Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 sty 2014, 19:44
platek rozy, trzymam kciuki ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 sty 2014, 19:46
amelia83, dziekuje :* :* :mhm: mam nadzieje ze bedzie lpeiej :) bo chce wrocic jak najpredzej do pracy.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 sty 2014, 19:47
platek rozy, rozumiem Cię doskonale :smile:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 sty 2014, 19:48
amelia83, juz mi sie tak teskniz a takim codziennym zalataniem ktore mialam :roll: :105:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 sty 2014, 19:48
platek rozy, wiem, pamiętam jak ja miałam dość depresjii :roll:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 sty 2014, 19:49
amelia83, moze jak mi leki zmieni to moze stane na nogi , oby :uklon:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez amelia83 13 sty 2014, 19:50
platek rozy, tego Tobie życzę kochana
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez sidney 13 sty 2014, 19:53
Witam, jak się dziś czujecie?

-- 13 sty 2014, 18:54 --

Witam, jak się dziś czujecie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 gru 2013, 17:59
Lokalizacja
Kraków/podkarpacie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 20:01
sidney, szału nie ma. a Ty jak tam?;)
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez sidney 13 sty 2014, 20:05
O, witam koleżankę z Tarnowa. U mnie również, d... nie urywa. Nie się nie chce :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 gru 2013, 17:59
Lokalizacja
Kraków/podkarpacie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 20:11
sidney, Ty też z Tarnowa? to dobrze:) jak samopoczucie?

-- 13 sty 2014, 19:11 --

sidney, Ty też z Tarnowa? to dobrze:) jak samopoczucie?
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez greenlight 13 sty 2014, 20:14
O, zanim robiłam odwyk od forum tego wątku chyba jeszcze nie było a widzę że to coś dla mnie :smile:

Witam ciepło wszystkich "zlęknionych" :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
264
Dołączył(a)
02 maja 2011, 16:19
Lokalizacja
Śląsk

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez DżejnRołs 13 sty 2014, 20:16
greenlight, witaj:)
"W życiu piękne są tylko chwile"||••
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1740
Dołączył(a)
18 lis 2013, 23:25
Lokalizacja
Tarnów

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez sidney 13 sty 2014, 20:21
Do Tarnowa mam ok 30 km i często jestem. Samopoczucie jakieś przygaszone. Za dużo problemów i zmarwień, czyli normalnie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
26 gru 2013, 17:59
Lokalizacja
Kraków/podkarpacie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do