Skocz do zawartości
Nerwica.com

czy to nerwica czy aż nerwica ?


offlive

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowy na forum i na początku chciałbym się ze wszystkimi przywitać.

 

Na forum trafiłem (prawdopodobnie jak większość) po próbach zdiagnozowania tego co się ze mną stało :(

 

Postaram się w miarę zrozumiały sposób opisać co mi dolega.

 

Wszystko zaczęło się na ostatnim semestrze.

Studiuję Architekturę, kierunek wymaga pełnego zaangażowania i poświęceniu dużej ilości czasu. Kierunek ten, należy niestety do tej grupy zawodowej gdzie pracuje się nawet śpiąc :)

Przy końcówce ostatniego semestru pracowałem nawet po 15 godzin na dobę, zacząłem bardzo źle odżywiać się, nie mogłem się wyspać, wstawałem jak by pijany, dopiero w południe dochodziłem do siebie i znowu praca przy komputerze do rana. W weekendy zero wypoczynku (studia zaoczne).

 

Kiedy w końcu udało mi się zakończyć semestr i ciśnienie opadło, myślałem że będę mógł wypocząć, ale niestety myliłem się i to bardzo

 

Pewnego razu biorąc prysznic nagle zaczęło mi się robić duszno, serce zaczęło walić jak oszalałe, gumowe nogi, mrowienie skóry głowy, niekontrolowany płytki oddech, poczucie że zaraz zemdleję, i najgorsze co towarzyszy mi do dzisiaj poczucie że zaczynam się odrywać od rzeczywistości i ta przeraźliwa myśl „ ja pierdziele zaczynam wariować, jak zaraz stąd nie ucieknę to zwariuję” Nie mogłem kontrolować tego stanu, nie mogłem tego przerwać, nie miałem na to żadnego wpływu. Czułem że muszę uciekać, że jeżeli tego nie zrobię to po prostu za moment zeświruję. Ledwo ubrałem się i wyszedłem z domu, z myślą że mi to przejdzie, gdzieś po godzinie trochę to przerażające uczucie zelżało, ale nagle uświadomiłem sobie, że boję się wrócić do domu, że nie chcę powtórki. W końcu przełamałem się i jak najszybciej położyłem się spać ciągle myśląc co się do cholery stało. Zasnąłem z myślą że potrzebuję odpoczynku, że jutro muszę coś zaplanować aby wypocząć.