Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 09 sty 2014, 00:22
neon, no wlasnie! ja tak wlasnie mysle, ze czasem rozumiem nie ogarne, ale organizm, intuicja czy serce nie pozwoli na to :) I dobrze!'
Wieslaw, ale wolalbys np. nie doswiadczac nerwicy, a np. zyc spokojnie ale tak na takim "plytkim poziomie" ? bez przesmyslen glebszych itd?
Bo ja kiedys zadalam sobie akie pytanie wlasnie, czy bym woalal nie przezywac tych lęków, agorafobii itd. ale tak nie wiedziec tez tego czego dowiedzialam się dzieki tym problemom (o sobie, o relacjach, o emocjach o potrzebach). I doszlam do wniosku, ze nawet te "męczarnie" warte były tego wszystkiego :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 09 sty 2014, 00:23
wieslawpas napisał(a):Zawsze fajnie sie czyta ze ktos to mial i sie z tego wyleczyl. Wolabym przezyc zycie spokojnie.


A ja się dzięki chorobie wiele nauczyłem i dziękuje z jednej strony jej za to, że pokazała mi życie z innej strony, nawet tej chyba bardziej prawdziwej. Przebudziła mnie ze świata snu. iluzji.

Woody Allen, choć był wyśmienitym komikiem, powiedział, że śmichy to tylko odwracanie głowy od rzeczywistości.
Dzięki chorobie mam głębokie życie wewnętrzne, nie otaczam się materializmem. Dlatego też dla mnie bardziej chorzy są ludzie, którzy celują w kasę, niż Ci z zaburzeniami umysłowymi.

-- 08 sty 2014, 23:28 --

nerwa, Serce zawsze wie lepiej, ale umysł rzadko go słucha. Chociaż są wyjatki. Kobiety potrafią słuchać intuicji, faceci są tylko ociężali w tej kwestii. W ogóle kobiety są mądrzejsze od facetów.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 09 sty 2014, 00:28
neon, no wlasnie, ja w ogole doszlam do wnisoku przez to wszystko, ze wielu ludzi zyje tak - pracuje, zarabia kase, to jest cel ich zycia, czasem jakies wakacje gdzies, zeby zdjecia na facebooka wrzucic i tyle :) I co... lata zlatuja, zycie zlatuje - bez sensu...
Ja jakos tak chce jednak zyc pełnią zycia, ze tak powiem :D heh, nie no, ale nie brac udzialu w takim wyscigu szczurów. Tylko jakos tak byc szczesliwa w zyciu. I dlatego mimo, ze tu gdzie jestem, zarabiam niezle i nieczego mi nie brakuje - to jednak brakuje pod wzgledem takim nie-materialnym. Wiec chce to poswiecic za co innego, bo nie to w zyciu najwazniejsze (przynajmniej dla mnie).

-- 08 sty 2014, 23:29 --

neon, faceci czesto maja tak, ze chyba sie nie przejmuja niektorymi sprawami, po prostu nie zwracaja uwagi, olewają i idą spać :) i spią jak zabici. Ja sie zawsze pytam kolegów, jak to mozliwe, ze zasypiacie w 2 minuty?! :P A kobiety czesciej maja tak, ze mysla, wiecej emocji przezywaja ciagle i takich rozterek chyba. Chociaz i faceci czasem tacy są.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 09 sty 2014, 00:31
nerwa, zapieprzają, robią jedną rzecz, a myślą o kolejnej, nie popatrzą w niebo, w gwiazdy, nie usłyszą śpiewu ptaków :D Jak koń w klapkach :D

-- 08 sty 2014, 23:32 --

Faceci się nie przejmują, bo to zwierzyniec jest, zjeść pospać poruchać i spać :D Nie widzą, że na tym świecie mogą być też inne ciekawe rzeczy do odkrycia :D
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 09 sty 2014, 00:33
o wlasnie! :) a ile to rzeczy fajnych mozna znalezc w zyciu, nie? I są przewazne calkowicie za darmo :)
Ty to widze neon, wiesz - w czym rzecz! :great:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 09 sty 2014, 00:35
masz racje neon

ja ten wolny czas wykorzystalam na rozwoj duchowy, dzieki yoga zaczelam czytac glebiej o istnieniu, zastanawiac sie nad sensem zycia, ale ni mam na mysli takiego sensu materialnego albo co sie stanie z moimi marzeniami, tylko mysl o tym do czego dåze, jak bedzie tam po drugiej stronie. Ten wolny czas spedzilam takze tutaj na forum, poznalam mase ludzi i ich nieszczescia. Moge smialo powiedziec, ze uchylilam czola nad ludzkosciå ( czlowieczenstwem) i gdyby nie to forum to pewnie nadal bylabym nieuswiadomiona. To forum dalo mi wielkie zrozumienie i zatrzymanie sie nad sobå samå, czas na przemyslenia i docenienie zycia i uznania, ze jest wielkim skarbem.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez neon 09 sty 2014, 00:38
nerwa, Sie trochę było, to tu, to tam ;) Bardzo lubiłem zwiedzać swoją głowę. Niektórzy mistrzowie wspominają, że rozwój prowadzi do połączenia- Facet łączy się ze swoimi cechami kobiecymi. A kobiety łączą się ze swoimi cechami męskim, w ten sposób możesz doświadczać siebie w całej okazałości, stajesz się taką hybrydą :D

-- 08 sty 2014, 23:40 --

nova_2013 napisał(a):masz racje neon

ja ten wolny czas wykorzystalam na rozwoj duchowy, dzieki yoga zaczelam czytac glebiej o istnieniu, zastanawiac sie nad sensem zycia, ale ni mam na mysli takiego sensu materialnego albo co sie stanie z moimi marzeniami, tylko mysl o tym do czego dåze, jak bedzie tam po drugiej stronie. Ten wolny czas spedzilam takze tutaj na forum, poznalam mase ludzi i ich nieszczescia. Moge smialo powiedziec, ze uchylilam czola nad ludzkosciå ( czlowieczenstwem) i gdyby nie to forum to pewnie nadal bylabym nieuswiadomiona. To forum dalo mi wielkie zrozumienie i zatrzymanie sie nad sobå samå, czas na przemyslenia i docenienie zycia i uznania, ze jest wielkim skarbem.


Ja też czerpie tutaj od każdej jednej osoby naukę. Nie ma takiego na forum, który by mnie czegoś nie nauczył.

-- 09 sty 2014, 00:00 --

Gdzie te kobity poznikały :cry: Spadam do wyra :D

:papa:
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5759
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 09 sty 2014, 01:03
jestem, jestem ale skacze to tu to tam i ciezko nadåzyc

-- 09 sty 2014, 01:05 --

a zanim nacisnelam na "odswiez strone" na ZSL to juz przelecialo 10 stron. Jacy Wy tam szybcy jestescie ! Nie nadåzam czytac :(
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 11 sty 2014, 12:57
wieslawpas napisał(a): nova_2013, Wiesz na twoim miejscu nie odkaładabym leków które zadziałały, lepiej brać i chodzic na terapie a po pól roku odstawić.


Przenioslam z innego wątku, bo tam bedzie duzo postów przez caly dzien i wszyscy przegapia i tak ;) A to i tak bardziej pod ataki podchodzi.
No wiec - mi psychoterpaueta (ktory byl psychiatra) powiedzial, ze jesli nie ma koniecznosci - tzn. jesli dasz rade jakos bez leków przetrwac, to lepiej ich nie brac podczas terapii. Bo np. Jesli lęki biora sie z jakiegos myslenia czy z jakichs problemow, to biorac leki masz to stlumione i nie masz do tego dostepu. Czyli idziesz na terapie, i nie mowisz o czyms, o czym bys powiedzial, gdyby leki tego nie stlumily.
Wiec generalnie - dla dzialania terapii lepiej jest leków nie brac, bo wtedy jest po prostu łatwiejszy dostep do wnetrza czlowieka - tak mi to tlumaczyl.

Oczywiscie zalezy od sytuacji, bo jak masz duże lęki i bez nich nie dojedziesz na terapie to wiadomo. Albo jak musisz pracowac a bez leków nie wyjdziesz z domu to też czasem trzeba. Ale ogolnie dla samej terapii lepiej jest być bez.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 11 sty 2014, 16:19
Witajcie Kochani :D

dokladnie tak jest jak napisalas nerwa
dziekuje, ze mnie wyreczylas bo zauwazylam, ze pomimo tej dobrej znajomosci polskiego (?) mam problemy z przekazaniem o co mi chodzi.
Zasob slow posiadam ale nie zawsze moje polåczenia slowne wspolgrajå :(

Pozniej jak odczytuje swoje posty to widze, ze cos tam nie gra. Wlasnie zastanawiam sie nad stwierdzeniem, ktorego wczoraj uzylam "napawa mnie inspiracja".
Chyba szybciej pasuje "napawa mnie duma ?" Ni czorta, nie moge skojarzyc slowa ktore by pasowalo do inspiracji przychodzåcej do mnie w nocy. Atakuje ? Nie, tez nie. Moze "nachodzi mnie inspiracja nocå" ? Coz... slowne inwalidztwo, ucieczka wyrazow z pamieci, ktore akurat chce uzyc w danym momencie i tyle.
Wstyd mi :roll:

Jak tam Wasze sobotnio-niedzielne nastroje ?
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez gosiulek 11 sty 2014, 16:26
hej! jakieś drętwienie dziś mam...pieczenie stóp i dłoni...już najgorsze myśli mi chodzą po głowie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 11 sty 2014, 16:59
czesc gosiulek

sprobuj skierowac swojå uwage na inne tory niz na tym co sie z Tobå dzieje w obecnej chwili.
Wczoraj odstawilam tabletki i dzis nie najlepiej sie czuje ale jestem dobrej mysli. Obudzilam sie z dretwiejåcå lewå dloniå, pozniej nadeszly mnie te nerwowe mysli i pytania czy dobrze zrobilam przerywajåc terapie farmakologicznå. Zjadlam sniadanko i poszlam z pieskami na spacer a potem pojechalam z mezem na zakupy.

Dopiero teraz po obiedzie sie uspokoilam. Humor mam wisielczy ale przez caly czas skupiam sie na innych sprawach niz na mysleniu o swoich dolegliwosciach i widze, ze to mi pomaga. Czuje sie juz pewniej choc pojawily sie u mnie zawroty. To pewnie z podswiadomego poddenerwowania zwiåzanego z naglå obnizkå poziomu serotoniny. Nie poddaje sie. Bede dzielnie walczyc. Tak wiec Gosik dasz i Ty rade ! Tylko nie pozwol robic zametu w Twojej glowie tym swoim natretnym myslom. To bledne kolo i czas przerwac jego niekonczåce sie toczenie.

Na pocieszenie zdradze Tobie, ze na forum jest kilka osob, ktore powiedzialy tabletkom NIE i pokonujå swoje choroby z pozytywnym wynikiem. Ja wlasnie dolåczylam do nich choc wiem, ze walka bez wspomagaczy bedzie trudna i dluga. Ale takie zalety nerwicy, ze atakuje raptownie i trudno te bestie wysiedlic :time:
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 11 sty 2014, 17:07
nova_2013, hej! :) Nie no, co Ty chcesz od swojego polskiego? Jest naprawde super! Ja jak czytam to co napisalas, nigdy nie mam problemów ze zrozumieniem, ani nic nie wydaje mi sie dziwne :) :great:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez nova_2013 11 sty 2014, 17:18
"OGARNIA mnie inspiracja wieczorowå porå" ? Ty sie ze mnå nie drocz ;) nerwa tylko napisz prosze jakie tam slowo pasuje.
Mc zestaw Citalopram 20mg Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1206
Dołączył(a)
18 paź 2013, 02:13
Lokalizacja
Sverige

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 23 gości

Przeskocz do