witam

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

witam

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 20 maja 2009, 16:07
Witam
Biore lek Asertin 50 od 2 tygodni i nadal czekam na efekty...
Cierpie na nerwice i depresje :cry: i mam juz szcerze dosc tej paskudnej choroby!!!!! Czytalam wasze posty i jestem pelna podziwu dla was ;) mam nadzieje ze i mnie w koncu przyjdzie cieszyc sie tym lekiem :lol: mam sporo tych skutkow ubocznych :x to znaczy takie jak slabe samopoczucie,czasami ni8e mam sily nawet wstac z lozka :cry: trzepotanie serca,skoki cisnienia i ogolne wukonczenie organizmu....jegynym pocieszeniem jest to ze nie mam juz lekow w nocy i moge w koncu spac spokojnie :smile: mam nadzieje ze jeszcze troche i wszystko ustapi i bedzie dobrze :P i skoncza sie moje ataki nerwicowe
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 16:21 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przenoszę do odpowiedniego działu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: witam

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 maja 2009, 20:14
Na pewno tak bedzie czasami trzeba pelnego dzialania leku i do 1,5 miesiaca, trzymaj sie i nie daj :)
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: dzieki:)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 21 maja 2009, 15:03
Dziekuje :lol: nie dam sie !!!! zaciskam zęby i bede czekac na efekty :smile: mam nadzieje ze wytrzymam ten okres.....;/ wczoraj byl kolejny atak i jakos go znioslam tylko ze moja rodzina jest mniej wyrozumiala;/ mysla ze udaje ze to nie nerwica tylko lenistwo ech ich tez mam dosc;/ dobrze ze jest to forum takto mozna sie komus wygadac :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: witam

przez krysiunia 21 maja 2009, 15:25
8) hejka...a asentrin to to samo co asentra??? bo ja rowiez biore od dwoch tyg...ale asentre..?! i narazie wielkiej popprawy nie wiedze a ogolnie to jestem cały czas pobudzona nie moghe usiedziec w miejscu i dygocze mi w środku wszystko , wiem ze miałam tak przed tem ale teraz wydaje mi sie ze jestem bardziej pobudzona a chciałam byc wrecz bardziej wyciszona :-| miałam problemy ze zasieciem teraz jest ciut lepiej ale nie tak jak chciłam ...jeszcze pobiore ze 2 tyg..do miesiaca, a pozniej pojde do ;lekarza ...zobaczymy jak bedzie!! :-| czy ktos miał podobne doświadczenia ???pozdrawiam :D
krysiunia
Offline

Re: witam

przez shadow_no 21 maja 2009, 22:33
Witam na forum, czuj się jak u siebie.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: witam

Avatar użytkownika
przez Donkey 25 maja 2009, 12:54
Witamy :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: witam

przez Ridllic 27 maja 2009, 13:14
Moniczka23, witaj ;)
Ridllic
Offline

Re: witam

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 30 maja 2009, 07:07
Hejka :D
Witam ponownie....to juz 4 tydzien zazywania mojego Asertin 50 i juz widze poprawe hura :lol: nareszcie ;) mniej odczuwam skutkow ubocznych i mniej lekow mam to cudowne uczucie w koncu ;) czasem jeszcze mnie tam cos dopadnie ale daje rade...jest juz lepiej. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi to bardzo podnosi na duchu 8) . Pozdrawiam wszystkich :lol: juz jest lepiej...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do