witam

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 03 paź 2013, 19:15
Justa ale jaką masz pewność, że minie samo? Może tak będzie i bardzo bym Ci tego życzyła, ale jeśli czujesz się tak źle jak piszesz.. co jeśli poczujesz się jeszcze gorzej.. Moim zdaniem lepiej, żebys poszła teraz, popatrz sobie na te rankingi, naprawde warto, ludzie piszą tam, jaki lekarz jest, czy miły, serdeczny, czy oschły, jak reaguje, czy stara sie dostosować leki pod Ciebie, czy wypisuje pierwsze co mu na myśl przyjdzie.. Może jak poczytasz i znajdziesz lekarza, któremu będziesz mogła dać kredyt zaufania to zdecydujesz sie na wizytę
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

witam

Avatar użytkownika
przez justa27 03 paź 2013, 19:43
Kurcze no minęło kilka razy to i tym razem musi minąć eh nie wiem już sama może dam sobie jeszcze 2tyg jak się nie polepszy to być może poszukam jakiegoś lekarza.Nie wiem już sama mam tego po prostu dość to jest przecież jakiś koszmar,wolałabym mieć raka naprawdę...
„Albo szybko wyzdrowieję, albo będę się staczała coraz niżej i niżej jak gasnąca gwiazda.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
03 paź 2013, 13:03
Lokalizacja
Śląsk

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 03 paź 2013, 21:41
Tfu odpukaj tego raka:P
Wiesz, że nie ma gwarancji, że jak minęło raz i drugi, to minie i trzeci.. :( Może to jest jakiś plan z poczekaniem 2tyg, skoro tak bardzo chcesz ominąć wizytę u lekarza... Ale ja bym nie zwlekała - umów się, a najwyżej nie pójdziesz, i tak zazwyczaj na termin trzeba chwilę poczekać..
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

witam

Avatar użytkownika
przez justa27 04 paź 2013, 17:05
Josie_86 ok odpukuję ;).Jestem uparta jak osioł na razie nie pójdę wierzę w to że to minie niedługo bo już jest troszkę lepiej odpukać. Josie_86 a jak jest u Ciebie?Jak się czujesz?Pozdrawiam serdecznie :)
„Albo szybko wyzdrowieję, albo będę się staczała coraz niżej i niżej jak gasnąca gwiazda.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
03 paź 2013, 13:03
Lokalizacja
Śląsk

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 04 paź 2013, 19:52
Od paru dni bardzo kiepsko, bo miałam nadzwyczaj nieprzyjemną sytuację z bliską koleżanką.. Wyjątkowo przykrą i zupełnie niespodziewaną i strasznie mnie to podłamało.. W przyszłym tyg wybieram sie do psych po nowe leki, tylko nie wiem z czego zapłacę choćby za samą wizytę, a co dopiero w aptece.. :-| :( Wcześniej jeszcze dało sie załatwiać w tamtej przychodni recepty bez konieczności wizyty, jeżeli tylko przedłużałam, to zawsze jakiś koszt odpadał, a teraz bieda :((
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

witam

Avatar użytkownika
przez mark987 11 paź 2013, 10:05
pawel1978 napisał(a):Leczę się już od 6 miesięcy Paro20 mg plus olanzapina 10mg(samo paro nie dawało rady,a olanzapine dostałem na sen,bo z nim kiepsko

Olanzapine nie jest lekiem typowo nasennym. może warto zapytać psychiatrę o leki nasenne nowej generacji?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 14:32

witam

Avatar użytkownika
przez PJT 11 paź 2013, 14:33
pewnie nie chciał jej uzależnić... mała daweczka jak na sen.
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5593
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

witam

Avatar użytkownika
przez mark987 12 paź 2013, 23:22
No pewnie, najpierw maleńki "nasen"brany dwie godz. przed snem, potem estazolan a na dokładkę "drugi "nasen" Myślę że moja matka nie nawet uzależniona a potrzebuje odwyku. Próbuję jej tłumaczyć że tabletkę Nasen ną ma brać tuż przed snem ale nie dociera to do niej. Konsekwencja jest taka, że niekiedy w ciągu dnia chodzi zmęczona i śpi 2-3 godz popołudniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 14:32

witam

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 12 paź 2013, 23:23
To już nie jest leczenie, tylko "road to hell"....
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2119
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 13 paź 2013, 12:35
Tyle nasennych leków zaczynając już 2h przed snem?? To jej nie zwala z nóg?? :shock:
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

witam

Avatar użytkownika
przez mark987 14 paź 2013, 00:21
No zdziwisz się ale nie. Myślę, że jest lekomanką, to trochę jak alkoholizm. Może nie zręczne porównanie. ale niestety żeby spać zaczyna brać coraz większe dawki.. I ta mieszanka benzodiazepin i leków typowo nasennych. :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 14:32

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 14 paź 2013, 10:56
A co jest Twojej mamie właściwie?
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

witam

Avatar użytkownika
przez mark987 17 paź 2013, 20:52
Jest po udarze, znerwicowana i autentycznie nie może spać. Problem w tym że po tabletkach nasennych co prawda się kładzie ale przez jakieś dwie godz. czyta a nawet rozwiązuje krzyżówki(!). Najprawdopodobniej dlatego ponawia dawkę leku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 14:32

witam

Avatar użytkownika
przez Josie_86 18 paź 2013, 00:26
Przecież tak nie można! Już samo w sobie jest dziwne, że podczas rozwiązywania tych krzyżówek nie zaczyna pisać wyrazów od tyłu albo coś z tych rzeczy.. ale czy lekarz nie powiedział jej, że po przyjęciu tabletki należy od razu sie położyć i spróbować sie wyciszyć?? A jak nawet nie powiedział to Ty jej powiedz, pokaż w ulotce, w każdej jest. I jeszcze uzależnienie swoją drogą:( Powinna pójść do lekarza, skoro nadużywa leków..
jeśli chcesz mnie zatrzymać (spójrz odchodzę)
podaj mi rękę, jeszcze może zatrzymać mnie ciepło twojej dłoni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
20 wrz 2013, 22:52
Lokalizacja
Podkarpacie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do