Skocz do zawartości
Nerwica.com

zawod, praca, studia a nerwica


Virginia

Rekomendowane odpowiedzi

Byc moze taki temat juz byl. Jesli tak to po prostu umknal mojej uwadze.

 

Chcialabym sie dowiedziec co robicie zawodowo/ robiliscie, zanim choroba stala sie na tyle silna, ze przeszkodzila w pracy.

Co studiujecie? jak dalej widzicie swoje perspektywy? Czy jest mozliwe chorujac dlugie lata, ciagle pracowac i w miare normalnie funkcjonowac?

 

Jakie zawody sa popularne wsrod nerwicowcow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam:)

u mnie nerwica i stany depresyjne prowadzą do tego, że od opuszczam stosunkowo dużo zajęć. studiuję j. angielski w collegu, a w takich szkołach najbardziej zwraca się uwagę własnie na obecności. póki co mam lekkie chody u p. dyrektor, bo wszystko zwalam na to, że mam astmę. może to dziwne, ale nigdy nie przyznał bym się jej, że chodzę do psychiatry i dlatego mnie nie ma... jeśli chodzi o pracę, powiem szczerze, że jest dobrze. na wakacjach praktycznie moje objawy nerwicowe zniknęły, byłem tak pochłonięty pracą, że prawie zapomniałem o nerwicy. jednak gdy tylko wróciłem do domu, wszystko powróciło :cry: teraz na szczeście sytuacja ze studiami jest lepsza, odkąd biorę leki. pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nerwica appoguem osiagnela jak poszlam do pracy... a ze mam dosc ambitna i stresujaca prace (a nerwica to wrazenie poteguje) to z jednej strony czasami przezywam potworne katusze, ale z drugiej jak jestem bardzo zarobiona to mam czym zajac moja glowe i nie mam za bardzo lekow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

studiuję j. angielski w collegu,

 

A ja studiuję anglistykę

 

Pozdrawiam przyszlych anglistow! I mam dla Was dobra wiadomosc, wedlug rankingow, kierunkow studiow, anglistyka jest w czolowce pod wzgledem, znalezienia pracy w zawodzie po ukonczeniu studiow!