MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

Mirzaten

przez miko84 14 lut 2011, 10:52
Nie, ale wiem o czym mówisz, sam nie mogłem się doczekać wieczoru by wziąść tabletkę, zasnąć i mieć takie ciekawe sny. Jak dla mnie to ucieczka od rzeczywistości i mało to ma wspólnego z działaniem antydepresyjnym. Działanie antydepresyjne moim zdaniem najlepiej uwidacznia się rano, gdy chce się nam wstać i zmierzyć z trudami dnia codziennego.
miko84
Offline

Remirta ORO

Avatar użytkownika
przez szklanyczlowiek 14 lut 2011, 11:44
Anno no to chyba logiczne tylko jak sie bierze takie swinstwo to trudno nie ejst skoro ciagle sie czuje chec zarcia badzmy powazni nie da sie brac takich lekow i nie przytyc chyba ze ktos jest masochista zoladkowym
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
15 wrz 2009, 00:46

Remirta ORO

Avatar użytkownika
przez Anna R. 14 lut 2011, 11:53
Przy mirtazapinie ciężko pohamować apetyt, ale jest to możliwe. Biorę od lat mianseryne, czyli lek pokrewny. Przy dużych dawkach przeszłam na dietę, zaczęłam ćwiczyć i schudłam 18 kilo. Także wszystko jest do opanowania ;)

Stosując dietę doktora Dukana można jeść wybrane produkty do woli, a i tak waga maleje.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mirzaten

Avatar użytkownika
przez BlackOrchidea 14 lut 2011, 18:25
Powstrzymałam się i nie wzięłam wczoraj tego leku. miko84, dobre spostrzeżenie z tym działaniem antydepresyjnym. Ja gdy rano otwieram oczy myślę... Boże kolejny dzień, który muszę jakoś przetrwać...
"Czekanie sprawia ból. Zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem."
— Paulo Coelho

Seronil 40mg Hydroksyzyna 25mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
191
Dołączył(a)
05 lut 2011, 09:30

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez unlucky_girl 28 lut 2011, 18:52
Czy ktoś z Was brał może ten lek??jak na Was działa, jakie skutki uboczne??interesuje mnie też czy się po nim tyje bo przeczytałam w ulotce że jest to czesty skutek uboczny tego leku...
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
27 lut 2010, 21:08

Mirtagen

Avatar użytkownika
przez linka 28 lut 2011, 18:56
unlucky_girl, pozytaj tutaj:
mirzaten-t477.html?hilit=Mirzaten
esprital-t4397.html?hilit=esprital
To tematy o odpowiednikach twojego leku :)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Mirtagen(Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez vivendi 28 lut 2011, 22:58
Tycie po tym leku jest bardzo powszechnie wystepujacym efektem ubocznym. Niesamowicie zwieksza sie aptetyt i laknienie na slodkie. Poza tym w czasie terapii zwalnia przemiana materii organizmu. Wg badan najwiekszy skok wagi obserwowany jest przez pierwsze 3 msc, przez dalszy rok tyje sie o ca. polowe tego co w pierwszym trymestrze. Dokladny mechanizm tycia nie jest znany, ale jesli po wciagnieciu 1000 kcal dalej jest sie glodnym to co tu badac? Im wieksza dawka tym efekt mniej sie objawia (wieksze dzialanie na noradrenaline, od ca. 30mg), sprawa tyczy sie rowniez sennosci po leku. Z biegiem czasu organizm przyzwyczaja sie i nie reaguje juz zbyt gwaltownie, zas lek bardzo pozytywnie reguluje sen. Na poczatku praktycznie scina z nog. Oba efekty (tycie i sedacja) maja swoje zady i walety, zalezy kto co potrzebuje. Opisywane efekty sa "normalne" w lekach antyhistaminowych, szczegolnie tzw. I generacji, do ktorych mirtazapina zdaje sie nalezy. Innym "efektem ubocznym" mirtazapiny jest silne dzialanie antyalergiczne - w koncu jest antyhistamina i to cholernie silna .

Jak dla mnie ten lek to byl strzal w 10, ale ja po I mialem lekka niedowage i teraz waze normalnie, po II bylem strasznie nerwowy i mialem klopoty z zasypianiem i kapke sedacji mi nie przeszkadza, a wrecz przeciwnie, bardzo dobrze likwiduje lęki... a po 3 moje klopoty z alergia sie zmniejszyly. Zyc nie umierac, dlatego tez pozostalem przy mikrodawce, ktora mnie urzadza. Braki z tego wynikajace (niewielki efekt a-depresyjny) uzupelniam sertralina.

No i wiadomo jak to z lekami. Pewnie kilka procent populacji traci na tym leku wage, nigdy nie mozna byc pewnym jak to bedzie :>
Sertra 50mg + Remeron 7,5mg
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
17 lip 2010, 18:07

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez unlucky_girl 01 mar 2011, 01:07
dziękuje za odpowiedzi:) linka, na pewno poczytam:)
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
27 lut 2010, 21:08

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 01 mar 2011, 10:17
Vivendi bardzo wyczerpująco opisał mirtazapinę. Mogę tylko dodać, ze przy tym antydepresancie naprawdę miałam nieustającą ochotę na węglowodany, a ponieważ nie wiedziałam wtedy, ze przy takich lekach należy trzymać dietę, przybyło mi parę kilo. Mirzaten ogromnie zwiększa apetyt,a co za tym idzie waga rośnie. Rzecz jasna na pewno znajda się wyjątki od tej reguły.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 01 mar 2011, 23:34
moim zdaniem apetyt po Mirzatenie jest bardzo podobny do tego po lerivonie - czyli praktycznie nie do opanowania :lol: Brałam obydwa leki, u mnie w ogóle miały podobne działanie - czyli uspokajające, nasenne i powodujące olbrzymi apetyt.
Ja zapycham się waflami ryżowymi, owocami (pochłaniam wszystkie poza bananami) i sucharkami. Ale i tak w rok kilka kilo do przodu...
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez kasia000 02 mar 2011, 08:48
skąd ja to znam;-)) :D byłam jak beczka wszyscy myśleli ,że w ciąży jestem...ale potem fajnie schudłam
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 02 mar 2011, 08:56
kasia000, a jak teraz? Trzymasz wagę czy tyjesz po zakończeniu diety?
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez kasia000 02 mar 2011, 09:23
Po diecie DUKna schudłam 16 kilo-i trzymam wagę czasem mam kilo-2 do przodu...ale nie narzekam;-)) chciałbym jeszcze schudnąć z 5 kilo ale wszyscy mówia ,że byłabym za chuda mam 1.77 wzrostu
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 02 mar 2011, 10:23
agnieszka.m napisał(a):moim zdaniem apetyt po Mirzatenie jest bardzo podobny do tego po lerivonie - czyli praktycznie nie do opanowania :lol: Brałam obydwa leki, u mnie w ogóle miały podobne działanie - czyli uspokajające, nasenne i powodujące olbrzymi apetyt.


U mnie Lerivon nie powoduje zwiększonego apetytu, ale spowalnia mi przemianę materii. Za to na Mirzatenie wsuwałam jak opętana.
W supermarketach na widok słodyczy dostawałam ślinotoku :lol:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do