Skocz do zawartości
Nerwica.com

ANKIETY, BADANIA, MAGISTERKA - WĄTEK ZBIORCZY


anovi

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o pomoc w badaniach

Jestem studentką V roku psychologii. Piszę pracę magisterską na temat funkcjonowania w pracy osób z doświadczeniem choroby depresyjnej. Jeśli ktoś byłby tak dobry, by pomóc w zbieraniu danych proszę o wypełnienie ankiety, która mieści się na stronie:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE5tcnd1X2xxblE3Vm9SY043NjZuVWc6MQ

 

Badanie jest przeznaczone tylko dla osób, które aktualnie pracują oraz którym co najmniej raz w życiu profesjonalnie zdiagnozowano chorobę depresyjną.

 

 

Z góry dziękuję za pomoc! :smile:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Cię serdecznie

 

Wiem, że oferty ankiet kłębią się stale i uparcie wkoło.Ja mam Ci do zaoferowania udział w badaniach naukowych dotyczącym niepokornego i wielowymiarowego charakteru człowieka.

Na czym by polegało Twoje zadanie? Jest proste, jednak niezwykle dla nas istotne. Badanie polega na udzieleniu odpowiedzi – tylko ich zaznaczeniu na skali 1-5 lub 1-6 w trzech kwestionariuszach. Ankieta całkowicie anonimowa, dostępna on-line. Nic nie musisz ściągać ani przesyłać.Wszystko znajduje się pod linkiem:

 

http://psychologica.ankietka.pl/

 

Wypełnienie ankiety zajmuje średnio 20 minut. Jednak z wielu opinii naszych badanych wynika, że warto – pytania pozwoliły im zatrzymać się na chwilę i pomyśleć o sobie. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej o naszym projekcie, zapraszam na stronę http://www.psychologica.edu.pl, projekt „Kim jesteś?”. Strona w stanie ciągłego rozwoju.

*Nazywam się Ewa, jestem studentką trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz członkiem Sekcji Badawczej Koła Naukowego. W ramach działalności Koła prowadzimy, a właściwie dopiero ruszamy z projektem o którym piszę wyżej. Jeżeli masz jakieś pytania, zapraszam do kontaktu