Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez earth 22 wrz 2014, 13:58
Absolutnie nie dobiorę Ci leku.
Lekarz jest od tego.
Może zmień lekarza?
Lafactin 75 mg
Apotiapina 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
10 wrz 2014, 08:51

Esci spin-off

przez lunatic 22 wrz 2014, 14:02
no wlasnie zmieniełem i byłem u nowego, nowy lekarz daje tyle samo co nowy lek czyli nic
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 23 wrz 2014, 11:04
lunatic, ja ciągle man wrażenie, że za szybko zmieniasz leki mimo wszystko. Poczekaj na jednym 4tyg, wspomagających się czymś. Po tyg czy 2 nic nie będzie działać.

A ja wczoraj poszłam w końcu na zajęcia. Koleżanka mnie traktowała jak powietrze ani czesc ani nic. Ja szczerze mówiąc też z tym nic nie zrobiłam, ale nawet nie miałam okazji... Okropna sytuacja, bo nawet do końca nie wiem co takiego zrobiłam...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 23 wrz 2014, 13:33
inez3,
to dlaczego lekarz powiedzial ze np skoro po esci czulem sennosć i zmeczenie przez tydzien i go dłuzej nie bralem to ze nie ma sensu go juz probowac? dlaczego drugi po 3 tygodniach mi kazal odstawic fluo ktora mogla dobrze zadzialac ale wywoływala ataki paniki, mozeby to przeszło, sami mi tez odstawiają leki po krotkim czasie

-- 23 wrz 2014, 12:36 --

jak nic nie bedzie dzialac po tygodniu czy dwóch jak ostatni lek ktory dostalem lekarz mi mowil ze dziala juz po paru dniach, no i tak bylo ale sie skonczylo, nie kazdy lek jest SSRI i nie na kazdego trzeba czekac tygodniami na dzialanie, a tu wszyscy tylko chcą pouczac co robic a co nie robic ,ze za szybko odstawiam, ze niepotrzebnie sertralina bo wczesniej byla alergia, to moze mi ktos w takim razie sam przepisze co mam brac skoro nawet lekarz nie wiedzial co mi ma dac i co ja mam z tym wszystkim zrobic zeby było lepiej jezeli chodzi o leki
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 23 wrz 2014, 14:13
Inez, nie myśl o tym i nie zadreczaj sie, bo po co. Ja byłam wczoraj u psychologa, rozmawialiśmy ok pól godziny o wszystkim, pracy, relacjach w związku i nie tylko, dzieciństwie, oczekiwaniach itp. Wstępnie zakwalifikowała mnie do grupy terapeutycznej. Zajęcia bedą we środy przez 9 miesięcy. Zobaczymy co z nich wyniose.
Dzis mam koszmarny dzień, mega spiecie znow, łeb mnie boli tylko, nie mam juz siły na takie życie. Paro dla mnie nic nie daje, albo jestem takim ciężkim przypadkiem ze ani esci ani paro nie ruszyło. Łamie sie powoli, brak mi sił na ciągła walkę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 wrz 2014, 14:28
Tojaaa, kocico bo monoterapia essessrajem g........ daje :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez elmopl79 23 wrz 2014, 14:46
Tojaaa
Ja dzisiaj tez koszmarnie....trzesawka z zimna,ganianie do kibelka...kurcze moge zostać chnorowym dawca kału:)
No i naplyw goraca,taki stan jak ogarnia paniczny lęk,ale bez lęku....i znowu chodze jakas otumaniona....czuje sie jak gowno przejechane rowerem....
A serce tak mnie boli,ze chyba zaraz sobie je wyjmę.....
Co prawda u nas pogoda tez sie zmienila,jest potwornie zimno,a wieje tak,ze szok!!!
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 23 wrz 2014, 14:49
Ferdynand k,
a u Ciebie w czym jest lepsza tianeptyna od SSRI?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 23 wrz 2014, 15:52
Elmo, ja tez do dupy, jak zawsze. No tak sienie da ile jeszcze mam sie męczyć? Moja dr twierdzi ze zmiana leku nic nie da, ze mózg musi wrócić na dobre tory. Nie zaproponowała dodatku do paro, ech....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 wrz 2014, 15:58
lunatic, przynajmniej motywacja i pamięć na mały +
a nie na - jak na ssri
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 23 wrz 2014, 16:01
a pamiętasz po jakim czasie mniej wiecej poczułeś poprawe?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 wrz 2014, 16:07
lunatic, nie ale na ssri żadnej poprawy
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 23 wrz 2014, 16:10
a na brak energii pomogła tez coś?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 wrz 2014, 16:11
lunatic, słabo
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do