ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

przez paflina 17 lip 2006, 05:37
ja tam brałam afobam kiedyś przez prawie rok, później odstawiłam bez żadnego problemu teraz biorę doraźnie ale jak mam okropne napady lęku to i zdarza mi sie 2 na raz wziąść. nie wydaje mi sie by ten lek był groźny :)
paflina
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
12 sty 2006, 08:46
Lokalizacja
zachodniopomorskie

przez Currara 20 lip 2006, 07:34
Czy naprawdę nikt nie powie o Afobamie nawet jednego dobrego słówka? Mam wykupiony --- miał mi pomóc wejść w Seroxat i boję się brać po tym wszystkim co tu przeczytałam.
Tak bardzo liczyłam na ten lek......... :(
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
08 lip 2006, 09:00

przez paflina 20 lip 2006, 11:27
Currara napisał(a):Czy naprawdę nikt nie powie o Afobamie nawet jednego dobrego słówka? Mam wykupiony --- miał mi pomóc wejść w Seroxat i boję się brać po tym wszystkim co tu przeczytałam.
Tak bardzo liczyłam na ten lek......... :(



Currara ja ci mogę powiedzieć o afobamie i to mnóstwo dobrego!!!
również dostałam afobam po to by wejśc w seroxat, świetnie dopasowane do siebie leki, uwierz mi pomogą ci. jak juz zacznie działać seroxat (po około 2 tyg w moim przypadku) to afobam nie bedzie ci juz potrzebny bo będziesz sie w końcu dobrze czuć. pozdrawiam cie serdecznie i nawet sie nie zastanawiaj tylko łykaj tableteczki i daj znać za 2 tyg:)
paflina
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
12 sty 2006, 08:46
Lokalizacja
zachodniopomorskie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez vipera berus 23 lip 2006, 18:06
brałam xanax przez prawie 2 lata. 0,5 g rano. w weekeny i dni wolne od pracy starałam sie nie brac. ale bywaly tez dni gdy 0,5 g rano nie wystarczalo i kolo poludnia juz sie meczylam. w maju 2005 zeszlam do dawki 0,25 g i w lipcu (w zwiazku ze zmianą pracy miałam miesiąc wolego) odstawiłam zupełnie. 1 sierpnia pierwszy raz pojechalam do pracy "na czysto".
teraz biorę od czasu do czasu. np raz w tyg 0,25 g, gdy czuje, ze sytuacja mnie przerasta. najwazniejszy byl moment gdy wyperswadowalam sobie branie xanaxu " na wszelki wypadek". teraz mam zawsze przy sobie.
nie mialam problemow z odstawieniem i objawow odstawienniczych.
brałam długo ale małe dawki, moze dlatego...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
18 lip 2006, 22:43
Lokalizacja
Z dnia na dzień

przez netica 23 lip 2006, 18:27
KOREK napisał(a):Warto sie zapoznac

http://www.benzo.org.uk/polmon/contens.htm


Bardzo dziękuję za podanie tego linku w imieniu własnym i innych. Zachęcam do lektury. Tak jak pisałam w innym wątku - ja uzależniłam się od lexotanu. Zrouzmieć objawy odstawiennie jest bardzo ciężko, a mam ich sporo. Ten artykuł mi bardzo pomógł, teoria jest bardzo ważna. Zupełnie niepotrzebnie zaczęłam ten lek brać, dopiero po jakimś czasie się zorientowałam, że pomaga chwilowo, bo zapominam o bólu (kręgosłup i promieniowanie), a późńiej jest jeszcze gorzej. Prawie 2 miesiące po odstawieniu czuję się okropnie. Ale postanowiłam się nie dać. Najważniejsze, że od tego się nie umiera.

Pozdrawiam gorąco wszystkich.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 lip 2006, 16:49

leki

przez duskfall 23 lip 2006, 22:30
witam, mam sredni okres, a nawet pokusze sie powiedziec, ze fatalny, jesli chodzi o dolegliwosci nerwicowe (z czym i tak mam watpliwosci), a leki, ktore mi przepisal psychiatra poki co w ogole nie dzialaja. Biorę je dopiero tydzien, ale mam spore watpliwosci co do dawki lekow. Na zaawansowanie mojej choroby moim zdaniem nie wystarczy afobam 0,25mg (nie 25-0,25) raz dziennie. Czy to mozliwe zeby tabletki po tygodniu nie daly zadnych efektow? na 26tego mam drugą wizytę, bezplatną, na ktora moge pojsc. Prosze o rade, dzieki.

pozdrawiam wrazliwych
Offline
Posty
176
Dołączył(a)
21 sty 2006, 02:30
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez merdigo 23 lip 2006, 22:40
ahoj! podobno afobam nie na wszystkich działa (słowa psychiatry) może wręcz w niektórych przypadkach spowodwać reakcje odwrotną od zamierzonej czyli nasilić jeszcze objawy choroby, może potrzebujesz po porstu innego leku na wizytę zawsze warto się wybrać :)
...:::ja w kobietę a kamień zmieni się w chleb,
w gęstą trawę dam krok, wyjdę na suchy brzeg,
kiedy powróci do mnie mój fiolet, mój fiolet, mój fiolet, mój kolor:::...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 cze 2006, 11:28
Lokalizacja
Pszczyna

Avatar użytkownika
przez Hollow 24 lip 2006, 00:33
duskfall napisał(a):Czy to mozliwe zeby tabletki po tygodniu nie daly zadnych efektow?

Antydepresanty - najwcześniej miesiąc.
Benzodiazepiny (Afobam) działają od razu. Uzależniają, więc nie ma sensu brać jeśli nie pomaga. Najpewniej zbyt mała dawka. Skontaktuj się z lekarzem. Nie ma na co czekać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez czarna741 24 lip 2006, 20:26
Ja brałąm xanax . około 9 miesięcy. Na początku codziennie , póżniej co dwa dni a następnie tylko dorażnie. Nie miałąm problemu z odstawieniem. Ale czytałam tutaj że wielu ludzi miło z tym problemy. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

przez Dust 27 lip 2006, 22:37
Zażywam benzodiazepiny już ok 1.5 roku jednak nie codziennie (śrenio 3-4 razy w tyg po 0.5 mg - Alprox)
Czy zażywając leki z tej grupy w ten sposób można się uzależnić?
Czasem kilka dni wogóle nie zażywam (4-5 dni) i jest ok,żadnych rpzykrych objawów.
Po jakim czasie od odstawienia pojawiają się fizyczne objawy uzależnienia?
Dust
Offline

Avatar użytkownika
przez Ben 01 sie 2006, 11:41
Witam.

Dust napisał(a):Po jakim czasie od odstawienia pojawiają się fizyczne objawy uzależnienia?


Tu nie ma reguly, kazdy przechodzi to inaczej. W moim przypadku uzaleznienie objawilo sie juz w trakcie zazywania leku po miesiacu czasu. Klasycznie objawy tolerancji organizmu na lek :( zwrocilem lekarzowi uwage na ten objaw - zostalem wysmiany. Zazywalem 1mg Neurol-u na dobe (ekwiwalent 20mg Relanium). Nadal mam objawy polekowe a ciagnie sie to juz 15 miesiecy w tym 5 odstawianie leku. Rozmawialem z wieloma lekarzami o moim przypadku - psychiatrzy, neurolodzy i nikt nie umial mi odpowiedziec ile czasu bedzie sie to ciagnelo i jedyna pomoc lub rada z ich strony to nastepna dawka oglupiajacej chemi :twisted: zmienilem lekarza pierwszego kontaktu bo wlasnie on wpakowal mnie na ten "LUKSUS" nie wiem jakim cudem ubzdural sobie ze mam nerwice wegetatywna, a ja mialem dosyc powazne klopoty gastryczne spowodowane innym lekiem.
Byc moze jestem jakims wyjatkiem jezeli chodzi o objawy i dlugosc ich odczuwania :?: chociaz na wymienionej wyzej przezemnie stronce jest informacja ze objawy moge sie ciagnac rok czasu i dluzej :cry:
pozdrawiam
Ben.
Avatar użytkownika
Ben
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
31 sty 2006, 12:54

od jutra odstawiam xanax

przez becia83111 07 sie 2006, 20:56
od 5 lat biorę xanax, przepisywał mi go cały czas lekarz pierwszego kontaktu, dawki były różne zależało to od mojego samopoczucia. Próbowałam go sama odstawić, nie udało się, niekiedy tylko brałam dawkę o,25 na dobę. Teraz jestem na psychoterapi, lekarz od dnia jutrzejszego chce mi odstawić xanax, już gdy o tym myślę wpadam w panike.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
07 sie 2006, 16:27
Lokalizacja
Warszawa

przez limba 07 sie 2006, 21:06
laura napewno nie odstawiaj go sama,skoro ktoś ci go przepisał,napewno zmniejszy ci dawki,potem zastąpi innym słabszym lekiem.Ja kiedyś sama chciałam odstawić afobam-udało się ,na parę godzin przestałam mówić!!!!Ty lepiej zrób to pod kontrolą lekarza,bo organizmy są rózne i objawy też!!!!
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

czesć

przez Romualdo 11 sie 2006, 20:20
Anonymous napisał(a):To nie uzależnia.Żaden lek antydepresyjny nie uzależnia tylko moga byc objawy uboczne po odstawieniu nagłym.W cišgu 2 tygodni przestań powoli brać leki zmniejszajšc dawjkę.Potem zacznij brać melatoninę 3-5 mg/noc i to daje ulgę.Ja już miesišc ponad nie biorę leków antydepresyjnych a odstawiałem seroxat.Był to jeden wielki koszmar ale jak przypadkowo zaczołem łykać melatoninę to ból dało się wytrzymać i zawroty głowy też.

Nie zgodzę się z Tobą.Jestem lekarzem psychiatrąZomiren jest beznodiazepiną i bardzo silnie uzależnia zarówno fizycznie jak i psychicznie.Owszem są leki przeciwdepresyjne które nie uzależniają np efectin(wenlafaksyna),prozac(fluoksetyna),seroxat(paroksetyna),Asentra(sertralina).....ale ZOMIREN(ALPRAZOLAM!!!!!!!!!!) PODOBNIE JAK INNE BENZODIAZEPINY NP POPULARNE NP POPULARNE RELANIUM BŁYSKAWICZNIE UZALEŻNIAJĄ.Pozdrawiam.Dr Tomek
Tomek.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
01 kwi 2006, 18:59
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Alexa [Bot], klaudi i 6 gości

Przeskocz do