Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
zaqzax-0

WORTIOKSETYNA (Brintellix)

Czy wortioksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

29 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy wortioksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      9
    • Nie
      12
    • Zaszkodziła
      8


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Dziś w nocy zaczynam branie tego cuda - na razie 1/3 tabsa 10mg na noc... na ataki paniki/lęku afobam. Żałuję chyba poczytania tego wątku, bo nakręciłam się i boję się jak będzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć raczej nie jestem zwolenniczka leków jeżeli uważasz ze to ci pomoże i mocno w to wierzysz być może tak będzie ale pamiętaj to wszystko siedzi w naszych głowach to my musimy mieć władze nad myślami wtedy świat się zmienia. Będzie dobrze Życzę Zdrowia i Wytrwałości 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś wzięłam drugą tabletkę brintellixu 10 mg. Póki co jest fatalnie, odczuwam nasilone objawy depresyjne :(. Po jakim czasie odczuliście pierwsze przebłyski poprawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, nevermind2018 napisał:

???

No widocznie nikt nie bierze. Czego oczekujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy. Od 2 tygodni biorę Brintelix w dawce 10 mg. Oprócz obniżenia nastroju, smutku i złego samopoczucia... Doszły niespotykane dla mnie nigdy w życiu biegunki. Od 2 dni lek odstawilem bo zorientowałem się, że te biegunki to skutek uboczny Brintelixu. Moje pytanie : kiedy to zniknie z mojego organizmu? Po jakim czasie skutki uboczne znikną? Czy ktoś miał problem z biegunkamą po tym? Coś okropnego jak po najgorszym zatruciu, jelitowce w życiu. Byłbym wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Ja miałam biegunki bez leków tak organizm działał na stres.  Z tego co mi wiadomo każdy lek musi się wchłaniac 2 tygodnie żeby zadziałał. Lecz każdy organizm jest inny trudno jedno znacznie określić. Ja wychodzę z tego bez leków i na prawdę się da trzeba wiem że w trudnych chwilach wydaje się że nic nam nie pomoże ale gdy organizm się uspokoi wszystko minie. Polecam na siłę czytać książki nawet gdy litery się rozmazuja np. Moc pozytywnego myślenia Norman Vincent Peale bardzo pomogła mi ta książka. Mimo że na początku daje mieszane uczucia a w tym ciężkim stanie ciężko się skupić. Gdy to trochę ucichnie w jakiś sposób będziesz dziękować że masz tą chorobę uczy nas cierpliwości szacunku dla samego siebie. Będzie dobrze nasz mózg jest bardzo mądry. Polecam również pójść do psychologa wydaje się to śmieszne ale dużo pomaga. Trzymam kciuki za Ciebie jak i resztę forumowiczów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×