ot

Hasiok.

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Guest_23 14 cze 2014, 19:05
Cześć
Mam 24 lata i mam problem ze znalezieniem sobie partnerki.
Ciężko mi się żyje samemu, nie mam przyjaciół jedynie grono znajomych z którymi od czasu do czasu się spotykam jednak bardzo brakuje mi bliskości z kobietą nie chodzi tutaj o stosunek choć i on swoją odgrywa rolę ale głównie brakuje mi osoby/kobiety której mógłbym zaufać z którą mógłbym o wszystkim pogadać do której mógłbym się przytulić z którą mógłbym się spotykać w wolnych chwilach itp
Byłem dłuższy czas w Anglii jednak brak drugiej osoby i samotność skłoniły mnie do powrotu.
Przez całe zeszłe lato obficie imprezowałem ale i przy tym poszukiwałem dla siebie partnerki.
Z mnóstwem dziewczyn tańczyłem i też sporą ilość poznałem lecz żadnej nie przypadłem do gustu po mimo swoich starań, dodam też, że i żadna z poznanych dziewczyn nie miała tego blasku w oku którego szukam.
Nie wiem o co chodzi. Jestem schludny, ubieram się markowo, jeżdżę dobrymi samochodami, jestem średniej urody i jak większość moich znajomych twierdzi jestem wygadany i umiem bajerować dziewczyny.
Być może niektórzy mi odpowiedzą żebym się nie spieszył, że mają więcej lat i też nie są żonaci ale to nie o to chodzi, Ja czuję mocną potrzebę drugiej osoby, chcę się związać, założyć rodzinę, mam sporo planów na przyszłość.
Jestem zarejestrowany na różnych portalach randkowych jednak bez rezultatu.
Dodam jeszcze, że byłem z tym u psychologa lecz nie potrzebnie bo nic mi w sumie nie pomógł.
Nie mam wygórowanych oczekiwań, szukam zwykłej prostej kobiety która odwzajemni miłość mą.
Proszę o wypowiedzenie się w moim problemie, może ktoś podsunie jakieś wskazówki które mnie lepiej naprowadzą lub choć częściowo rozwiążą mój problem.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
11 sty 2012, 10:27

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Reiben 14 cze 2014, 19:08
myślę, że musisz być bardziej męski i brutalny, a jednocześnie bardziej romantyczny i wrażliwy
Reiben
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

Avatar użytkownika
przez Łapa 14 cze 2014, 19:26
Jeśli nie masz wygórowanych oczekiwań to szybko złapiesz jakąś rybkę, niezbyt się wysilając.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1253
Dołączył(a)
21 kwi 2013, 23:55
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Aranjani 14 cze 2014, 19:35
Guest_23 napisał(a): ubieram się markowo, jeżdżę dobrymi samochodami


ale po co to podkreślasz... prwadziwa kobieta sra na to czym facet jeździ i czy ubiera sie w markowe ciuchy czy nie
więc jakie to ma znaczenie w przypadku szukania kobiety... ? czy to jest wyznacznik prawdziwego mężczyzny...?
No chyba ze szukasz laski na chwile a nie jak napisałeś w temacie "partnerki"
Aranjani
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Reiben 14 cze 2014, 19:37
świni szuka, to trzeba było od razu... to w takim razie nie wiem
Reiben
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Aranjani 14 cze 2014, 19:43
Reiben, jak to nie wiesz... do mięsnego niech zapierdziela ;)
Aranjani
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Doberman 14 cze 2014, 19:48
Aranjani napisał(a):prwadziwa kobieta sra na to czym facet jeździ i czy ubiera sie w markowe ciuchy czy nie

No nie wiem. No chyba że w moim otoczeniu nie ma prawdziwych kobiet.
Doberman
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

Avatar użytkownika
przez neon 14 cze 2014, 19:53
Nie zapomnijmy o kobietach, które przekładają ilość przeżytych orgazmów, nad ilością posiadanych futer z norek.
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5703
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Guest_23 14 cze 2014, 19:53
Podkreśliłem to tylko po to ponieważ świat teraz jest tak napędzony, że w większości każdy zwraca uwagę na materializm.
Nie podkreśliłem tego po to, żeby się tutaj dowartościować ale, żeby między innymi wyeliminować to, że może jakaś mnie nie chce z powodu niskiego statusu społecznego.
Ale spokojnie nie wywyższam się.
Żenujące są też tutaj wypowiedzi niektórych także niektóre odpowiedzi przemilczę...
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
11 sty 2012, 10:27

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Aranjani 14 cze 2014, 19:54
Doberman napisał(a):
Aranjani napisał(a):prwadziwa kobieta sra na to czym facet jeździ i czy ubiera sie w markowe ciuchy czy nie

No nie wiem. No chyba że w moim otoczeniu nie ma prawdziwych kobiet.


może...
Aranjani
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Doberman 14 cze 2014, 19:54
Guest_23 napisał(a):Podkreśliłem to tylko po to ponieważ świat teraz jest tak napędzony, że w większości każdy zwraca uwagę na materializm.

No niestety ale to prawda, tak właśnie jest.
Doberman
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Aranjani 14 cze 2014, 19:55
Guest_23, ale Ty chcesz prawdziwą kobietę czy materialistkę ?

-- 14 cze 2014, 19:57 --

Doberman, Marcin... nie pierdziel... :mrgreen: prawdziwa kobieta nie patrzy na to czym jezdzisz czy ile kasy masz w portfelu...
(czuje sie jakbym po raz kolejny czytała wątek o prawiczkach) :mrgreen:
Aranjani
Offline

Problem ze znalezieniem partnerki...

Avatar użytkownika
przez elo 14 cze 2014, 19:58
moze twoje suchary sa zbyt suche a moze jestes za sztywny i troche nudny
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Problem ze znalezieniem partnerki...

przez Doberman 14 cze 2014, 20:00
Aranjani napisał(a):Doberman, Marcin... nie pierdziel... :mrgreen: prawdziwa kobieta nie patrzy na to czym jezdzisz czy ile kasy masz w portfelu...
(czuje sie jakbym po raz kolejny czytała wątek o prawiczkach) :mrgreen:

Jakoś wszystkie panny z którymi miałem do czynienia zrywały ze mną wszelkie kontakty jak tylko się dowiadywały że jeżdżę maluchem. A teraz jak już nie mam samochodu to w ogóle żadna na mnie nie spojrzy. Albo jak się dowiadywały że jestem rencistą to było tak samo.
Doberman
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do