nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

przez adhab 10 cze 2013, 13:35
nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji, zero aktywnosci, co to k.... jest ??
nie mam depresji, tylko obnizony nastroj.....
to sa objawy depresji, czy jakiegos zaburzenia ?
lykalem paroksetyne, sertaline w wysokich dawkach i nic....

2 lata temu pakowalem ostro, lykalem chlorprothixen 100mg na noc i bylem aktywny i pelny zycia, teraz np. nie mam sily nawet zrobic cokolwiek, nie mowiac o cwiczeniach fizycznych

apatia totalna, na niczym mi nie zalezy, to podchodzi pod depresje, czy co ?
mam lekarza, ale nie ma go, jest w niemczech i zobaczymy sie po wakacjach, to jest wg. Was problem psychiatryczny czy jaki ?
co to moze byc ? blagam o jakas wskazowke, bo pojde do innego lekarza.
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 cze 2013, 13:48
Rozumiem ze nic juz nie bierzesz? Ile czasu minelo odkad przestales brac leki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

przez adhab 10 cze 2013, 14:00
biore chlorprothixen na noc 100 mg, bralem 60 mg paroksetyny, ale po 3 ms przestalem brac bo uznalem, ze nie zadzaiala po takim czasie, to nie zadziala, nie biore nic 2 ms. jest cos stricte aktywizujacego ?? bo mi najjbardziej przeszkadza ten marazm, gdybym byl aktywny bylo by idealnie
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 cze 2013, 14:08
A z jakiego powodu zaczeles brac leki? Wlasnie na te objawy rozumiem tak?

paroksetyna na pewno nie jest aktywizujacym lekiem. Do tych stricte aktywizujacych zalicza sie wellbutrin, moklobemid, reboksetyna. Ale wszystko ma swoja cene. Te leki moga pogarszac juz istniejące lęki i zachowania nerwicowe.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

przez adhab 10 cze 2013, 14:11
zaczelo sie w 2008 mialem fobie i "lekka depresje" po paru latach leczenia efectinem - 300 mg, odstawilem go i czulem sie ok naprawde, depresje minela, bylem aktywny, mialem tylko na noc lerivon, pozniej z powodu wzrostu apetytu przeszedlem na chlor.. i po jakims czasie opanowal mnie wlasnie ten stan o ktorym pisze....
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 cze 2013, 14:14
W takim razie chyba musisz skonslutowac sie z lekarzem. Moze on przepisze Ci cos co Cie zaaktywizuje. Z drugiej strony piszesz ze brales chlor i wynika jakbys przez ten lek zaczal miec problemy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

przez adhab 10 cze 2013, 14:17
odstawilem go, bo chcialem na sile spac bez lekow, nie dalo sie;/ najgorsze jest to, ze tylko po tym leku spie jak bym sie uzaleznil, inne nasenne mi nie pomagaja, nawet w konskich dawkach;/
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 10 cze 2013, 14:21
Moze jednak sprobuj odstawic i poczekac tydzien/dwa i moze akurat uda Ci sie naturalnie zasnac. W koncu i tak bedziesz sen zmozy Cie nawet jakbys nie spal 2 doby.:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

przez adhab 10 cze 2013, 14:28
probowalem, przez ponad 2 tygodnie nie bralem, ale nawet jak na chwile zasnalem, to bardzo plytko i szybko sie budzilem, i w ogole beznadziejnie sie czulem, nie zdrowo pobudzony, dalekie to bylo od zdrowej aktywnosci, wiec wrocileml;/

bede muysial isc do innego lekarza....

-- 11 cze 2013, 10:10 --

wellbutrin i reboksetyna, pytalem w kilku aptekach, zostaly wycofane......
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do