Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 08 wrz 2011, 11:57
U mnie żaden póki co :roll:

U was?
adamo_
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Avatar użytkownika
przez EvilAngel22 08 wrz 2011, 14:19
odstawienie sertraliny i wenlafaxyny :P
piekny stan przez ~ 10 dni
później pikowanie ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
82
Dołączył(a)
19 lip 2011, 19:14
Lokalizacja
zachód

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 08 wrz 2011, 15:46
To jest właśnie najdziwniejsze, że podczas odstawiania leku czasami sie człowiek lepiej czuje niz podczas jego brania... U mnie też żaden jak do tej pory nie wywolał hipomanii (jedynie escitalopram 10mg+ piwo).
jestem strasznie zamnkniety w sobie, wiec taka hipomania by się przydała gdyby wzrosła po niej gadatliwość. Nie rozmawiam praktycznie z nikim, i jak tu przetrwać zwłaszcza w pracy kiedy człowiek nie ma najmniejszej ochoty do kontaktu z drugim człowiekiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 08 wrz 2011, 17:30
Urzekła mnie wasza historia, ale czekam na opinie innych.

Jaki lek wywołał u was bardzo podwyższone samopoczucie, wręcz hipo?
adamo_
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez malwina77 08 wrz 2011, 19:12
Mnie sie wydaje, ze zeby dostac manii lub chocby hipo trzeba miec zaburzenia afektywne. Jak ktos ma normalna depresje to skad ma sie wziac u niego stan maniakalny?
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez uzytkownik 08 wrz 2011, 19:16
malwina77 napisał(a):Mnie sie wydaje, ze zeby dostac manii lub chocby hipo trzeba miec zaburzenia afektywne. Jak ktos ma normalna depresje to skad ma sie wziac u niego stan maniakalny?

Ja miałem euforię przez pierwsze 2 dni leczenia. Po citalopramie. A nie mam CHAD.
Więc na pewno jest jakiś sposób na osiągnięcie tego stanu.
uzytkownik
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez malwina77 08 wrz 2011, 19:21
A jesli macie na mysli euforie, a nie manie, to owszem czulam ja po neuroleptykach np. Fluanxolu, Sulpirydzie, Zolafrenie
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez uzytkownik 08 wrz 2011, 19:27
Dobrze jest brać neuroleptyki tylko przy depresji/nerwicy?
uzytkownik
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez malwina77 08 wrz 2011, 19:31
Ja nie mam depresji ani nerwicy wiec nie wiem. Biore neuroleptyki od wielu lat. Najpierw na schizofrenie prosta, potem zmienili mi diagnoze na zespol pozapiramidowy, w koncu zrobili badania genetyczne i stwierdzili chorobe Hallervordena Spatza. U nas w rodzinie wszyscy chorzy niestety.
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez 19_latek 09 wrz 2011, 19:34
Jesli hipomanią mozna nazwać stan który trwa 2-3 dni to u mnie wywolal to poczatek brania Parogenu w dawce 20mg.
19_latek
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez adamo_ 10 wrz 2011, 11:43
To raczej nie hipo.

Ponoć fluoksetyna w dużych dawkach może to wywołać... Hmm.
adamo_
Offline

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez Zenonek 10 wrz 2011, 11:55
adamo_ napisał(a):Urzekła mnie wasza historia, ale czekam na opinie innych.

Jaki lek wywołał u was bardzo podwyższone samopoczucie, wręcz hipo?



Stilnox (Zolpidem) juz od dawki 10 mg powoduje u mnie i u wielu innych osob wyraznie podwyzszone samopoczucie, silne dzialanie przeciwlękowe, gadatliwosc, chęć dzialania, chęć podrywania kobiet, nawiazywania kontaktow z innymi itp itd.

Takie dzialanie utrzymuje sie przez 2-5 godzin. Lepiej nie brac tego za czesto, bo dzialanie moze oslabnac. Mozna tam raz za czas sie dobrze wyluzowac po prostu.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Avatar użytkownika
przez halenore 10 wrz 2011, 12:00
Fluo w dużych dawkach wywołuje okresy euforii.

A zolpidem? Heh. No cóż. Błogostan :105:
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

przez PanMedialny 10 wrz 2011, 15:02
adamo_ twój avatar wywołał u mnie (hipo)manię :D

Kto to? :uklon:
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
14 sie 2011, 23:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do