MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez Amon_Rah 15 lis 2011, 08:27
Bralem mianseryne tak dlugo az doszedlem do dawki 120 mg dziennie, i niestety musze powiedziec, ze nie tylko nie dzialala na mnie nasennie ale wrecz panicznie nasilila mi leki, paradoksalna reakcja na lek, jak to u CHADersow bywa, podobnie mialem z Pernazyna. Musialem odstawic.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
KOCOBO JE CPБИЈА!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1867
Dołączył(a)
28 sty 2006, 00:35
Lokalizacja
Ultima Thule

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez to-Nie-zomo 08 gru 2011, 09:54
witajcie!

od miesiaca birę asertin, który działa jak trzeba, ale niestety powoduje bezsenność. Dlatego dostałam do niego Lerivon pół tabletki na noc.
Pierwszą tabletkę miałam wziąć tydzień temu, ale boję się przytyć i boje się reakcji na lek... poza tym liczyłam, że sen jakoś sam się wyreguluje, ale nic takiego nie nastąpiło ;-(... o dziwo słabo śpię, dużo śnię, ale czuję się wypoczęta i pełna energii...

ale tęsknię już za uczuciem senności i myślę, żeby wziąć Lerivon dziś wieczór pierwszy raz... i moje pytanie: czy wzięcie połówki tabletki jakoś zasadniczo wpłynie na mój organizm? tzn. czy po prostu zasnę czy moge spodziewać się jakiś niemiłych reakcji?
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
07 wrz 2010, 12:04

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 12 gru 2011, 12:18
Mam pytanie, biore deprexolet 60mg na noc i od tygodnia zauważyłam, że moje nogi sa grubsze, wieczorem jakiś dziwnie czerwone i bolesne czy ktoś miał podobnie? jak temu zapobiec?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez uzytkownik 12 gru 2011, 13:08
Dlatego tak jest, bo mianseryna zatrzymuje wodę w organizmie i generalnie się tyje po niej. Później twarz też puchnie i wygląda się jak pączek :)
uzytkownik
Offline

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 12 gru 2011, 13:26
o to jestem niepocieszona, jutro mam wizytę u mojej pani dr to zobaczę co mi powie na ten temat, dam znać. Nie wiem czy zmniejszenie dawki będzie miało na to jakiś wpływ? perwnie ta woda zejdzie dopiero wtedy gdy zakończę kurację? ale to może jeszcze potrwać :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 12 gru 2011, 19:25
ja strasznie byłem napuchnięty i przybrałem 20 kg :why: lekarz zmienił mi lerivon na Trittico CR 75 mg jest lepiej, poproś lekarza aby zmienił ci lerivon na cos innego.
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez kurka 12 gru 2011, 20:04
ja to nawet po połowie tabletki byłam "splątana". Jakbym się spiła wódy i jeszcze przydzwoniła głową w beton. Wiadomo, każdy organizm reaguje inaczej. No i ten głód!!

Ale tyjecie po tym z powodu zatrzymania wody w organizmie, czy z powodu ogromnego apetytu?
Strach jest jak zwierz. Jeży się na plecach, oplata i dusi, i wbija kły.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 lut 2011, 13:38
Lokalizacja
Poznań

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 13 gru 2011, 07:57
Tycie z powodu ogromnego apetytu + puchnięcie po zatrzymanej wodzie w organizmie
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 13 gru 2011, 08:04
ja przytyłam głównie z powodu tej wody, bo apetyt owszem mam większy ale nie jem więcej niż przed chorobą, tak 2 tyg. temu moja waga stanęła na jednakowym poziomie ale to i tak 15kg do przodu :why: Nogi zaczęły mi tak puchnać od 2 tyg.wcześniej były w porzadku. Już kiedyś brałam triticco ale wcale na mnie nie działało tak jak powinno. Teraz w szpitalu ustalali mi leczenie. Chcę wyleczyć swoją bezsenność, mam schodzić z dawki 60mg deprexoletu w dół aż sen mi się unormuje. Tylko jak przeczytałam kilka waszych postów to tylko niektórym się to udało. Po deprexolecie przesypiam cała noc tj. 9 godzin i to jest wg mnie bardzo dobry lek i do tego nie uzależnia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

odstawienie deprexoletu

Avatar użytkownika
przez misiek_1 13 gru 2011, 09:25
Zamierzam wyjść z bezsenności właśnie za pomocą tego leku. Zażywam 60mg na noc, będę zmniejszać dawki aż sen mi sie ureguluje na dobre-tak twierdzi moja lekarka. Czy komuś z Was to się udało i bezsenność Wam już nie wróciła po odstawieniu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 13 gru 2011, 21:35
ja lecze sie od dwoch lat i jakos w to nie wierze ze ja wylecze...leki non stop zmieniam bo organizm sie uzaleznia.Misiek a ty lezalas w szpitalu na bezsennosc?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 14 gru 2011, 13:57
Ja leżałam na depresję(myśli samobójcze) i bezsenność. Tam w końcu dobrali mi dobre leki, do tej pory chodzę do lekarki która mnie prowadziła. Po ostatniej wizycie mam zmniejszoną dawkę deprexoletu z 60 na 30mg i bardzo się cieszę, że śpię.

-- 20 gru 2011, 09:01 --

Czy zauważyliście po zażyciu wieczorem lerivonu podczas leżenia w łóżku i podczas głębokego wdechu ból miedzy mostkiem w okolicach serca? nie wiem czy to coś groźnego ale ja tak mam-biorę 30 mg deprexoletu, wcześniej brałam 60mg i też tak miałam. Macie coś takiego?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

MIANSERIN(Mianseryna-Lerivon,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez mephion 17 gru 2011, 12:41
Biorę Miansec 30mg na noc. Wziąłem wczoraj pierwszy raz. PO 1h poczułem senność, po 3 zasnąłem. Co prawda w nocy budziłem się ale było lepiej niż zazwyczaj. Ciężko jednak rano było się zwlec z łóżka. :-/ To mija po dłuższym braniu leku?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
187
Dołączył(a)
24 lis 2011, 14:35

lerivon i walka z bezsennością

Avatar użytkownika
przez misiek_1 21 gru 2011, 08:17
Ile czasu braliście lerivon odstawialiście stopniowo? czy pomógł Wam wygrać z przewlekłą bezsennością? ja biorę obecnie 30mg zeszłam z 60mg,boję się, że bezsenność powróci kiedy całkiem go odstawię.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do