cześć

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

cześć

Avatar użytkownika
przez bedzielepiej 04 lut 2016, 20:51
jagoda94 napisał(a):właśnie próbuję schudnąć. Przed studniówka brałam tabletki, które kupiłam przez neta. Bogu dzięki, że to nie był jakiś syf i nie zeszłam. Do tego ćwiczyłam a schudłam jakieś 3kg. Wszystko mnie denerwuje, wkurzam się o byle co.


Nie ma cudownych tabletek na odchudzanie. Ćwiczenia też niewiele dadzą. Podstawą jest dieta. Nie mam na myśli ograniczania wielkości posilków przez jakiś czas. To musi sie wiązać ze zmianami na całe życie. Jak wygląda Twój typowy dzień jadłospis? Kto przygotowuje posiłki? Jak reagujesz w sytuacjach stresowych, zaczynasz jeść wtedy więcej? Zawsze dużo ważyłaś, czy nagle przytyłaś? Sorry że tak dociekam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1541
Dołączył(a)
02 wrz 2013, 19:49

cześć

Avatar użytkownika
przez Stracona100 04 lut 2016, 21:01
jagoda94 napisał(a):Nie wiem. Po prostu tak czuję.

Może jesteś w jakimś "dołku psychicznym" i potrzebujesz wsparcia psychoterapeuty, jakiejś terapii. Poczytaj też o depresji.

...Jeszcze bardziej zdołowała mnie wizyta w tym salonie. Siostra mierzy kiecki, co jedna to ładniejsza. Nie wiem co ja tam w ogóle robiłam. Patrzyłam na nie i chciało mi się płakać...

Rozumiem, że w tym stanie ducha to Cię dodatkowo rozbiło, ale przecież siostra po coś Cię tam zaprosiła. Chciała Twojej pomocy, opinii, czy to dla Ciebie nic nie znaczy?
Czy siostra jest starsza od Ciebie?
A tak szczerze: czy jej zazdrościsz ślubu i dlatego tak cierpisz?

... właśnie próbuję schudnąć. Przed studniówka brałam tabletki, które kupiłam przez neta.....Do tego ćwiczyłam a schudłam jakieś 3kg. ....

Ja wiem, że to jest trudne, ale albo schudniesz, albo zaakceptujesz swoją puszystość - innej drogi nie ma. Jesteś jeszcze tak młoda, że możesz zmienić wszystko w tej kwestii.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1423
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

cześć

Avatar użytkownika
przez Bulo 07 mar 2016, 00:05
jagoda94 napisał(a):
Stracona100 napisał(a):
jagoda94 napisał(a):......mam ochotę krzyczeć, płakać, rzucić czymś, najlepiej zniknąć z tego świata, bo czuję, że nic dobrego mnie nie spotka


dlaczego tak myślisz?


Nie wiem. Po prostu tak czuję. Jeszcze bardziej zdołowała mnie wizyta w tym salonie. Siostra mierzy kiecki, co jedna to ładniejsza. Nie wiem co ja tam w ogóle robiłam. Patrzyłam na nie i chciało mi się płakać. Pewnie wyglądało, jakbym się wzruszyła. Ale musiałam sie uśmiechać, przecież dla mojej siostry to wyjątkowe dni, nie mogę robić fochów. A do bedzielepiej: właśnie próbuję schudnąć. Przed studniówka brałam tabletki, które kupiłam przez neta. Bogu dzięki, że to nie był jakiś syf i nie zeszłam. Do tego ćwiczyłam a schudłam jakieś 3kg. Wszystko mnie denerwuje, wkurzam się o byle co.

nie bierz JAKIŚ tabletek
generalnie moze być źle po niektorych świństwach
a próbowałaś efedrynę? ale nie pseudo, tylko efedryne
przyspiesza spalanie tluszczu, nie chce sie po tym jesc
tylko nie bierz na noc bo to pobudza
do tgo mniej jesc. nie trza sie głodzic. po prostu troche mniej jesc. zeby byl lekki bilans negatywny (ciutke mniej jesc niz trzeba zeby utrzymac wage)
i ruch
moze rower? 4-5 razy w tygodniu po godzinie plus to co wyzej i efekty będą. i już
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
20 gru 2014, 21:24
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

cześć

Avatar użytkownika
przez tahela 07 mar 2016, 00:29
tabletki z neta nie, nie mozna, :nono:
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do