Skocz do zawartości
Nerwica.com

nerwica?fobia zapachowa (lęk przed zapachem)


margaretha

Rekomendowane odpowiedzi

 

Hej, Przypadek nie dotyczy mnie ale osoby na której mi zależy mianowicie mojej mamie. Chciałabym żeby ktoś mi pomógł i podpowiedział co mogę zrobić.

Moja mama ma 45 lat, jest osobą wykształconą i zajmuje kierownicze stanowisko w szpitalu,wiec ma dość dużą odpowiedzialność. Od 6 lat nie mieszkamy z ojcem ponieważ miał problemy z alkoholem i w domu dochodziło do ciągłych awantur i przemocy. Mama dodatkowo zajmuje sie swoim ojcem(moim dziadkiem),który kilka lat temu owdowiał i wg mnie jest hipochondrykiem ..wmawia sobie choroby bez medycznego wyjaśnienia na co choruje(lekarze wciąż przepisują mu leki na jego wymyślone choroby). Dodatkowo cały ciężar obowiązku utrzymania domu i rodziny jest tylko na mojej mamie ponieważ mój ojciec odsunął się od nas całkowicie(mimo nakazu płacenia alimentów). Ja obecnie studiuję i jestem na ostatnim roku wiec dopóki nie skończę studiów nie jestem na stałe w stanie pomagać mamie finansowo ponieważ studiuję dziennie i zaocznie.

Tak więc mimo przejęciu wielu obowiązków i pomocy mojej mamie nie jest jej łatwo. Tak chciałam nakreślić jak wygląda życie mojej mamy,może będzie to potrzebne.