Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne


Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Temat: Depresja a mowa/wzrok/słuch/smak

Wiadomości w tym temacie: 33


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku

 Strona 2 z 3  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Reklama




Autor

Depresja a mowa/wzrok/słuch/smak

Depresja a wzrok
Post 12 maja 2007, 15:30 

Od: 08 maja 2007, 21:05
Posty: 19
chodzi o to, że jak jestem zdołowany, to jakoś tak mi przychodzi, że mówię ogólnie szybciej i nie umiem mówić wolniej, znacznie wzrasta mi to tempo i staje się takie jakby wyrzucanie slów... i jeszcze dziwi mnie to, że jakby pojawia mi sę taka blokada fonetyczna, że nie potrafię powtórzyć ze słuchu dobrze, np. sekwencji określonych nic nie znaczących dźwięków. tzn. potrafię częściowo, ale zdarza mi się zaplątać i pomylić, a gdy mam nastrój normalny, to bez problemu potrafię to powtórzyć... ??

Czy mieliście coś takiego z depresją, że pogarszał wam się wzrok bez leków? bo u mnie, jeszcze przed braniem asentry, parę dni może, zaczęło się coś takiego, jaky powiększanie źrenic, tzn. raziło mnie światło i to tak przychodziło spontanicznie i znikało chwilami po jakimś czasie, jakby taka fala, podnosiło się we mnie napięie i czułem już że to przychodzi ale to było powiązane z tym wzrokiem i wtedy włąsnie miałem tez problemy z mowa tez... co wiec uwazacie o tych oczach? macie podobne przypadki? gdy ustawalo to z oczami, to mowa tez byla dobra...


 
 Zobacz profil  
 
Depresja a mowa/wzrok/słuch/smak
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Posty: n/a
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy


 
   
Post 12 maja 2007, 15:34 
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Od: 02 gru 2006, 21:18
Posty: 1197
Lokalizacja: z ogrodu
Wiem,że ludzie z problemami psych.często mają problemy z oczami ogólnie,częste łzawienia,słabsze widzenie,powiększone źrenice,nawet podatność na zapalenie spojówek.I żadne leczenie nie jest w stanie tego wyeliminować całkowicie,ale tak jak piszesz-im lepsze samopoczucie,tym mniejsze kłopoty z organizmem.

______
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))


 
 Zobacz profil  
 
Post 12 maja 2007, 16:14 

Od: 08 maja 2007, 21:05
Posty: 19
nawet leczenie psychologiczne? nie ustanie to, jeśli będę brać leki, tak, jak to robię?> a mowa?


 
 Zobacz profil  
 
Post 12 maja 2007, 21:45 
Avatar użytkownika

Od: 11 kwi 2007, 17:37
Posty: 105
Lokalizacja: z Farbryki Uszkodzonych Ludzi
przeciwnik masz takie objawy jak po zazyciu amfetaminy :P :P
Oczy jak 5 zlotowki,swiatlowstret itd :P :P

Czasem sie jakam..Ale sporadycznie...Poniewaz unikam rozmow z ludzmi jakam sie do scian w domu...Gorzej jest z koncentracja i nauka...Mozg mi chyba wyparowal..Nic juz nie robie...Siedze w jednym miejscu i tylko sie doluje...

______
Chodźcie do mnie chmury...
Wstańcie jako złowrogi sztorm by rozedrzeć ich na strzępy
Niech osłona nocy zrodzi świadków i zniszczy tych
którzy się oprą, by mnie nie skrzywdzili...
Pozwól krwi, we mnie wezbrać
zapewniając wieczne piękno.


 
 Zobacz profil  
 
Post 12 maja 2007, 23:07 

Od: 08 maja 2007, 21:05
Posty: 19
lol, to co ja mam zrobić? czy to normalne? nic nie biorę, tylko asentrę...

Ja sie nie jakam, tylko jakby zacinam, tzn. ze jakies to tempo jest szybsze, ale to automatycznie, bo mysle szybciej i nie moge przestac, a jak normalnie, to wtedy mowie wolniej i jest dobrze... nie wiem co jest ze mna... psychoterapeuta mowil, ze to stres, ale czy to normalne...


 
 Zobacz profil  
 
Post 13 maja 2007, 00:15 
niebieski kwiat i kolce
Avatar użytkownika

Od: 23 cze 2006, 17:41
Posty: 2236
Lokalizacja: Sosnowiec
Hmm,ja biorę Stimuloton (to samo co Asentra),czasem "dziwnie widzę -fakt,źrenice...ano ,niestety aczkolwiek przestałam zwracac uwagę..
Stosuję starazolin ,aczkolwiek bez konsultacji z lekarzem ,to jest to samo co Visine,tyle że polski odpowiednik (połowę tańszy).
Tego czy wzrok mi się pogorszył niestety niewiem ,niebadałam ..
Pozdrawiam

______
Płyń mój bluesie,płyń...


 
 Zobacz profil  
 
Post 19 maja 2007, 16:58 
Avatar użytkownika

Od: 12 maja 2007, 15:53
Posty: 171
Lokalizacja: Wrocław
Hejka!

Tak jak czytam sobie Wasze wypowiedzi :)...od tygodnia biore Seronil i kilka dni temu zauważłam, że język mi sie placze...może takie poczatki czasem się zdarzają.

Jednak przyszłam zapytać sie o wzrok...ostatnio mi się dośc pogorszył, a w ulotce napisali, że może mi sie jeszcze bardziej pogorszyć...w środe mam badanie i nie wiem czy coś mówic okuliście o Seronilu, czy to badanie będzie efektywne?

Jak bardzo wzrok może się pogarszac....polepszać(?), podczas brania leków?

______
Żyć, nie-umierać!


 
 Zobacz profil  
 
Post 19 maja 2007, 17:14 
Avatar użytkownika

Od: 05 maja 2007, 22:18
Posty: 219
Jakiś wielkich pogorszeń wzroku raczej nie powinno być. Ja u siebie takowych przynajmniej nie widzę. Jedynie problemy z ostrością przy otwieraniu oczu, lub przesuwania wzroku z daleka na blisko. Słyszałam kiedyś coś o zwiększonym ryzyku zachorowania na jaskrę. Ponoć. Okuliście w sumie można wspomnieć o Seronilu. Może rozchwieje Twoje wątpliwości. Pozdrawiam serdecznie.


 
 Zobacz profil  
 
Post 19 maja 2007, 22:46 
Avatar użytkownika

Od: 12 maja 2007, 15:53
Posty: 171
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki! :)

______
Żyć, nie-umierać!


 
 Zobacz profil  
 
Post 28 maja 2007, 00:30 

Od: 13 sty 2007, 10:09
Posty: 138
pogorszenie wzroku moze występować na początku zazywania leków. plątanie języka też. Poźniej powinno przejść, jesli nie- proponuję zapytać lekarza. A tak w ogóle to depresja spowalnia ciało i umysł. Ja od czasu depresji jestem spowolniona. Teraz jest lepiej, ale i tak często nie potrafię powiedzieć tego co chcę. A kiedyś nie miałam z tym najmniejszych problemów. Baaaardzo mnie to denerwuję, rozmawiam z kimś i nagle sie zawieszam, brakuje mi słów, ucieka wątek. Czasem czuję się jak tępa lala. Ale wiem przecież, że w środku jestem taka jak kiedyś i za jakiś czas wrócę do siebie. Czego sobie i Wam wszystkim zyczę ;) !!!!!!1

______
"To jest szczęśliwy dzień. Bo otworzyłam oczy, poruszyłam ręką, bo mam coś do zrobienia i mogę mówić..."


 
 Zobacz profil  
 
Post 28 maja 2007, 10:27 
Avatar użytkownika

Od: 12 maja 2007, 15:53
Posty: 171
Lokalizacja: Wrocław
Kurcze...mi lekarz stwierdził -0,25...niby niewiele,jednak widze mgłe z daleka...myslicie, że lecząc się może być gorzej?...bo tak się zastanawiam czy już wykupywac okulary czy jeszcze się wstrzymać ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:28 am ]
A czy lecząc się zauważyliście, że częsciej chorujecie na gardło?

______
Żyć, nie-umierać!


 
 Zobacz profil  
 
Post 11 cze 2007, 23:43 

Od: 07 wrz 2006, 00:25
Posty: 47
Lokalizacja: znad morza
Ja także mam zaburzenia mowy w czasie depresji, do tego stopnia, że poszukiwano u mnie miastenii. Pomaga mi na to przełamanie porannej niechęci do jedzenia i spożycie kalorycznego śniadania oraz unikanie nadmiaru kofeiny.


 
 Zobacz profil  
 
Post 25 mar 2008, 23:19 

Od: 11 mar 2008, 12:45
Posty: 50
Także mam problemy z mową/wymową. Tzn. mam wrażenie, że język mi sztywnieje, czasami mówię za szybko, czasami niewyraźnie, nie mogę się wysłowić, jąkam się itp. Co by mogło pomóc? A logopeda?
Może jestem introwertyczką? Może mam fobie społeczną? Nie mam pojęcia, ale to na pewno ma coś wspólnego ze stresem.

______
Mentalny trup, zgnilizna duszy, wielki krater w piersi zamiast serca - i tylko wystawia zęby żeber w ostatniej próbie obrony...


 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administratorzy forum psychologicznego nie biorą odpowiedzialności za treści pisane przez Użytkowników.
Forum ma charakter informacyjny.
Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Forum jest prowadzone przez Nextweb Media Sp. z o.o.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Forum Psychologiczne - Depresja - Nerwica

All rights reserved by nerwica.com © 2005-2014

Grupa NextWeb Media

sitemap