Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

94 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      65
    • Nie
      20
    • Zaszkodził
      22


Rekomendowane odpowiedzi

taka mała dawka to efekt aktywizujący i antydepresyjny, na zaburzenia nerwicowe raczej słabo. w małej dawce może je nawet pogorszyć przez tę stymulację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam biorę sulpiryd 6 miesiący przybyłem 6 kg chodzę codziennie na siłownię a przytyłem 2 kg biorę neurotop czy odstawienie tych lęków pomoże mi schudnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po karbazepinie raczej się nie tyje ale jak odstawisz sulpiryd to powinieneś schudnąć bo ja też po nim tyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstawiłem sulpiryd cztery dni minęło mam dolegliwości kucia serca ciepło zamartwanie się za kilka lat umrze mi matka chce mi się płakać co robić

 

-- 29 kwi 2018, 22:11 --

 

Witam mam pytanie lekarz przywrócił mi sulpiryd dodał mi rispolept mam nerwicę natręctw czy lek rispolept zwalcza nerwice natręctw czy mogę zwiększyć sulpiryd do 200mg

 

-- 29 kwi 2018, 22:11 --

 

Witam mam pytanie lekarz przywrócił mi sulpiryd dodał mi rispolept mam nerwicę natręctw czy lek rispolept zwalcza nerwice natręctw czy mogę zwiększyć sulpiryd do 200mg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość myślący91
W dniu 24.04.2018 o 19:26, edi2933 napisał:

Odstawiłem sulpiryd cztery dni minęło mam dolegliwości kucia serca ciepło zamartwanie się za kilka lat umrze mi matka chce mi się płakać co robić

 

-- 29 kwi 2018, 22:11 --

 

Witam mam pytanie lekarz przywrócił mi sulpiryd dodał mi rispolept mam nerwicę natręctw czy lek rispolept zwalcza nerwice natręctw czy mogę zwiększyć sulpiryd do 200mg

 

-- 29 kwi 2018, 22:11 --

 

Witam mam pytanie lekarz przywrócił mi sulpiryd dodał mi rispolept mam nerwicę natręctw czy lek rispolept zwalcza nerwice natręctw czy mogę zwiększyć sulpiryd do 200mg

No i jak tam u ciebie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam przepisany Sulpiryd 50mg jedna tabletka rano przez 4 dni, potem jedna rano i po południu przez 6 dni. Biorę beta bloker na serducho Concor cor 1,25 z tym, że tabletke dzielę jeszcze na pół, bo za bardzo obniżala puls. Wyczytałam, że Sulpiryd i beta blokery wchodzi w interakcję z beta blokerami i się teraz stresuje. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? Ktoś miał takie połączenie leków? Oczywiście moja psychiatra, była poinformowana o lekach jakie przyjmuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od ponad 6 miesięcy biorę sulpiryd rano i popołudniu w dawce 50mg. Pomógł mi bardzo na moje dolegliwości lecz po jakimś czasie przestałem odczuwać jego działanie a bardziej doznawałem skutków ubocznych w postaci ciągłego głodu, zaburzenia widzenia i zmniejszonego libido. Do lekarza mam kilka miesięcy czekania a chciałbym ten lek już odstawić... i teraz pytanie do ludzi którzy to robili, jak bezpiecznie odstawić ten lek? Spróbowałem raz nie wziąć go jednego dnia i całą noc miałem nie przespaną... serce waliło mi i miałem napad lęków... ale to pojawiło się dopiero w nocy bo w ciągu dnia było całkiem ok..czy zmniejszenie dawki do 50mg rano przez ileś dni pomoże? Ktoś wie jak to odstawić? Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

PS: W razie odstawienia to po jakim czasie organizm unormuje poziom prolaktyny?

Edytowane przez Miki94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odstawiłam od razu. Przestałam brać i już . Nic się strasznego nie działo. A poziom prolaktyny normuje się bardzo szybko po odstawieniu-miesiąc do dwóch, jak sądzę, wnioskuję po ustąpieniu skutków ubocznych....A brałam Sulpiryd chyba 5 lat. Jeśli chodzi o refundację, to zależy, jaki lekarz wypisuje receptę. Jeżeli rodzinny, to lek jest odpłatny i kosztuje 8 zł. Psychiatra może wypisać z refundacją, wtedy jest za darmo....

 

Edytowane przez nimfa27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem... u mnie niestety sprawa z tym odstawieniem okazała się nie dobra... zmniejszyłem dawkę z dwóch tabletek dziennie na jedną aby stopniowo z tego zejść i pojawiła się bezsenność... śpię 2-3h w nocy a wcześniej spałem normalnie(jak zażywałem dwie 50mg rano i popołudniu) ... to możliwe że jest to efekt wywołany przez zmniejszenie dawki sulpirydu? On tak wgl. działa? Bo wydawało mi się że nie bierze się go wieczorem bo jego efekt działania aktywizujący powodowałby bezsenność a do wieczora "schodzi" z organizmu... i jak odstawie to będzie normalnie i nie będzie powodował bezsenności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba warto na czas odstawiania brać coś łagodnie uspakajającego na noc, skoro są problemy ze snem. Ja też coś biorę ( np. neurol) przez kilka dni, aż się uspokoi sytuacja....Bo oczywiście bywają okresy, kiedy człowiek czuje się gorzej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałam, że Sulpiryd działa krótko , dlaczego? Dawka na nerwicę-depresję. Biorę 100mg/doba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.11.2019 o 17:09, Singielka napisał:

Słyszałam, że Sulpiryd działa krótko , dlaczego? Dawka na nerwicę-depresję. Biorę 100mg/doba.

To zależy, co dla kogo znaczy krótko....Ja brałam całe 5 lat i cały ten czas działał....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy widoczne są pierwsze efekty działania sulpirydu? Lek zażywam około 3 tygodnie. Dawka 50mg, dwie tabletki. Rozpoznanie : Specyficzne zaburzenia osobowości.

 

Miłego dnia:)

Pozdrawiam

johnn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zażywałem kilka miesięcy fluanxol na aktywizację różnie bywało lekarz przepisał mi abilify też na aktywizację zastanawiam czy wybrać sulpiryd czy abilify

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.12.2019 o 07:40, pauleta1987 napisał:

Zażywałem kilka miesięcy fluanxol na aktywizację różnie bywało lekarz przepisał mi abilify też na aktywizację zastanawiam czy wybrać sulpiryd czy abilify

A to Ty sam sobie leki przepisujesz, że sam możesz sobie wybierać? ;)

 

Mam pytanie: Czy ktos z Was brał Sulpiryd na noc? Na ulotce jest napisane, żeby nie brać później niż o 16 ponieważ może to spowodować zaburzenia snu i rzeczywiście kiedy wziąłem przez pomyłkę na noc to na drugi dzień źle się czułem. Niestety ponieważ ostatnio bardzo długo śpię psychiatra zaleciła mi przyjmować ten lek na noc i powiedziała, że pomimo tego co napisane w ulotce lekarze dopuszczają przyjmowanie na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ap40 napisał:

A to Ty sam sobie leki przepisujesz, że sam możesz sobie wybierać? ;)

 

Mam pytanie: Czy ktos z Was brał Sulpiryd na noc? Na ulotce jest napisane, żeby nie brać później niż o 16 ponieważ może to spowodować zaburzenia snu i rzeczywiście kiedy wziąłem przez pomyłkę na noc to na drugi dzień źle się czułem. Niestety ponieważ ostatnio bardzo długo śpię psychiatra zaleciła mi przyjmować ten lek na noc i powiedziała, że pomimo tego co napisane w ulotce lekarze dopuszczają przyjmowanie na noc.

 

W małch dawkach sulpirydu uwalniana jest dopamina, w 100mg, dlatego nie zaleca się brania na sen. W większych dawkach na schizofrenie już można spokojnie brać na sen.

Edytowane przez Hooded Spirit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w dużych dawkach już nie jest uwalniana? Ciakawe. Ja biorę 200 mg na dobę. Leczę się na dystymię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zażyciu przez około tydzień Sulpirydu 2x100mg obniżyło mi się libido. Zaniepokoiłem się tym i przestałem zażywać lek. Jak długo potrwa powrót do normy?? Niepokoje sie:( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie pójść do lekarza lub psychiatry na obniżone libido. Co doradzacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×