Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 11 wrz 2013, 11:08
Ramanujan, chodzilam pare lat, jakis czas temu. I mi pomoglo :) Teraz po latach nawrot ale jestem za granica i nie oplaca mi sie zaczynac tutaj zadnej terapii, bo za pare miesiecy i tak wracam.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Ramanujan 11 wrz 2013, 11:08
nerwa, w jakim nurcie to była terapia? ;)
Ramanujan
Offline

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 11 wrz 2013, 11:14
psychodynamiczna głownie
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Ramanujan 11 wrz 2013, 11:15
nerwa, a co myślisz o terapii humanistycznej?
Ramanujan
Offline

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez dusznomi 11 wrz 2013, 11:16
nerwa, Ramanujan, o kurdę...nie znam tych pojęć, muszę się podszkolić :P
Fajne życie, to przede wszystkim kwestia fajnego myślenia....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
641
Dołączył(a)
19 cze 2013, 22:54

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Ramanujan 11 wrz 2013, 11:18
dusznomi, ja też do wczoraj mało wiedziałem o zaburzeniach osobowości, zresztą dalej mam szczątkową wiedzę na ten temat. ;)
Ramanujan
Offline

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 11 wrz 2013, 11:20
dusznomi,

Wiec sie wspieramy? uzgodnione?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez dusznomi 11 wrz 2013, 11:21
hania33, nie ma innej rady, odwalimy sobie taką terpię, że ta cała nerwica bedzie nas o litosc blagala :)
Fajne życie, to przede wszystkim kwestia fajnego myślenia....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
641
Dołączył(a)
19 cze 2013, 22:54

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 11 wrz 2013, 11:22
dusznomi,

Masz racje juz Nas jest sporo..damy jej popalić... :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Ramanujan 11 wrz 2013, 11:24
nerwa, myślę, że dla Ciebie dobra byłaby terapia humanistyczna, szczególnie egzystencjalna. Oczywiście terapia integracyjne też by się sprawdziła. Niestety egzystencjalistów bardzo mało jest w naszym kraju, a szkoda, bo wg mnie to jest bardzo dobry nurt terapeutyczny. Niestety, zupełnie niedoceniany...
Ostatnio edytowano 11 wrz 2013, 11:24 przez Ramanujan, łącznie edytowano 1 raz
Ramanujan
Offline

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez dusznomi 11 wrz 2013, 11:24
wlasnie poczulam, ze serce mi wali jak szalone, taki niepokoj, mierze cisnienie a tu dawaj 130/70 i tetno 65- zrozum babe z nerwica :)

-- 11 wrz 2013, 11:25 --

Ramanujan, kurde, az sie zaciekawilam tymi terapiami, chyba poszperam w necie o nich cosik :)
Fajne życie, to przede wszystkim kwestia fajnego myślenia....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
641
Dołączył(a)
19 cze 2013, 22:54

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 11 wrz 2013, 11:25
Ja nie mierze i tak wali....zaraz idę sprzątać...i firanki zmieniać...okna umyłam i tak mi zachlapało...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Ramanujan 11 wrz 2013, 11:26
hania33, u mnie okna brudne, nie ma kto obmyć. :mrgreen:
Ramanujan
Offline

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Myleen 11 wrz 2013, 11:26
:) czyta czytam, sprawdzam ta terapie humanistyczna i nagle: Carl Rogers, twórca tego podejścia mówił: Jesteś jak kaktus, który chce być kangurem. Jesteś kangurem, który chce być różą. Wiem, ze terapia dobra rzecz, tylko to zdanie mnie tak rozsmieszylo :)
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 11:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google [Bot] i 33 gości

Przeskocz do