ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
157
59%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 268

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 08 kwi 2014, 20:51
inez3, aha wszytko jasne bo przeczytalem ze jest na padaczeke, nie widzialem ze dziala jako stabilizatro nastroju. Jeden lekarz jako stabilizator zapisali mi depakine.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 08 kwi 2014, 21:03
wieslawpas, moja lekarka powiedziała, że nikomu by tego na padaczkę nie przepisała. Czasami to, że jakiś lek działa na coś innego wychodzi "niechcący". Myślę, że podobnie mogło byc z hydroksy - to lek na alergię, a okazało się, że też uspokaja. To taka moja interpretacja :).

Ja się nie znam na "dodatkach" do antydepr., nigdy nic takiego wcześniej nie brałam. Wcześniej był lek główny i ewentualnie hydroksy choc i benzo miałam przepisane, ale nigdy nie skorzystałam. Na esci inaczej - i benzo brałam i teraz ten stabilizator.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez ozesek 08 kwi 2014, 21:11
Cześć,

Ja jestem 8 dzień na Escitilu. Moje wrażenia: pierwsze 3 dni wręcz genialne (może to też zasługa Miansecu). Ale od 4 dnia coś się zaczęło dziać. Nie wiem czy tak musi być :bezradny: do innych leków przyzwyczajałam się miesiąc, więc poczekam i teraz. Faktycznie odczuwam po nim większą senność przez połowe dnia, ale zaczęłam to już olewać, bo ile można :? lęków jako takich już nie mam, objawy somatyczne też powoli ustają, ale pojawiło się coś nowego, a mianowicie uczucie odrealnienia :? pierwszy raz w życiu miałam coś takiego i przyznam, że dziwne uczucie. Objawy somatyczne, które męczyły mnie w zeszłym miesiącu,tak mnie wymęczyły, że rozłożyłam ręcę i powiedziałam "trudno, niech się dzieje wola nieba, ja już wysiadam". Poważnie, już mi wszystko jedno gdzie i kiedy dostanę atak, bo im bardziej z tym walczę, tym gorzej jest. A z doświadczenia wiem, że jak się poddam, to wszystko zacznie się układać ;) Mam tylko nadzieję, że Escitil mi pomoże tak jak kiedyś pomagał Zotral :D bo z Fevarinu, szczerze nie jestem zadowolona, nie działał najlepiej, a czas przyzwyczajania się do niego wspominam nie najlepiej :zonk: miałam po nim takie ciśnienie, że myślałam, że rozsadzi mi głowe :? widziałam rzeczy, których nie było, a przy zwiększeniu dawki miałam myśli samookaleczające, więc tego leku niestety nikomu nie polecę :cry:
"Przechytrzyć lęki"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
17 mar 2014, 14:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez Zazulka 08 kwi 2014, 21:27
inez3 napisał(a):Kurde, czy tylko u mnie esci nie powoduje wzmożonej senności? Spać np. w dzień zaczęłam dopiero przy Lamitrinie co akurat jest fajne, bo w nocy wciąż budziłam się o 4 (póki co dalej tak jest), a o dosypianiu w dzień nie było nawet mowy.
U mnie też nie powoduje.
Escitalopram 10mg
Sulpiryd 50mg
Offline
Posty
301
Dołączył(a)
02 mar 2014, 14:38

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 08 kwi 2014, 21:41
Lunatic
No wlasnie nie wiem czy ta senność to wina leku...ale pojawia sie zawsze po dwoch-trzech godzinach od zazycia leku....zastanawia mnie to bardzo....i tak jest codziennie,raz ta senność jest mniejsza,a raz większą,ale zawsze jest.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez lunatic 08 kwi 2014, 21:49
elmopl79,
mozesz sprowobac brac poznym popołudniem albo na wieczór i zobaczyc czy bedzie jakaś różnica
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez elmopl79 08 kwi 2014, 23:08
Lunatic
No wlasnie sie nad tym zastanawialam,czy aby nie sprobowac pod wieczor....
Ale jeśli to od leku,to przecież juz dawno powinna ta senność przejść....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez inez3 09 kwi 2014, 07:47
elmopl79, wiesz co? Mi na każdym leku zawsze zostawał jakiś skutek uboczny. Np. nawszystkich SSRI miałam przez cały okres brania wzmożone pocenie się w nocy lub to, że popołudniu zawsze musiałam się zdrzemnąć.

Wczoraj padlam jakoś o 22, pobudka o 4 była, ale chyba w końcu usunęłam i obudziłam się przed 6, więc sukces jest :). Zjadłam nawet śniadanie :). Wczoraj ogólnie był bardzo dobry dzień. Byłam w kilku sklepach i to bez zbędnych emocji :). Póki co jest w kratkę, ale może się ustabilizuje w końcu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 kwi 2014, 08:47
Cześć i czołem. U mnie dziś po japonsku. Nie jest złe, sraczki brak, ale szału tez ni ma.

Cześć inez :papa: małymi kroczkami do sukcesu, fajnie, ze powoli idziesz do przodu. Ja nigdy nie doswiadczylam lęków przed wyjściem z domu, w sklepie, kinie itp., choć wyjazd do nieznanego miejsca juz powodował napięcie. U mnie największym problemem jest napięcie, które czasem urasta do paniki i koszmarne myśli. Potem dochodzi lęk przed zwariowaniem, kompromitacja.

Jak u innych poranek?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

przez wisnia80 09 kwi 2014, 09:23
A nie pomyśleliście, że u kogoś pojawia się senność bo jest.... po prostu senny? :-)
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 09 kwi 2014, 09:51
Hej wczoraj zwiekszylam dawkę z 5mg na 10mg i na wieczór myślałam ze zjade nasilenie nerwicy brak snu dreszcze czułam takie zapadanie się. Boje się nie wiem co robić dziś wróciłam do 5mg czy mój stan się wtedy unormuje. Nie mam jak się skontaktować z lekarzem. Po 5mg było dobrze nawet czułam się lepiej
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 kwi 2014, 09:57
margor26, nie bój sie, przetrzymaj kilka dni gorszych na 10 mg, powoli będzie lepiej. A może sama sobie wkrecilas ze gorzej sie poczulas. Ja zwiekszalam dawkę do 15 mg i nie czułam sie gorzej. 5 mg to nie jest dawka terapeutyczna, musisz i tak wejść na większa, więc zaciskamy zęby i lykamy 10 mg. Będzie dobrze, max 2 gorsze dni
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez margor26 09 kwi 2014, 10:07
Tojaaa napisał(a):margor26, nie bój sie, przetrzymaj kilka dni gorszych na 10 mg, powoli będzie lepiej. A może sama sobie wkrecilas ze gorzej sie poczulas. Ja zwiekszalam dawkę do 15 mg i nie czułam sie gorzej. 5 mg to nie jest dawka terapeutyczna, musisz i tak wejść na większa, więc zaciskamy zęby i lykamy 10 mg. Będzie dobrze, max 2 gorsze dni

kurcze to teraz nie wiem co robić wzięłam juz 5mg ok 8.30 mam wsiąść druga polowke? Czy poczekać jeszcze i np ze 2 tyg pobrać 5mg a jak organizm się nauczy to wtedy zwiększyć? Masakra czemu ja tak muszę to przechodzić ciezko
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 kwi 2014, 10:14
A jak długo byłaś na 5 ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Alexa [Bot], klaudi i 6 gości

Przeskocz do