Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00


scrat

Rekomendowane odpowiedzi

Kiya, eh Kiya, mnie też, dlatego się cieszę. Nie musiałam za nią płacic. :twisted:

wenedonga, kto śpi, mama? Dobrze, że dajesz ujście emocjom. Ale spróbuj to poukładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiya, parapapa ajm lowi nit?

 

wenedonga, staraj się nie wracać do domu jeżeli masz przez to aż tak cierpieć.

 

Ja moją matkę znoszę, póki co. Może denerwuje mnie jej nierozgarnięcie, przez które jestem jaka jestem. Ale matka to w końcu matka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiya, Nie nie, śpię u niej właśnie w wolny weekend. Wiesz... odwiedzić kochanych rodziców, spędzić miło trochę czasu bo tak mało mnie mają, w tygodniu i co drugi weekend studiuję. Przyjeżdżam i .... pfff pęka bańka mydlana:/ Miłe rodzinne spotkanie brzmi jak utopia:| Nawet nie wymagam czułości, żeby chociaż neutralnie było ale nie da się, musi być gorąco, inaczej nie czułabym się "jak u mamy".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wenedonga, mnie psychiatra powiedział, że jeżeli matka sprawia, że czuję się, jak czuję, to pieprzyc poczucie obowiązku - nie widywać się z nią (może nie użył tych dokładnie słów). Może chociaż zamiast przyjeżdzac na cały weekend, wpadnij tylko na obiad, przywieź deserek, pouśmiechajcie się chwilę do siebie i UCIEKAJ do domu. Szkoda nerwów...

 

-- 04 gru 2011, 00:32 --

 

Mirabeleee, żadne mi tu "ajm lowin it"!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

superpit99, e, no super!! To jakaś część od samolotu? :mrgreen:

specjalnie wyszukalem po polsku, ona naprawde tak dziala i frytki smakuja jak frytki

 

Frytkownica Actifry pozwoli na przygotowanie 1 kg frytek przy użyciu jednej łyżki oleju.

 

Pozwoli to uniknąć nieprzyjemnego zapachu smażenia.