Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
adhab

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji...

Rekomendowane odpowiedzi

nic mi sie nie chce, nie mam na nic sily, zero motywacji, zero aktywnosci, co to k.... jest ??

nie mam depresji, tylko obnizony nastroj.....

to sa objawy depresji, czy jakiegos zaburzenia ?

lykalem paroksetyne, sertaline w wysokich dawkach i nic....

 

2 lata temu pakowalem ostro, lykalem chlorprothixen 100mg na noc i bylem aktywny i pelny zycia, teraz np. nie mam sily nawet zrobic cokolwiek, nie mowiac o cwiczeniach fizycznych

 

apatia totalna, na niczym mi nie zalezy, to podchodzi pod depresje, czy co ?

mam lekarza, ale nie ma go, jest w niemczech i zobaczymy sie po wakacjach, to jest wg. Was problem psychiatryczny czy jaki ?

co to moze byc ? blagam o jakas wskazowke, bo pojde do innego lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biore chlorprothixen na noc 100 mg, bralem 60 mg paroksetyny, ale po 3 ms przestalem brac bo uznalem, ze nie zadzaiala po takim czasie, to nie zadziala, nie biore nic 2 ms. jest cos stricte aktywizujacego ?? bo mi najjbardziej przeszkadza ten marazm, gdybym byl aktywny bylo by idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z jakiego powodu zaczeles brac leki? Wlasnie na te objawy rozumiem tak?

 

paroksetyna na pewno nie jest aktywizujacym lekiem. Do tych stricte aktywizujacych zalicza sie wellbutrin, moklobemid, reboksetyna. Ale wszystko ma swoja cene. Te leki moga pogarszac juz istniejące lęki i zachowania nerwicowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczelo sie w 2008 mialem fobie i "lekka depresje" po paru latach leczenia efectinem - 300 mg, odstawilem go i czulem sie ok naprawde, depresje minela, bylem aktywny, mialem tylko na noc lerivon, pozniej z powodu wzrostu apetytu przeszedlem na chlor.. i po jakims czasie opanowal mnie wlasnie ten stan o ktorym pisze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie chyba musisz skonslutowac sie z lekarzem. Moze on przepisze Ci cos co Cie zaaktywizuje. Z drugiej strony piszesz ze brales chlor i wynika jakbys przez ten lek zaczal miec problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odstawilem go, bo chcialem na sile spac bez lekow, nie dalo sie;/ najgorsze jest to, ze tylko po tym leku spie jak bym sie uzaleznil, inne nasenne mi nie pomagaja, nawet w konskich dawkach;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze jednak sprobuj odstawic i poczekac tydzien/dwa i moze akurat uda Ci sie naturalnie zasnac. W koncu i tak bedziesz sen zmozy Cie nawet jakbys nie spal 2 doby.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

probowalem, przez ponad 2 tygodnie nie bralem, ale nawet jak na chwile zasnalem, to bardzo plytko i szybko sie budzilem, i w ogole beznadziejnie sie czulem, nie zdrowo pobudzony, dalekie to bylo od zdrowej aktywnosci, wiec wrocileml;/

 

bede muysial isc do innego lekarza....

 

-- 11 cze 2013, 10:10 --

 

wellbutrin i reboksetyna, pytalem w kilku aptekach, zostaly wycofane......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×