Co mylone z nerwicą?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Co mylone z nerwicą?

przez linka 22 sie 2010, 11:09
Na hipochondrię.........
:szukam: choroby-mylone-z-nerwic-t21862.html
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Przyjaciel forum

przez MOCca 22 sie 2010, 11:10
Krew z rozmazem i OB, hormony tarczycy ft3,ft4, TSH, mocz ogólny, proponowałabym TK głowy, jeśli masz takie jazdy ze źrenicami, ten Twój lekarz nich sie nie zastanawia tylko daje skierowanie!. :)

A co do wirusowych to nie znam się za bardzo w temacie, ale bolerioze jak najbardziej.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.

przez Zenonek 22 sie 2010, 11:33
Tak bolerioza to mozliwe,ale procz tego powodem objawow (pseudo)nerwicowych moze byc niski poziom potasu we krwi, magnezu, anemia, przemeczenie organizmu obowiazkami sluzbowymi czy cwiczeniami fizycznymi itp itd

I pewnie cala masa innych schorzen...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Roberrrto 22 sie 2010, 11:45
No to chyba dobrze, że nie pomyślał, po cholere wydawać publiczne pieniądze na niepotrzebne badania???
Roberrrto

przez MOCca 22 sie 2010, 13:33
Roberrrto, :comone:
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.

przez Shadowmere 22 sie 2010, 13:36
zadna hipochondria,przecież objawy-czesciowy paraliż twarzy,męty w ciele szklistym mogą sugerowac nawet chlamydie lub borelkę :?