CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez INTEL 1 15 maja 2014, 14:33
Anel92 napisał(a):Użytkownik123, Hej, ja też mam Convulex w dawce 600mg na dobę, na depresję, dokładnie mam zaburzenie depresyjne i lękowe mieszane
INTEL 1, Co u Ciebie?Jak się sprawy toczą?


.... a nic ....28.05 kolejna sprawa....
Na PW wysłałem Ci posta sprzed kilkunastu dni, w ktorym streściłem obecną sytuację
...nie mam podpisu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1513
Dołączył(a)
11 maja 2013, 18:07
Lokalizacja
Śląsk

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez marwil 15 maja 2014, 14:55
Nikita777, Cześć

W tym wielokrotnie zamieszczanym tu na forum artykule - rozdział 4 dotyczy farmakoterapii ChAD z szybką zmianą faz.

http://fpn.ipin.edu.pl/aktualne/2011/3/artykul%2003.pdf

Myślę, że dobrym miejscem na prawidłową diagnozę (i szansę na dobranie leków) jest obserwacja na oddziale chorób afektywnych np.

http://www.ipin.edu.pl/wordpress/klinik ... hiatryczna
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1892
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

przez dariusz1990 15 maja 2014, 15:26
Witam!!!Ja również jestem od jakiegoś czasu na tym forum.Obecnie też mam problemy ze zmianą faz w chorobie .Na chwile obecną czuje się dobrze jakby w reemisji ale lęki dokuczają cały czas .Uważacie że Anafranil może być podawany Chadowcom ?
F31 ZABURZENIA DWUBIEGONOWE F41.2 MIESZANE ZABURZENIA LEKOWO DEPRESYJNE
Offline
Posty
168
Dołączył(a)
17 paź 2011, 11:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez marwil 15 maja 2014, 15:49
dariusz1990, Chadowcy jedzą wszystko.

Jak głoszą naukowe teorie - leki trójcykliczne, takie jak Anafranil niosą największe ryzyko wywołania manii.

Osobiście w remisji nie jadłbym Anafranilu.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1892
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

przez Nikita777 15 maja 2014, 16:01
marwil, dzięki. Przeczytałam artykuł; jest napisane, że na częstość zmienności faz wpływa niedoczynność tarczycy, a ja też to mam, a prawdopodobnie nawet Hashimoto - w przyszłym tygodniu mam badania :(
Depakine chrono 500mg
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 maja 2014, 13:22

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 15 maja 2014, 19:39
Depakiniarz już pewnie na tamtym świecie...
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez hooain 15 maja 2014, 20:01
konieczne są normotymiki w rozpoznanym chadzie, ale niejako niecałkowicie ujawniającym się, w chadzie, w którym dwubiegunowość pojawia się głównie podczas utrzymywania jakichś głębszych stosunków z ludźmi? kurva czy by pohamować wahania nastroju nie starczy jakaś bardziej konkretna psychoterapia i czy od razu, nawet w niezbyt ostrej postaci choroby, muszą być wprowadzane stabilizatory? każdy normotymik ścina mnie w chooja, zastanawiam się nad sensem zajeżdżania wątroby, skoro w teorii choroba przeszła jedynie na interpersonal, a reszta sfer pozostaje dostatecznie zdrowa, zastanawiam się na ile psychoterapia pozwoliłaby wyciszyć objawy
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez macieywwa 15 maja 2014, 20:06
hooain, lykasz tylko depakine czy cos jeszcze :?:
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez hooain 15 maja 2014, 20:08
mini dawka fluoksetyny, 20 mg
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez Użytkownik123 15 maja 2014, 20:35
Anel92 napisał(a):Użytkownik123, Hej, ja też mam Convulex w dawce 600mg na dobę, na depresję, dokładnie mam zaburzenie depresyjne i lękowe mieszane
INTEL 1, Co u Ciebie?Jak się sprawy toczą?


a od jak dawna bierzesz ten lek? były jakieś skutki uboczne?
OD 16 MAJA
CONVULEX300mg
SERONIL40mg

nic nie pomaga, jeżleli i to nie pomoże wracam do PAROGENU
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
12 maja 2014, 13:57

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez Asmo 16 maja 2014, 01:21
Depakiniarz jesteś?
F31 - wredna suka!

Lit 750mg
Venlafaksyna 300mg
Lamotrygina 200mg
Kwetiapina 50mg
Xanax, Clonazepam (sometimes)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
31 maja 2013, 14:20
Lokalizacja
Poznańska gimela

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez evil never dies 16 maja 2014, 07:26
Witajcie,
mam takie pytanie, czy to możliwe aby na 75 mg wenli i 25 mg lamotryginy (branej od tygodnia) wystąpiły u mnie takie objawy (czy to hipomania?):
- od kilku dni mój nastrój stale idzie w górę
- odczuwam niezdrowe pobudzenie, napięcie wewnętrzne
- napęd do działania
- wieczorem w porze gdy normalnie byłem podniety nie chce mi się spać (2 godziny po łyknięciu lamo), potem zasypiam ale w nocy budzę się co 2 godziny.
- wczoraj wieczorem miałem poczucie siły,m własnej mądrości i dużych mozliwosci (mądrzenie się, doradzanie, gotowe odpowiedzi i sposoby na rozwiązanie problemów). Podjąłem też decyzję o zrobieniu pewnej rzeczy (w przyszłości), co dzisiaj rano mnie trochę przeraziło i jestem na etapie, że raczej tego nie zrobię "co mi w ogóle przyszło do głowy"

To chyba tyle. Co o tym sądzicie, proszę o jakiś komentarz.
Od dzisiaj rano (po tygodniu na 25 mg) zwiększyłem dawkę lamo na 50 mg (docelowo w ciągu 4 tygodni mam dojść do 100 mg).
"Z powodu awarii toalety, prosimy klientów aby załatwiali się na własną rękę"

"Lepiej jest nie odezwać się i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości". - Mark Twain
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
263
Dołączył(a)
27 mar 2014, 14:37

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez lucy1979 16 maja 2014, 08:08
Ja myślę, że to hipomania. Chyba musisz iść do lekarza.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

CHAD- Choroba Afektywna Dwubiegunowa cz.III

Avatar użytkownika
przez evil never dies 16 maja 2014, 09:17
lucy1979 napisał(a):Ja myślę, że to hipomania. Chyba musisz iść do lekarza.


Czy wg Ciebie, trzeba by odstawić wenle albo zmniejszyć jej dawkę?
Nie będę robił tego bez konsultacji z lekarzem, ale pytam z ciekawości czy dobrze kombinuję.
"Z powodu awarii toalety, prosimy klientów aby załatwiali się na własną rękę"

"Lepiej jest nie odezwać się i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości". - Mark Twain
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
263
Dołączył(a)
27 mar 2014, 14:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do