Skocz do zawartości
Nerwica.com

witam.


majeczeczka

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem Maja, mam 20 lat. Od dwóch lat studiuję we Wrocławiu. Jestem wysoka, podobno ładna, szczupła, modnie się ubieram, mam szczęśliwą, zgraną i kochającą się rodzinę, pieniądze, znajomych, fajne życie studenckie i wszystko czego tylko chcę.