Skocz do zawartości
Nerwica.com

Strefa AutoManiaka


Gość NieznanySprawca

Czy masz prawo jazdy?  

42 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy masz prawo jazdy?

    • Mam, to oczywiste.
      25
    • Nie mam, ale planuje zrobic, jesli kasa i psychika pozwoli.
      11
    • Nie mam, nie zbiore kasy, nie mam na to nerwow, i tak nie wychodze z domu, a do apteki po psychotropy jezdze na hulajnodze.
      3
    • Nie interesuje mnie to, zreszta boje sie jezdzic.
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa pytania do osób, które mają jakieś doświadczenia z zakupem używanych samochodów.

 

1. Po czym poznać, że samochód jest na prawdę bezwypadkowy?

2. Jaki jest maksymalny przebieg, z którym jest sens kupować samochód, jeśli się chce go przez kilka lat użytkować?

 

I ok, jestem babą, nie znam się na samochodach, ale proszę o jakieś rozsądne odpowiedzi :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest maksymalny przebieg, z którym jest sens kupować samochód, jeśli się chce go przez kilka lat użytkować?

myslę ,że max dla benzyniaka to jakieś 200 000 km.

Ja niedawno kupiłem 13 latka WW Polo 1, 4 dm.3 ,z przebiegiem 215 000km( benzyna /gaz) , ale w sumie jeszcze dodatkowo w niego razem władowałem w drobne remonciki 2500zł . Teraz chodzi jak złoto.Jak pojeżdzę nim jeszcze 7lat to będę bardzo zadowolony.

Jeśli to dla Ciebie auto mierz w automaty . Ja mam automat i nie zamierzam w przyszłości brać manuala.

Samochód ( a jeżdzę od miesiąca ) to super sprawa. ;)

Nie bierz auta poniżej 1,2 dm3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubię zmieniać biegi

tak ,

ja tam wolę zapomnieć o wajchowaniu. Musze skupic się na drodze ,,, i jedna witka zawsze odpoczywa.

Piękne autko ,,,

ciekawe ile pali ?

Trochę mało przejechanych kilosów na ten rocznik .

Obawiałbym się ,żeby liczniki nie były kręcone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach