę antydepr,a teraz się dowiaduje,ze jedne na drugie mogą zle wpływać,nie mam adhd tylko problemy z koncentracja
Olej z wiesiołka mi chyba nie potrzebny,nie wiem
Czy wiesiolek też ma jakieś znaczenie jeśli chodzi o koncentracje??
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Atalanta 08 sie 2012, 21:01
cytrynka84 napisał(a):Kurcze,nie wiem co robić,bo kupiłam to eyeq omega3,6+wiesiolek,a teraz czytam na necie,ze tłuszcze zwiększają,poziom leków we krwi i należy zachować odpowiedni odstęp czasowy miedzy lekami,a posiłkami bogatymi w tłuszcze,a jak mam zachować odstęp 1-2h jak powinnam brac3 razy dziennie po 2 kapsułki tego eyeq?!
Atalanta, a Ty zachowywalas jakiś odstęp miedzy lekami,a omega 3?
Jaki konkretnie preparat zawierający omege 3 przyjmowalas?
eyeq jest cholernie drogie,mam tyle kasy wyrzucić w błoto teraz?
Co robić ? Poradzcie proszę.

Cytrynko84, ja brałam różne preparaty od tranu po kapsułki, polecam omegę firmy Gold bo zawiera bo zawiera bardzo wysokie stężenie kwasów. Tłuszcze te nie wpływają na poziom leków we krwi; poziom leków reguluje się sam więc bezpiecznie możesz je łykać. Ja żadnych przerw bynajmniej nie robiłam. Ten wiesiołek, o którym piszesz, jest rośliną (jedną z nielicznych) bogatą w kwasy omega-3 więc ma duże znaczenie jeśli chodzi o koncentrację. Pamiętaj, aby preparat przechowywać w odpowiednich warunkach , najlepiej w lodówce, gdzie światło nie dochodzi, kwas omega-3 jest bowiem bardzo nietrwały
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
09 kwi 2011, 21:05

Omega-3, witaminy, minerały

przez cytrynka84 08 sie 2012, 22:07
dzięki,może zle przechowuje,w ciemnym miejscu w szawce,ale w temp.pokojowej,a teraz jest gorąco ten cholerny internet może dla własnego spokoju,zmnejsze dawkę tej omegi,schowam do lodówki
Te artykuły o rozrzedzeniu krwi,krwotoki wewnętrzne, przez kwasy,o zwiększeniu stężenia leków i w konsekwencji tego obrzęk pluc nawet lekarz chyba do końca nie wie co i jak .z tym suplementami
Dziś dzwoniłam do psych. kazał mi na wszelki wypadek odstawić wszyskie suplementy i mówi ze mam brać ,powinnam nawet brać magnez z wit. b6,(mówił,ze niby najlepszy jest Magne b6-ale też jest drogi)
Atalanta, A mogę spytać czy bralas też neuroleptyki z omega 3?
(neurolepy zmniejszają ciśnienie i obniżają krzepliwość,tak jak omega 3
Zdarza misie brać ketrel,albo czasem nawet Tisercin,ale nasennie ,nie na schizofrenię
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Omega-3, witaminy, minerały

Avatar użytkownika
przez Atalanta 08 sie 2012, 23:15
Magnez też biorę ;) Aktualnie mam firmy zdrowit, kapsułki 375 mg, chyba największe na rynku. Ten akurat nie był drogi , za 60 kapsułek zapłaciłam 9 zeta
Neuroleptyków nie brałam, ale biorę beta-blokery (propranolol) też lekko obniża ciśnienie.
Wszystko zależy jakie dawki stosujesz, co za dużo to też niezdrowo, lepiej rzeczywiście aby lekarz wiedział. Co do suplementów to też trzeba uważać, czasami trudno stwierdzić jakie mogą być skutki przedawkowania, ja też się zawsze zastanawiałam czy omegę 3 można i da się przedawkować i jakie są tego konsekwencja :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
09 kwi 2011, 21:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do