Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lis 2013, 10:50
hania33, mnie neurolozka tak olala z kregoslupemm ze meczylam sie kilka miesiecy z zawrotami glowy bo nie zlecila zadnego badania a przepisywala mi leki na blednik :shock: no i stad nerwica i lęki bo ja stale chodzilam jakbym po karuzeli zeszla i balam sie ze sie przewroce.

A drugie co to sie praca przyczynila, 3 lata w potowrnej atmosferze i mobbingu :-|
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lis 2013, 10:52
hania33, staram sie tak. Chyba ze musze z synem jechać do neurologa ( jest niepełnosprawny) na kontrole to wtedy taksówką. Autobusem to raczej w weekendy bo nie ma juz takiego ruchu :mrgreen:
Rzeszów nie jest duzym miastem :yeah:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 lis 2013, 10:52
platek rozy, Współczuję Tobie..ja nadal chodzę po ulicy , jak pijana.. :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lis 2013, 10:54
hania33, ale tez masz z kregoslupem klopoty?

-- 21 lis 2013, 10:55 --

Enii, oj to faktycznie :(
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lis 2013, 10:55
platek rozy, to i tak długo wytrzymałaś w pracy. Ja sie tak cieszyłam praca , była (jest) dosłownie niecałe 10 min. od mojego domu- a tu klops
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 lis 2013, 10:57
platek rozy, Tak z kregami szyjnymi cos nie tak i z tym lokciem , gdy bylam na rehabilitacji starszy pan mnie ubieral pozniej , poniewaz reke mialam cala spuchnieta..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lis 2013, 10:57
Enii, tyle Ci powim z doswiadczenia ze jak masz z la atmosfere to szukaj innej nie siedz na sile wtakiej bo sie to konczy niestety tym czym sie skonczylo u mnie, te dwa czynniki praca i zdrowie mnie wkopaly w to w czym tkwie i teraz pytanie jak sie wygrzebac?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 lis 2013, 10:58
Enii, Oj tutaj na taksowki bym majatek wydala..wiec muszę torbolic sie autobusem i pociągiem.. :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lis 2013, 10:59
platek rozy, ja właśnie od 19.10 jestem na l4. Ja juz p[od koniec wrzesnia łapałam mega doły a pierwszy atak w pracy był początkiem sierpnia
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 21 lis 2013, 10:59
hania33, szyjne sa niebezpieczne , ja mam dyskoptie dwoch , niestabilnosc 4 plus osteofity miedzy nimi od strony rdzenia stad uciski i zawroty, dopiero prywatny lekarz mi to odkryl w lipcu, dostalam rehabilitacje i sie poprawilo, po nowym roku mam miec ten rezonans z uspieniem i wtedy byc moze operacje :)

-- 21 lis 2013, 11:00 --

Enii, dlatego ciagnij ile mozesz l4 i szukaj nowej pracy pomalusku:) jak tylko sie uporasz z nerwica to zeby tam juz nie wracac bo bedzie to samo .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 lis 2013, 11:01
Nieodpowiednia praca moze nas zniszczyć do tego problemy np , domowe i nerwica murowana..nie kazdy ma sile walczyć , ja ta sile gdzieś zgubilam po drodze..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lis 2013, 11:01
hania33, u nas tez tanie nie są, ale szybciej przynajmniej sie jedzie. Zreszta my mamy co pół roku na kontole chodzić, bo po recepte to nawet pediatra mu przepisze jak lek sie skończy. A do tego ma jeszcze chorobe lokomocyjną ( po tatusiu :mrgreen: )
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 lis 2013, 11:02
platek rozy, Ja mialam zabiegi na szyjny..zle trafił mi nie służyły..

-- 21 lis 2013, 11:03 --

Enii, mi sie teraz wydaje , ze tez ja mam ..lub to nerwowe , mam mdlosci , gdy jade autobusem..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Między nami lękowcami ;-)

Avatar użytkownika
przez Enii 21 lis 2013, 11:03
Wiem, ale to Ty płatku namówiłaś mnie na ciągnięcie tego l4 ( na początku jak sie tu zarejestrowałam). Byłam ponad 2 tyg. temu klucze zanieść to normalnie masakra. Pogadałam z koleżanka a za chwilę czyje juz mrowienia, duszności, niepokój. Wiem ze na dzień dzisiejszy nie mam po co tam racac, bo sie nie wyleczę.
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do