Jesienna derealizacja i pseudo-depresja

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

przez Peter_HS 03 wrz 2012, 22:19
Ja mam dziwny problem - otóż mam od 2009 roku cykliczną zmianę w moim umyśle, zawsze gdy jest zimniej - czyli przez całą jesień i zimę (choć nie zawsze, mam przejaśnienia długie) - wpadam w lekką realizację, czuję się mrocznie, jakby jakiś duch, i jestem hyper wrażliwy na muzykę w tym stylu:
www.youtube.com/watch?v=qrVO-MM2DE0
Podczas tej wrażliwości osiągam największą derealizację połączoną z silnymi emocjami wzruszenia, i czuję się nie z tego świata.
Podczas tego jestem też przymulony, spowolniony, bardziej leniwy, słucham dużo depresyjnej muzyki, i jestem w dziwnym stanie emocjonalnym. Co to jest ? Zacząłem to miewać po nieszczęśliwym zakochaniu się i ogromnego żalu po tym. Mam też nerwicę lękową, jetem bardzo zamkniętą osobą i przez wiele lat miałem problemy społeczne. Potrafię też w tym stanie miewać jakby sny (o spotkaniach z mrocznymi postaciami w dalekiej zimnej krainie najczęściej, występują przy tym też emocje). Jestem Werter, czy zbliża się jakieś schorzenie ?

przez Szymo19 04 wrz 2012, 22:17
masz nerwicę lękową, leczysz się na nią jakoś?

Potrafię też w tym stanie miewać jakby sny (o spotkaniach z mrocznymi postaciami w dalekiej zimnej krainie najczęściej, występują przy tym też emocje)

Albo to jest czasowa utrata świadomości albo po prostu omamy i halucynacje. To drugie może być spowodowane setką innych czynników, nie koniecznie chorobą. Podobne akcje mieli moi znajomi po lekach przeciwdepresyjnych dlatego zapytałem ;)

przez Ferdynand k 04 wrz 2012, 22:22
Brak słońca powoduje niedobór serotoniny jeszcze większy niestety wyciąg z dziurawca gingko biloba czekolada dieta bogata w białko
i wit B tyle
jak bierzesz leki nie możesz dziurawca.
Naczelny Użyszkodnik

Doradca Nerwica.com