Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

przez TEUFEL 15 kwi 2014, 19:28
manbearpig napisał(a):
detektywmonk napisał(a):Wygląd fizyczny też się liczy.Facet z nadwagą w okularach z łysinką ma małe szanse.
wypraszam sobie, łysinka jest dla wielu kobiet sexy, są badania to potwierdzające, oczywiście mowa tu o zadbanej łysinie a nie o placu otoczonym rozcapierzonymi kudłami. ja odkąd się golę się na zero stwierdzam większe zainteresowanie płci przeciwnej. chodzi mi o zwykły kobiecy uśmiech, którym jestem obdarzany częściej :smile:


Też uważam, że facet łysy wygląda bardziej męsko. Włosy na głowie to ma mieć kobieta, chociaż teraz jest gender i sie widuje dziwne mixy na ulicy :pirate:
TEUFEL
Offline

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 15 kwi 2014, 20:14
macieywwa, No wiesz co ! twierdzisz , że jestem zimną suką :cry:
Moja wina , że Reiben zwiał i nie mam kogo podrywać :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez macieywwa 15 kwi 2014, 20:33
kupmitrumne Oj tam, zaraz zimna suke, nie pochlebiaj tak sobie..Sayace, jest wrażliwym, spokojnym młodzieńcem poniżej 20-tki tak wiec konfrontacja z Toba mogłaby wywrzeć nieodwracalne, trwałe uszkodzenia jego jeszcze nie ukształtowanego ego, pewnie uraz do brunetek tez by został..po co mu w tak młodym wieku PTSD :D

-- 15 kwi 2014, 20:35 --

Masz nr tel do Rejbena, to dzwoń :mrgreen:
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 15 kwi 2014, 20:36
macieywwa, Nie mam :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 15 kwi 2014, 20:36
TEUFEL napisał(a):
manbearpig napisał(a):
detektywmonk napisał(a):Wygląd fizyczny też się liczy.Facet z nadwagą w okularach z łysinką ma małe szanse.
wypraszam sobie, łysinka jest dla wielu kobiet sexy, są badania to potwierdzające, oczywiście mowa tu o zadbanej łysinie a nie o placu otoczonym rozcapierzonymi kudłami. ja odkąd się golę się na zero stwierdzam większe zainteresowanie płci przeciwnej. chodzi mi o zwykły kobiecy uśmiech, którym jestem obdarzany częściej :smile:


Też uważam, że facet łysy wygląda bardziej męsko. Włosy na głowie to ma mieć kobieta, chociaż teraz jest gender i sie widuje dziwne mixy na ulicy :pirate:

O nie ja łysy nie mam zamiaru być :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16569
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Sayace 15 kwi 2014, 20:41
macieywwa napisał(a):kupmitrumne Oj tam, zaraz zimna suke, nie pochlebiaj tak sobie..Sayace, jest wrażliwym, spokojnym młodzieńcem poniżej 20-tki tak wiec konfrontacja z Toba mogłaby wywrzeć nieodwracalne, trwałe uszkodzenia jego jeszcze nie ukształtowanego ego, pewnie uraz do brunetek tez by został..po co mu w tak młodym wieku PTSD :D

-- 15 kwi 2014, 20:35 --

Masz nr tel do Rejbena, to dzwoń :mrgreen:


Mam 24 lata :) no, ale dzięki za info, będę teraz ostrożniejszy ;D.
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 15 kwi 2014, 20:46
Może od razu , wszystkich facetów z forum ostrzeżcie przede mną :comone:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez macieywwa 15 kwi 2014, 20:50
Sayace napisał(a):
macieywwa napisał(a):kupmitrumne Oj tam, zaraz zimna suke, nie pochlebiaj tak sobie..Sayace, jest wrażliwym, spokojnym młodzieńcem poniżej 20-tki tak wiec konfrontacja z Toba mogłaby wywrzeć nieodwracalne, trwałe uszkodzenia jego jeszcze nie ukształtowanego ego, pewnie uraz do brunetek tez by został..po co mu w tak młodym wieku PTSD :D

-- 15 kwi 2014, 20:35 --

Masz nr tel do Rejbena, to dzwoń :mrgreen:


Mam 24 lata :) no, ale dzięki za info, będę teraz ostrożniejszy ;D.

Ło fuck :hide: :hide: na zdjęciu nie wyglądasz na więcej niż 20 i tak bardzo, bardzo młodzieńczo..ale skoro masz już te 24 oraz silna psychikę to próbuj, czemu nie miałbyś spróbować :D.. w sumie to fajna dziewczyna...
Czasem coś w nas umiera i nie koniecznie chce zmartwychwstać.
............................................. Kurt Cobain 1967-1994
Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale nigdy już nie będzie taki sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2083
Dołączył(a)
12 paź 2013, 16:01
Lokalizacja
warszawa

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Sayace 15 kwi 2014, 20:55
macieywwa, no mam taką urodę a nie inną, co zrobić, ale latka lecą ;P

ale co mam próbować? Przecież ja nigdzie nie pisałem, że jestem zainteresowany, nawiązałem tylko do snu, ale to chyba jeszcze nic nie znaczy ;).
Ostatnio edytowano 15 kwi 2014, 21:04 przez Sayace, łącznie edytowano 2 razy
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Arhol 15 kwi 2014, 20:55
Moja wina , że Reiben został zerżnięty niczym drewno kominkowe przez stado drwali w lesie i nie mam kogo podrywać :cry:


[*] pokój jego duszy.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 15 kwi 2014, 21:02
Kestrel, Buka ! jak nic ! teraz to go nie lubie , to ja miałam go rżnąć :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez Sayace 15 kwi 2014, 21:05
Poleci mi ktoś jakiś film na dzisiaj?
´Cause it's always raining in my head,
forget all the things I should have said.


~ Staind - Epiphany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
486
Dołączył(a)
05 paź 2013, 01:10
Lokalizacja
I must belong somewhere.

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 15 kwi 2014, 21:06
Sayace, wilk z wall street :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Faceci którzy nigdy nie byli w związku i prawiczki. Szanse ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 15 kwi 2014, 21:08
kupmitrumne napisał(a):Sayace, wilk z wall street :smile:

tam będzie bardzo dużo rżnięcia :mrgreen: , ale nie wierzę że tak naprawdę wygląda życie brokerów jak przedstawiono to w filmie.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17065
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do