Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Ka_Po żyje oczywiście, inni z obecnych tutaj też. Tylko mam pytanie skąd wiadomo, że picie u tych osób nie upośledza działania leków albo nie niweluje ich działania w ogóle i nie doprowadza do jeszcze głębszych objawów depresyjnych lub jakiś dziwnych "jazd"? Ciekawa jestem co lekarze mówią na to, że ich pacjenci codziennie sobie drinkują, a może pacjenci im się wcale nie przyznają?

 

Żaden lekarz nie powie ci że można. Aczkolwiek kiedyś mój kardiolog, facet z 35 stażem na moje pytanie czy mogę pić alkohol gdy biorę oxycardil ( w ulotce napisane że nie wolno ! ) Stwierdził że bez problemu abym tylko odczekał ok 1,5h do 2h po zażyciu tabletki.

 

To czy alkohol doprowadza do głębszych objawów tego nie wiem i myślę że to indywidualna sprawa każdego kto przyjmuje tabletki.

Moim zdaniem 99% leków ma tolerancję na alkohol gdyż farmaceuci muszą przewidzieć że pacjent może zażywać również leki na spirytusie np.amol itp. Łyżka stołowa amolu = 1,5 piwa :great:. Pani psychiatra na to samo pytanie o picie alkoholu przy przyjmowaniu seroxatu odpowiedziała, żeby w dniu imprezy pominąć dawkę chyba że impreza będzie wieczorem bo leki przyjmowałem rano.

 

Sumując, lekarze wiedzą i biorą to pod uwagę przepisując leki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewna osoba z tego forum spowodowała że zacząłem walkę z Agorafobią "Na pełnej..." Pełną Parą :mrgreen: Właśnie zrobiłem ok 5-7km samochodem po mojej okolicy, lęki były tylko do stacji benzynowej później coraz lepiej, pewnie niepotrzebnie się chwalę bo zapeszę ale co tam :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie mam czas dla siebie,posiedzieć,poczytać Was,o tym marzyłam,ale mnie to nie cieszy :? czuje się dziwnie,mam wyrzuty,że robie coś dla siebie i tylko siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi