Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Moniczka23

witam

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Biore lek Asertin 50 od 2 tygodni i nadal czekam na efekty...

Cierpie na nerwice i depresje :cry: i mam juz szcerze dosc tej paskudnej choroby!!!!! Czytalam wasze posty i jestem pelna podziwu dla was ;) mam nadzieje ze i mnie w koncu przyjdzie cieszyc sie tym lekiem :lol: mam sporo tych skutkow ubocznych :x to znaczy takie jak slabe samopoczucie,czasami ni8e mam sily nawet wstac z lozka :cry: trzepotanie serca,skoki cisnienia i ogolne wukonczenie organizmu....jegynym pocieszeniem jest to ze nie mam juz lekow w nocy i moge w koncu spac spokojnie :smile: mam nadzieje ze jeszcze troche i wszystko ustapi i bedzie dobrze :P i skoncza sie moje ataki nerwicowe

pozdrawiam

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Na pewno tak bedzie czasami trzeba pelnego dzialania leku i do 1,5 miesiaca, trzymaj sie i nie daj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje :lol: nie dam sie !!!! zaciskam zęby i bede czekac na efekty :smile: mam nadzieje ze wytrzymam ten okres.....;/ wczoraj byl kolejny atak i jakos go znioslam tylko ze moja rodzina jest mniej wyrozumiala;/ mysla ze udaje ze to nie nerwica tylko lenistwo ech ich tez mam dosc;/ dobrze ze jest to forum takto mozna sie komus wygadac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
8) hejka...a asentrin to to samo co asentra??? bo ja rowiez biore od dwoch tyg...ale asentre..?! i narazie wielkiej popprawy nie wiedze a ogolnie to jestem cały czas pobudzona nie moghe usiedziec w miejscu i dygocze mi w środku wszystko , wiem ze miałam tak przed tem ale teraz wydaje mi sie ze jestem bardziej pobudzona a chciałam byc wrecz bardziej wyciszona :-| miałam problemy ze zasieciem teraz jest ciut lepiej ale nie tak jak chciłam ...jeszcze pobiore ze 2 tyg..do miesiaca, a pozniej pojde do ;lekarza ...zobaczymy jak bedzie!! :-| czy ktos miał podobne doświadczenia ???pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Moniczka23, witaj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka :D

Witam ponownie....to juz 4 tydzien zazywania mojego Asertin 50 i juz widze poprawe hura :lol: nareszcie ;) mniej odczuwam skutkow ubocznych i mniej lekow mam to cudowne uczucie w koncu ;) czasem jeszcze mnie tam cos dopadnie ale daje rade...jest juz lepiej. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi to bardzo podnosi na duchu 8) . Pozdrawiam wszystkich :lol: juz jest lepiej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×