Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nerwica czy co?


plmnb

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc,

Od dłużeszego czasu nie jestem w stanie poradzić z samym sobą...

Lubię grać to fakt ,lecznie jestem w stanie się skupić na graniu.

Jest gra zwana osu ,gram w nią od 5 lat. Początkowo dla zabawy poźniej gdy zaczął grać kumpel , on i ja zaczęliśmy rywalizować. Problem zaczął się ... Nawet nie pamiętam kiedy, ogólnie gdy przestałem zauważać,że staję się lepszy więc szukałem przyczyny. Zerkając na graczy lepszych odemnie odczuwałem z jednej strony motywacje ,a z drugiej przytłoczenie,bo stałem w miejscu. Podczas grania zanim zacząłem się " zastanawiać" zauważyłem ,że ciągle myślę o czymś innym ,a nie koncentruje się na graniu. Tym czymś byla manualna kontrola ruchów. Pewnie znana jest Wam pamięć mięśniowa... Ja nie byłem w stanie jej używać,bo ruchy kontrolowałem ja. Jak kontrolowałem ruchy to nie byłem skoncentrowany na graniu,bo byłem skupiony na ruchach ręki wyciskając tyle precyzji ilę mogę(perfek jonizm??). To zachowanie zauważyłem już wcześniej gdy robiłem prawo jazdy. Byłem skoncentrowany na zmianie biegów czy dodawaniu gazu lub sprzęgła niż na drodze, osobiście nie pamiętając z jakiej uliczki wyjechałem. Teraz też mam ten problem w grze, nie pamiętam jaki ruch wykonałem 0.5sec wcześniej...

Teraz takie zachownie zauważam w każdej grze na której mi zależy.

Jak się czuję:

Neutralnie. Początkowo miałem objawy depresji ,ale to akurat się ustabilizowało. Staram się "Mieć wyjebane" na rywalizacje ,ale moje cele w grach na ktorych mi zależy to #1... Nie czerpię przyjemności z wszystkiego co robie nawet z większych życiowych osiągnięć i ciągle myślę nie mogąc się skoncentrowac. Pełna koncentracja wymaga odemnie niesamowitego wysiłku. Jest on na tylę duży ,że kolejnego dnia nie chce mi się powtarzać tego co robiłem. Potrzebuję normalnie 12h + snu aby być wyspanym ,zaś wejścje na obroty (mózg) to min. kilka godzin. Nie pomaga kawa ,a i cukrzycy też nie mam.