Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Martka

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

354 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      217
    • Nie
      109
    • Zaszkodził
      47


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie kombinuję i nie chcę od razu zmieniać, tylko wiem jak się czuję, jak tuman, mam zachwianą świadomość, równowagę, jak jakiś neptyk, nie mam apetytu, wtedy leżałem w domu, teraz funkcjonuję normalnie, a w tym stanie co jestem raczej nie funkcjonuję ;/ sama mówisz, że nie wiesz po co aż 3 leki :) a po tym co czytałem i co podpowiadacie myślę, że ten Anafranil wpływa na mnie tak niekorzystnie ... gdybym nie czuł w ogołe tych skutkó ubocznych bym brał leki i przyjmował dokładnie tak jak mam napisane, a że jest coś nie tak, szukam jakiejś opcji żeby brać, ale normalnie funkcjonować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, ja wtedy brałem przez kilka miesięcy, a później nie byłem na żadnych lekach, nastąpił nawrót choroby i znowu dostałem ten sam zestaw

Faktycznie, mój błąd. Także luz w gaciach, będzie dobrze. :mrgreen:

 

Anafranil, usypia, sylpiryd bardziej zwarzywia.

 

-- 16 sty 2017, 14:15 --

 

Bo naczytaleś sie niepotrzebnie skutków ubocznych. Wychodzi sie od lekarza, kupuje leki, ulotka do kosza, łyka tabletki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Anafranil, usypia, sylpiryd bardziej zwarzywia.

 

Czyli masz odpowiedź :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja tak się czuję, jakby właśnie mnie zwarzywiało, do tego ta senność ... Czyli dzisiaj już nie biorę Sulpirydu i Anafranilu, będę z raba brał tylko tą Eliceę i zobaczę jak się poczuję, może akurat ona sama mi pomoże, odepchnie te złe myśli i pozwoli normalnie funkcjonować, bo teraz strach nawet za kierownicę wsiadać ... ps. ta Elicea nie ma raczej takich skutków ubocznych prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elicea nie ma raczej takich skutków ubocznych prawda?

Prawda, może powodować takie podkręcenie, uczucie niepokoju zanim zacznie działać. Wpadnij za parę dni, napisz jak poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj już nie będę brał ani Sulpirydu ani tego Anafranilu, zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję, że sama Elicea wystarczy na moje problemy i będzie dobrze :) bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi, odezwę się za kilka dni, napiszę co i jak, Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam duże uboki z tego co pamiętam, później miałam lekką przerwę i wchodziłam ponownie na lek to miałam derealizację przez 2 tygodnie, ale byłam spokojniejsza. :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mówisz o samej Elicei, tak? Nie miałaś takich złych wspomagaczy jak ja :) po tym Anafranilu i Sulpirydzie jest masakra, tak jak wcześniej powiedziano, leki strasznie zwarzywiają ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja żarłam tylko escitalopram i lamotryginę.

Lekarka nie dawała mi żadnych wspomagaczy na początku brania, tylko syrop ziołowy :mrgreen::mrgreen: Ale każdy człowiek może mieć inne skutki uboczne, poczekaj spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo teraz strach nawet za kierownicę wsiadać ...

Zdecydowanie nie jest mądre wchodzenie za kółko jeżeli ma się jakiekolwiek objawy uboczne ze strony antydepresantów. Na początku brania, np. paroksetyny to ja zdecydowanie byłbym pewniejszy za kółkiem po benzo, a to już źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja lekarka była najlepsza: Niech Pani sobie nie wmawia żadnych działań ubocznych, to są takie tabletki jak tik taki :yeah: jasne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Moja lekarka była najlepsza: Niech Pani sobie nie wmawia żadnych działań ubocznych, to są takie tabletki jak tik taki :yeah: jasne :D

 

Dobrze ci powiedziała bo skupianie się jeszcze bardziej na skutkach ubocznych potęguje je to przecież wiadomo nie od dziś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął tydzień, dziwnie się czuje - mam problem żeby wyrażać swoje myśli, czuje się otępiony, jakbym miał kilo mułu w głowie... do tego nie mogę spać a czuje się zmulony ; /

Klaudia Kate, brałaś esci z lamo? Jakie dawki obu? Jak oceniasz połączenie? Zrezygnowałaś z lamo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę Esci z lamo. Tak jak w podpisie mam Esci 15 mg rano, Lamo 50 mg wieczorem.

Esci daje energię w dzień, Lamo wycisza na wieczór. U mnie super się ten zestaw sprawdza. W sumie nie wiem po co mi to Lamo, ale biorę, bo lekarka mi powiedziała że mam brać, to biorę :)

 

Tak jak pisałam jak drugi raz wchodziłam na lek po krótkiej przerwie czułam się jakbym dostała obuchem przez 2 tygodnie :mrgreen:

Ale spałam dobrze, w zasadzie spałam już dobrze od 4 dnia. Tyle że ja przed tym cholerstwem nie miałam problemów ze spaniem, więc może to wynikać z osobniczych kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam problemy ze spaniem przed braniem esci i jeszcze delikatne przez czas, kiedy byłam na 5mg zanim weszłam na 10mg (jakieś 4-5 dni). Faktycznie przez pierwszy tydzień-półtora po wejściu na 10mg byłam trochę zamulona, ale to przeszło całkiem szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leci drugi tydzień ,(tydzień na 10mg) z tym lekiem i sennośc mnie dobija. Tak cięzko mi jest wstać z łóżka rano, że odkładam to jak najbardziej mogę. No ale i tak musze o 4.30 już być na nogach żeby dotrzeć do pracy. Ktoś w pracy mi powiedział, że mam teraz dziwne oczy. Nie chce mi sie za bardzo z ludźmi rozmawiać. Taki zamulony się czuję.

Kawa nie działa chyba na mnie. Mam słabszy apetyt. Mam nadzieję, że odzyskam energię w końcu.

Czy do tego jakbym brał metylofenidat to by miało sens? Mam tyle rzeczy do nadrobienia, a zachowuję się jak kalafior w warzywniaku.

Ile ten lek się bierze, aby nastąpiła stabilizacja jakaś?

Żadnego sukcesu w życiu nie osiągne przez te depresje. Majac taka wizje przyszlosci nie chce sie zyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, mph ma sens. Dzialanie leku jak zwykle w przypadku SSRI powinno pojawic sie do 8 tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@chcezyc będzie dobrze. Na początku możesz mieć lekko powiększone źrenice- stąd może te "dziwne oczy". Już niedługo wszystko się unormuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy takie rozbicie, nogi i ręce z waty albo powiększone źrenice i rozmazane widzenie to również uboczne działania Elicei? Tak jak wcześniej pisałem i czytałem to Anafranil miał takie skutki, myślałem, że Elicea jest bardziej bezpieczna?

 

-- 16 sty 2017, 21:21 --

 

Klaudia Kate czy jest możliwość odezwać się na maila?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz się odezwać tutaj w wiadomości prywatnej :)

powiększone źrenice miałam zawsze, na leku mam bardziej powiększony czas

 

-- 16 sty 2017, 21:58 --

 

powiększone cały czas*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałam delikatnie powiększone źrenice na samym początku, potem szybko mi przeszło. Nie towarzyszyły temu żadne problemy ze wzrokiem, ani inne odczucia które opisujesz. Byłam lekko zamulona i przez pierwsze kilka dni miałam lekkie problemy z trawieniem i trochę bolały mnie mięśnie. Potem wszystko przeszło.

 

Wszystko to i tak było niezliczoną ilość razy lepsze niż to, jak się czułam przed braniem. Wolałam być lekko przymulona niż przerażona i spięta do granic moich możliwości. Jeśli czegoś Ci potrzeba- pisz śmiało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ten lek wpływa na pewność siebie? Eliminuje te głupie lęki i blokady, które ograniczają w życiu?

Zastanawia mnie też wpływ na inteligencję, pamięć, ogarnięcie i ogólne funkcjonowanie, bo jak na razie czuję sie trochę głupi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wpływa bardzo dobrze na wszystko :mrgreen: Nie mam żadnych zaników pamięci, a ogarnięcie i skupienie lepiej niż przed zaburzeniem.

Na minus mam tylko zaniżone lekko libido.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×