czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez gregory21 29 mar 2010, 19:11
witam:)
mam pytanko.. od 3 dni mam jakies zwarcie w mojej chorej głowie..czuje sie tak jakby cos na mikrosekunde niue kontaktowalo...jakbym stawal sie starsznie ospaly wrecz jakis zanik błednika??mial ktos z was tak??
pozdro 600
gregory21
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

Avatar użytkownika
przez tet 29 mar 2010, 19:20
dymi aż śmierdzi! ja też to mam ja też to mam. dowiedziałam się dziś od fachowca ( :mrgreen: ), że to tzw. brain zaps . pojawiają się na skutek odstawienia antydepresantów. znalazłam w sieci ładny opis, ale sami sobie przetłumaczcie:

“Brain zaps” are said to defy description for whomever has not experienced them, but the most common themes are of a sudden “jolt,” likened to an electric shock, apparently occurring or originating within the brain itself, with associated disorientation for a few seconds. The phenomenon is most often reported as a brief, wave-like electrical pulse that quickly travels across the surface of (or through) the brain. Some people experience these “waves” through the rest of their body, but the sensation dissipates quickly. They are sometimes accompanied by brief tinnitus and vertigo like feelings. Immediately following this shock is a light-headedness that may last for up to ten seconds. The sensation has also be described by many as a flashbulb going off inside the head or brain. Moving one’s eyes from side to side quickly while open has also been known to trigger these zaps and sometimes causing them to come in rapid succession. It is thought to be a form of neuro-epileptiform activity.

gdybym wiedziała wcześniej nie wcinałabym żadnych leków. zanim to wszystko wypłucze się z mojego organizmu..
oj minie sporo czasu :roll:
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez wovacuum 29 mar 2010, 19:24
tet, skutki odstawienia sà okropne.ja wylàdowalam w drugim tygodniu po odstawieniu-w szpitalu,tak siè trzèslam..i zaraz potem trafilam tu na forum.jeszce do grudnia siè telepalam,a odstawilam leki na koniec sierpnia.
wovacuum
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

Avatar użytkownika
przez tet 29 mar 2010, 19:34
wovacuum napisał(a):tet, skutki odstawienia sà okropne.ja wylàdowalam w drugim tygodniu po odstawieniu-w szpitalu,tak siè trzèslam..i zaraz potem trafilam tu na forum.jeszce do grudnia siè telepalam,a odstawilam leki na koniec sierpnia.


okropne!
pojawia się pytanie... czy te leki faktycznie leczą? czy ta chwila uspokojenia jest warta świeczki?
po ostatnich doświadczeniach sądzę, że nie.
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez gregory21 29 mar 2010, 19:40
tet napisał(a):
wovacuum napisał(a):tet, skutki odstawienia sà okropne.ja wylàdowalam w drugim tygodniu po odstawieniu-w szpitalu,tak siè trzèslam..i zaraz potem trafilam tu na forum.jeszce do grudnia siè telepalam,a odstawilam leki na koniec sierpnia.


okropne!
pojawia się pytanie... czy te leki faktycznie leczą? czy ta chwila uspokojenia jest warta świeczki?
po ostatnich doświadczeniach sądzę, że nie.


czytajac to nie zaluje ze biore ataki na zywo...nie uzywajac zadnego syfu..afoban i inne..myslalem ze cital dziala lepiej... z drugiej strony... tet wsiadziesz w pociag bez xanaxu??
Ostatnio edytowano 29 mar 2010, 19:42 przez gregory21, łącznie edytowano 1 raz
gregory21
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez wovacuum 29 mar 2010, 19:41
tet, dokladnie tak jak myslisz..ja rowniez zastanawiam siè nad ich pozytywnym i negatywnym dzialaniem.Fakt po benzo czulam siè rozluzniona ale ilez mozna tego w siebie pakowac,??? tet, otworzylas oczy :D zauwazylas ,ze swiat wyglàda inaczej bez prochow?bo ja zauwazylam..wiele pozytywnych zmian wokol siebie.trzymaj siè w swoim postanowienieu.Bèdzie dobrze.musi byc :D
wovacuum
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez zdesperowany1 29 mar 2010, 19:57
Przesadzacie;P.Odkladając stopniowo nie będzie efektów w postaci np brain zaps;).Jezeli ktos przerwie raptownie to nie dziwne,ze takie cyrki odchodzą.Leki mogą nie leczyć, ale czlowiek będąc na nich uczy sie pewnych schematów w zyciu, ktorych do tej pory bał się. Czasem można i samemu sobie pomoć czy przy pomocy psychoterapii , ale tez i czasem można sobie zaszkodzic unikajac leków jak ognia.
zdesperowany1
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez wovacuum 29 mar 2010, 20:04
zdesperowany1, ja musialam odstawic gwaltownie leki.bylam juz tak uzalezniona ,ze benzo zarlam jak dropsy miètowe.A skutki byly jakie
byly.Dzisiaj mogè powiedziec ,ze jestem wolna od lekow i mam nadziejè,ze ten stan siè utrzyma.pozdrawiam :D

a terapia jak najbardziej.wlasnie niedawno zakonczylam behawioralno-poznawczà :D
wovacuum
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez gregory21 29 mar 2010, 20:55
no Aneta ,same ja wsumie czuje sie gorzej ale bralem tylko cital..a jak Twoje zobaczenie swiata:) am amm:)
gregory21
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

przez Anonymous 29 mar 2010, 23:28
[i]wypowiedz skasowana, autor zbanowany[/i],
Anonymous
Offline

Re: czacha dymi..??a moze zje.. mózg..??

Avatar użytkownika
przez tet 30 mar 2010, 10:25
każdy jest niepowtarzalnym indywiduum, czytam na wielu stronach zagranicznych o przeżyciach ludzi, którzy przerwali leczenie antydepresantami: niektórzy z głową jak to piszecie a inni raptownie, bo po prostu im szkodziły. zmierzam do tego, że absolutnie każdemu może się to przydarzyć. takie małe ostrzeżenie, o którym na ulotkach się nie pisze. mało tego, sami lekarze często "baranieją" na wieść o brain zaps.
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

Avatar użytkownika
przez Paranoja 25 sie 2010, 22:33
mnie to dotyczy ;/
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez PanMedialny 14 sie 2011, 23:43
Odgrzewam kotleta, hm, a ja to chyba miałem jak zaczynałem z SSRI (escitalopramem). Takie krótkie spięcia w mózgu jak próbowałem myśleć za dużo.. ;-)
Minęło po tygodniu czy po dwóch..
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
14 sie 2011, 23:27

czacha dymi..?? BRAIN ZAPS

przez pakamera 15 sie 2011, 19:09
Miałem coś podobnego tyle, że te prądy rozchodziły się po całym ciele. Miałem to podczas brania zeldoxu i ustąpywało po odstawieniu leku.
Offline
Posty
84
Dołączył(a)
23 maja 2011, 12:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości

Przeskocz do