Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie wiem co się ze mną dzieje... NN, nerwica czy depresja??


Justyna85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dzisiaj przeczytałam pewien artykuł na temat depresji, chcąc dowiedzieć się czegoś więcej zaczęłam szukać no i znalazłam się tutaj...gdzie się chyba odnalazłam.... Moje problemy zaczęły się już w dzieciństwie ale przyzwyczaiłam się do nich myśląc, że to zwykłe "małe zboczenia", które każdy z nas posiada, aczkolwiek w momencie kiedy nie dają one zasnąć w nocy i burzą moje życie prywatne i "zawodowe" (obecnie studiuję) przestają być tylko "małymi zboczeniami" i urastają do rangi moich największych problemów. Do tego, że sprawdzam kładąc się spać po 10 razy kurki od wody i gazu oraz zamknięte drzwi się przyzwyczaiłam, do szarpania drzwi przy wyjściu z domu też... chciałabym się tego oduczyć ale jak do tej pory nie udaje mi się... czytałam w postach, że przy NN często pojawiają się objawy nerwicy, nie wiem czy to nerwy czy "choleryzm" ale denerwuję, się za bardzo... w domu, na uczelni, ulicy w sklepie...opanować swoich nerwów nie umiem pomimo brania różnych środków po których spałam tak długo, że bez wyrzutów sumienia nie wstawałam po prostu na zajecia i byłam tak otumaniona, że nie chciało mnie się po nic, dlatego z nich zrezygnowałam ale problem tkwi nadal, przestałam wierzyć w siebie, ale ukrywam to i to dobrze... do tego popadam w skrajności nawet kilka razy dziennie: raz jestem strasznie nerwowa i denerwuje mnie nawet to, że ktoś nie odłoży brudnej szklanki do zlewu a za chwilę zaczynam płakać i mam ochote zniknąć z tego świata...dodam do tego jeszcze problemy sercowe-zaznaczam, że jestem z Męźczyzną, który bardzo mnie kocha, ale przy pojawianiu się pewnego Innego miewam pewne wahania (co do swoich uczuć), których nie umiem się pozbyć i mam potem wyrzuty sumienia; problemy ze skupieniem się i nauką-brak wiary w siebie powoduje często, że nawet znając odpowiedź po prostu "pasuje" i mam ochotę ryczeć i wyć z wściekłości. Pytanie t