KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

przez CórkaNocy 16 maja 2013, 14:17
Jak to jest z tym stabilizatorem i jego działaniem? Zapobiega tylko manii czy też stanom dep.?
Ja mam wahania nastroju i potrafię kilka tygodni chodzić w euforii a potem od razu okropny jeszcze dłuższy dół. Mimo brania antydepów. Na początku brania jest super potem po krótkim czasie dobre działanie mija.
Dlatego lekarz chciał mi zapisać stabilizator bo podobno na nim jest cały czas normalnie.
Ale ja lubię te stany hipomanii tyle że zawsze potem przychodzi mega dół.
CórkaNocy
Offline

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez norma_baker 16 maja 2013, 17:59
Bezimienna123 mam dokładnie tak samo jak Ty. niestety, topiramat, który do tej pory brałam [w dawce 150 mg/dobę] jedynie trochę spłycał stany hipomaniakalne i depresyjne i teraz dostałam Convulex. cóż... zobaczymy zobaczymy. :bezradny:
ChAD + EPI

arypiprazol30, piracetam1200, lewetiracetam2000, etosuksymid1500, kwetiapina200
Avatar użytkownika
Offline
Posty
748
Dołączył(a)
13 paź 2011, 17:14
Lokalizacja
szczecin

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez wannabeadored 16 maja 2013, 19:57
Ja biorę 3 miesiąc Absenor, też 900 na dobę i cóż.. szału nie ma, ale może o to chodzi?! ;) Mam wrażenie, że pierwsze 2 miesiące miałam silne stany mieszane, a teraz płynnie przeszło w hipomaniakalny. Zero skutków ubocznych póki co :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
50
Dołączył(a)
24 kwi 2013, 19:14
Lokalizacja
krk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Alienated 18 maja 2013, 23:46
Jakiś czas temu po raz kolejny wypisano mi Convulex... Po części jako stabilizator nastroju, a po części dodatkowy środek ułatwiający zaśnięcie...
Jako ten drugi sprawdza się względnie OK, aczkolwiek dobrze mieć zawsze przy łóżku coś do popicia...
Jeśli chodzi o działanie regulujące nastrój, mam wrażenie, że raczej temperuje te stany wzmożonej aktywności, aniżeli zapobiega zjazdom w dół...
Choć z drugiej strony, przypuszczalnie właśnie takie jazdy na podwyższonych obrotach skutkują później gwałtownym spadkiem nastroju...
Może więc lepiej pozostać po prostu bardziej obojętnym na wszystko co dzieje się wokoło...
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez miniu89 22 maja 2013, 11:01
Witajcie!

Ja też biorę depakine chrono 1000 mg/dobę i przytyłem, chociaż on mnie w ogóle nie uspokaja.
Mam za to silną agresję z niepokojem włącznie z czym sobie w ogóle już nie radze i muszę iść do psychiatry.
Jest to głównie lek przeciwdrgawkowy działający na padaczkę ale ja jakoś tego pozytywnego skutku nie widzę przy swoich niedrgawkowych stanach padaczkowych. :?

-- 22 maja 2013, 11:04 --

http://www.bycniepelnosprawnym.fora.pl/

http://swiat-ludzkich-trosk.webnode.com/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
22 maja 2013, 08:42

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Alienated 24 maja 2013, 23:55
miniu89, no właśnie 1000mg to już chyba raczej w przypadku epilepsji się stosuje, a nie jako stabilizator...
Stabilizator to tak około trzech setek jeszcze by mógł być. Może ciut więcej...
Spróbuj może karbamazepiny... Tegretol, Finlepsin, Amizepin...
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 26 maja 2013, 18:14
dzisiaj to wziąłem , bo chyba przesadziłam z Metylo , żeby mnie trochę stonowało.
aaaaaaaaaaaale to gówno , ten Convulex!!!,ojejku . Już leżą w śmietniku, gdzie ich właściwe miejsce.
jak w ogóle po tym żyć , jak po jakiś gównianym neurolepcie ( zresztą one wszystkie są gówniane)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9003
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 26 maja 2013, 18:22
przesadziles..to znaczy co sie dzialo? pisales ze metylo Cie"uziemia" to po co jeszcze convulex do tej orkiestry?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 26 maja 2013, 18:26
Są dni ,że uspokaja ,ale i takie( bardzo rzadkie) ,że normalnie turboodrzutowiec w dupie. I nie wiadomo od czego to zależy, nawet nie od dawki.
To jak mnie pobudzilo , to chciałem trochę to zbić ,a tu pipka blada,zombi- zombezi.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9003
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

przez one-half 27 maja 2013, 23:16
Bezimienna123 napisał(a):Ja mam wahania nastroju i potrafię kilka tygodni chodzić w euforii a potem od razu okropny jeszcze dłuższy dół. Mimo brania antydepów. Na początku brania jest super potem po krótkim czasie dobre działanie mija.
Dlatego lekarz chciał mi zapisać stabilizator bo podobno na nim jest cały czas normalnie.
Ale ja lubię te stany hipomanii tyle że zawsze potem przychodzi mega dół.


Lekarz wie ze masz stany hipomaniakalne i pozwala ci brac 3 (!) antydepresanty, w tym silnie aktywizujaca wenlafaksyne i bupropion (na ktory dwubiegunowcy maja ewidentnego bana)? :shock: Sorry ale jak dla mnie to jest konowal a nie lekarz. Jeszcze dorzuci stabilizator albo moze dwa.. to ile juz bedziesz brac tych lekow 6-7? Leczylem sie u kilku lekarzy i kazdy z nich juz krecil nosem na 3 leki, co dopiero mowic wiecej. Dziewczyno przeciez kazdy z tych lekow ma skutki uboczne i nawet jesli teraz jest wszystko OK, to za 5-10 lat mozesz sie obudzic z rozwalona watroba (po Convulexie duze szanse :mrgreen: ) i cholera wie czym tam jeszcze
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 18:12

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez elfrid 28 maja 2013, 07:30
Kalebx3, topiramat dziala od razu na takie pobudzzjace jazdy. Nie trzeba czekac tak jak przy lamo az sie rozkreci.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 28 maja 2013, 10:06
Elfrid , nie mówię ,że nie działa. Tylko jak dla mnie czasem ( albo częściej niż czasem ) glebuje mi intelekt i nawet przebija w tym wzgledzie twórcze działanie Metylofenidatu. ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9003
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

przez CórkaNocy 28 maja 2013, 10:52
one-half, przez tą wątrobę nie chciałam brać depakiny i staram się nie skarżyć na stany hipomaniakalne bo wolę to od wiecznego dołu jaki miałam przedtem. A tyle leków biorę bo nic na mnie nie chciało działać na nastrój. Muszę tyle brać bo np.wenla dziala mi na lęki,mirta usypia bo bez niej nie zasnę normalnie a bupro aktywizuje mnie,zlikwidowal zmęczenie,przywrócił prawdziwe pozytywne emocje.więc każdy lek działa na coś innego. A o wątrobę dbam poza tym łykaniem leków. Co by mi dało życie długie w fizycznym zdrowiu jak cały czas funkcjonowałabym jak ścierwo (sorry za wyrażenie) i nie doszłabym do niczego i nie miałabym ochoty na nic? Wątroba się regeneruje a nie zamierzam cały czas być na tym mixie. Inni ludzie robią gorsze rzeczy,wcinają cały czas fast foody, piją na umór,biorą narkotyki albo eksperymentują z lekami z którymi nie powinni,przedawkowują coś lub biorą giga dawki benzo. A ja biorę dawki zalecane,nienajwyższe.
A rozpoznanego chadu nie mam tylko jego takie podejrzenie przez stany hipo. Rozpoznaną mam deprechę endogenną. Obecnie nastrój mam raczej stabliny. Normalny a nie euforyczny.
CórkaNocy
Offline

KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

Avatar użytkownika
przez Limitrophe 29 maja 2013, 11:49
Biorę Depakine od prawie 2 tygodni. 300 rano i 300 wieczorem. Na pewno w jakimś stopniu to działa, nie jest to placebo, ale ciężko mi opisać działanie tego leku. Bosko na pewno nie jest bo mam stany agresji, lęków i ogólnie prawie do wieczora jestem zdekoncentrowany. W dodatku siedzę ciągle w domu i nie potrafie nigdzie wyjść.
Właśnie zastanawiam się czy nie zwiększyć dawek dwukrotnie.
Jak myślicie?
Szpikuje sie obecnie:
Wenlafaksyna 150mg
dorażnie dekstrometorfan
sporo kofeiny
Avatar użytkownika
Offline
Posty
141
Dołączył(a)
03 cze 2011, 13:01
Lokalizacja
Mazowsze / Radom / Dęblin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do