Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość adamo_

Który lek wywołał u was (hipo)manię?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

U mnie żaden póki co :roll:

 

U was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odstawienie sertraliny i wenlafaxyny :P

piekny stan przez ~ 10 dni

później pikowanie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie najdziwniejsze, że podczas odstawiania leku czasami sie człowiek lepiej czuje niz podczas jego brania... U mnie też żaden jak do tej pory nie wywolał hipomanii (jedynie escitalopram 10mg+ piwo).

jestem strasznie zamnkniety w sobie, wiec taka hipomania by się przydała gdyby wzrosła po niej gadatliwość. Nie rozmawiam praktycznie z nikim, i jak tu przetrwać zwłaszcza w pracy kiedy człowiek nie ma najmniejszej ochoty do kontaktu z drugim człowiekiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Urzekła mnie wasza historia, ale czekam na opinie innych.

 

Jaki lek wywołał u was bardzo podwyższone samopoczucie, wręcz hipo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie wydaje, ze zeby dostac manii lub chocby hipo trzeba miec zaburzenia afektywne. Jak ktos ma normalna depresje to skad ma sie wziac u niego stan maniakalny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Mnie sie wydaje, ze zeby dostac manii lub chocby hipo trzeba miec zaburzenia afektywne. Jak ktos ma normalna depresje to skad ma sie wziac u niego stan maniakalny?

Ja miałem euforię przez pierwsze 2 dni leczenia. Po citalopramie. A nie mam CHAD.

Więc na pewno jest jakiś sposób na osiągnięcie tego stanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jesli macie na mysli euforie, a nie manie, to owszem czulam ja po neuroleptykach np. Fluanxolu, Sulpirydzie, Zolafrenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dobrze jest brać neuroleptyki tylko przy depresji/nerwicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam depresji ani nerwicy wiec nie wiem. Biore neuroleptyki od wielu lat. Najpierw na schizofrenie prosta, potem zmienili mi diagnoze na zespol pozapiramidowy, w koncu zrobili badania genetyczne i stwierdzili chorobe Hallervordena Spatza. U nas w rodzinie wszyscy chorzy niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jesli hipomanią mozna nazwać stan który trwa 2-3 dni to u mnie wywolal to poczatek brania Parogenu w dawce 20mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To raczej nie hipo.

 

Ponoć fluoksetyna w dużych dawkach może to wywołać... Hmm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Urzekła mnie wasza historia, ale czekam na opinie innych.

 

Jaki lek wywołał u was bardzo podwyższone samopoczucie, wręcz hipo?

 

 

Stilnox (Zolpidem) juz od dawki 10 mg powoduje u mnie i u wielu innych osob wyraznie podwyzszone samopoczucie, silne dzialanie przeciwlękowe, gadatliwosc, chęć dzialania, chęć podrywania kobiet, nawiazywania kontaktow z innymi itp itd.

 

Takie dzialanie utrzymuje sie przez 2-5 godzin. Lepiej nie brac tego za czesto, bo dzialanie moze oslabnac. Mozna tam raz za czas sie dobrze wyluzowac po prostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fluo w dużych dawkach wywołuje okresy euforii.

 

A zolpidem? Heh. No cóż. Błogostan :105:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Magda Mielcarz :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze teraz mam obtarte dłonie.. w dodatku mogę oślepnąć, a już na pewno urosną mi włosy na dłoniach! :mrgreen:

 

Ale z drugiej strony skończyła mi się hipopotamania i teraz mam doła.. gdzie ja taką pannę znajdę.. :why::why::why:

 

PS Właśnie co odstawiłem neuroleptyk.. na życzenie lekarza..

 

-- 11 wrz 2011, 23:40 --

 

No dobra, jest gorzej.. gdzie ja w ogóle znajdę jakąkolwiek dziewczyne :(:why::why::why:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

U mnie Venlectine,ale do czasu.

Brałam w końcu najwyższą dawkę i tak skończył się depresją,ale na początku było ekstra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
wellbutrin, edronax

Jakie dawki, po jakim czasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na mnie tak zadziałała na początku sertralina, przez jakieś pierwsze 2 miesiące byłam niesamowicie pewna siebie, wygadana i miałam zajebisty nastrój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie wellbutrin mega poprawił nastrój przez pierwsze 4 dni, później przestałem go czuć, wskoczyłem na 300 mg i teraz jest ok chociaż szału nie ma, ale mam więcej sił do czegokolwiek. na początku brania faktycznie czuje się wzrost dopaminy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ok, dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema znam bardzo dobry sposób na wywołanie hipomaniii ale nie wiem czy zadziała u osób których nie stwierdzono afektywnej choroby dwubiegunowej :D

Cytat

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×