Nowa!Pomocy!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Nowa!Pomocy!

przez KAMILA.STROZYNSKA 08 cze 2015, 14:35
Witajcie,
mam 24 lata juz w trakcie liceum miałam lęki o swoje zdrowie wtedy myślałam,że mam guza mózgu(miałam oczywiście wszystkie objawy)okazało się po rezonansie,że guza nie ma i objawy troche mineły..Niestety lęki nawracają mam ciągłe uczucie,że ktoś mnie śledzie,że w nocy jak śpie ktoś woła mnie pod oknem.Mam częste paralize senne a ostatnio w pociągu dostałam ataku lęku obawiałam się ,że karetka nie dojedzie do mnie jak mi się coś stanie i wtedy lęk nabrał na mocy.Boje się proszę doradzcie co mam robić.
Posty
5
Dołączył(a)
08 cze 2015, 14:30

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez warrior11 08 cze 2015, 14:45
KAMILA.STROZYNSKA,
Chyba potrzebujesz pomocy psychologa
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 08 cze 2015, 14:46
Witaj Kamila,ja mam 23lata i od 9lat zaburzenia lękowe.Bez wizyty u lekarza raczej się nie obejdzie
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez Kontrast 08 cze 2015, 14:52
Witaj. byłas u psychiatry? Przyjechala ta karetka co ci powiedzieli?
Nie znam roli którą gram. Wiem tylko, że jest moja, niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3535
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Nowa!Pomocy!

przez KAMILA.STROZYNSKA 08 cze 2015, 15:19
Witajcie,
umówiłam się do psychiatry we środę,karetki nie było ponieważ lęk opanowałam w taki sposób,ze zaczęłam szybko grać na telefonie i powoli zaczeło mijać najgorzsze jets to uczucie takiego jakby oszalałego lęku,ze nie wiem przez chwilę kim jestem i co robię.
Posty
5
Dołączył(a)
08 cze 2015, 14:30

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 08 cze 2015, 15:32
Kamila bardzo dobrze Cię rozumiem,sama przed chwilą pisałam w wątku o hipochondrii(bałam się,że w tej chwili umrę)Samemu jest ciężko zwalczyć nerwicę i tego typu zaburzenia.Świetnie,że masz umówioną wizytę
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Nowa!Pomocy!

przez KAMILA.STROZYNSKA 08 cze 2015, 15:34
boję się troche przyjmować leki,że będę otumaniona itd...:(ale już sobie z tym nie radzę...
Posty
5
Dołączył(a)
08 cze 2015, 14:30

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 08 cze 2015, 15:37
Kamila na początku możesz czuć się źle po lekach ale czasami warto przecierpieć kilka dni żeby później poczuć ulgę.Może w Twoim przypadku leki nie będą potrzebne?Nie stresuj się na zapas.
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Nowa!Pomocy!

przez KAMILA.STROZYNSKA 08 cze 2015, 15:39
dziękuje za wsparcie:)
Posty
5
Dołączył(a)
08 cze 2015, 14:30

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 08 cze 2015, 15:42
Kamila jeśli będziesz chciała pogadać to napisz na pw. P.S ja na tym forum również otrzymuję wsparcie,między innym od tego on jest :)
"Czasem płaczę, bo chce mi się płakać
wtedy czuję, jak uchodzi ze mnie zło"Dżem


"A gdy serce Twe przytłoczy myśl,że żyć nie warto,z łez ocieraj cudze oczy,chociaż Twoich nie otarto."Maria Konopnicka

Citabax 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1289
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez Siarlek 08 cze 2015, 15:57
Kamila, witaj wśród swoich usiądź rozgość się. My te objawy wszyscy dobrze znamy, nie jesteś jedyna. Żadnego guza ani schizofrenii nie ma(bo chyba to ci chodzi po głowie). Umów się do psychiatry, weź leki i daj sobie czas
Teraz: Ketilept 25 mg
Kiedyś: brałem je wszystkie https://www.youtube.com/watch?v=lqnB_L3YHvE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
398
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

Nowa!Pomocy!

przez KAMILA.STROZYNSKA 08 cze 2015, 16:02
tak schizofrenii się boję....
Posty
5
Dołączył(a)
08 cze 2015, 14:30

Nowa!Pomocy!

Avatar użytkownika
przez Psychoanalepsja_SS 08 cze 2015, 17:52
KAMILA.STROZYNSKA napisał(a):boję się troche przyjmować leki,że będę otumaniona itd...:(ale już sobie z tym nie radzę...

Najpierw spróbuj. Jeśli uboki będą zbyt uciążliwe, zawsze będziesz mogła odstawić.

tak schizofrenii się boję....

Pamiętaj: schizofrenik nie boi się, że ma schizofrenię. On nie ma wglądu w swoją chorobę i prędzej powie, że wszystko z nim w porządku, a to reszta mu coś wmawia.
Posty
1406
Dołączył(a)
16 mar 2014, 19:38
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do