Skocz do zawartości
Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Aciprex, ApoExcitaxin ORO, Betesda, Depralin, Depralin ODT, Elicea, Elicea Q-Tab, Escipram, Escitalopram Actavis/ Aurovitas/ Bluefish/ Genoptim, Escitil, Lexapro, Mozarin, Mozarin Swift, Nexpram, Oroes, Pralex, Pramatis, Symescital)


Martka

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

397 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      242
    • Nie
      118
    • Zaszkodził
      56


Rekomendowane odpowiedzi

Katarzynka40,

ja jej nie polecam, mowie tylko ze to jest wybór dla tych którym przeszkadza zobojętnienie po SSRI, tianeptyna nie powoduje zobojętnienia ale przez to po pierwsze na efekt dzialania trzeba czekac dłuzej a po drugie jest lekiem słabszym i niekoniecznie musi zadzialac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lunatic,

 

no aj się tak na tym nie znam, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji - nie jestem lekarzem więc nie wiem jaki jest najlepszy - myślę że to trochę mylna klasyfikacja bo pewnie to zależy od organizmu - biorę 10 dni - jutro zapytam sie o te stany ranne i dopołudniowe czy mam to przeczekać jeszcze czy coś mi dołoży czy zmieni - nie mam bladego pojęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lunatic, a który lek jest wg. Ciebie najlepszy na lęki?

nie według mnie tylko jest to fakt a nie moja opinia, najskuteczniejszym lekiem w leczeniu stanów lękowych jest paroksetyna

jak to kiedyś stwierdził lekarz jest to lek z wyboru przy atakach paniki i innych silnych stanach lękowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lunatic,