jakie leki bierzecie i jakie dawki?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

jakie leki bierzecie i jakie dawki?

przez dominika22 25 maja 2006, 12:24
:D ja obecnie zazywam bellergot,filomag b6 i validol doraznie! A WY JAKIE MACIE DOSWIADCZENIE Z LEKAMI???
POZDRAWIAM. DOMINIKA. :?:
Trzymajcie sie cieplutko! Musimy uwierzyć w siebie!
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
25 maja 2006, 11:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez megi55 26 maja 2006, 11:42
Witaj! Ja teraz biorę lek o nazwie Mirzaten(przeciwdepresyjny i przeciwlękowy) i dodatkowo klonazepam. Brałam już dużo leków, głównie antydepresantów(Prozac,Efectin ER,Coaxil itd.) z różnych grup,benzodiazepiny(Klonazepam) i neuroleptyki(Tisercin).Bardzo pomógł mi zwłaszcza Efectin, czułam sie wtedy świetnie, po jakimś czasie nie potrzebowałam już nawet leku na noc(mam kłopoty z zaśnięciem), niestety po jakimś czasie pojawily się lęki i od tej pory leczyłam się różnymi lekami, ktore raczej słabo na mnie działają i teraz od jakiegoś czasu biore właśnie Mirzaten, ale zastanawiam się nad zmianą leku na inny, lepiej działający. A Ty jak mi się wydaje leczysz się lekami ziołowymi. Napisz coś więcej, na co się leczysz i czy to co bierzesz Ci pomaga. Ja sama jestem ciekawa, bo może okazałyby sie bardziej skuteczne i mniej szkodliwe od tych zwykłych. Pozdrawiam serdecznie :)
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
12 kwi 2006, 14:03
Lokalizacja
Łódź

jakie polaczenia lekow bierzecie i jakie dawki?

przez Heliush 01 maja 2007, 22:39
Napiszcie jakie połączenia leków bierzecie i w jakich dawkach.
Mi lekarz przepisał :
Velafax 37,5 mg ( 1,0,1)
fluanxol 0,5mg (2,1,0)
Depakine 300mg (0.0,1)
( i doraźnie xanax 0,25)
Cierpię na zaburzenia depresyjne nawracające i lęk.
Co o tym sądzicie?
Ostatnio edytowano 03 maja 2007, 17:17 przez Heliush, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 kwi 2007, 19:18

Avatar użytkownika
przez GRACJA 02 maja 2007, 22:13
Witaj. Aż tak się nie znam żeby wypowiadać osąd o tym leczeniu. Myślę że lekarz wie co robi. Ilość leków i ich dawki zależą zapewnie od nasilenia objawów. Jeśli nie jesteś pewien to zawsze można się poradzić innego lekarza. Pozdrawiam
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

przez cinnamon_inspiration 03 maja 2007, 10:05
Ja biore

Luxete (sertralina) [50 mg] 2-0-0
Risset (risperidon) [3mg] 1-0-1
i Danoptin (lamotrygine) [50 mg] 1-0-1

pozatym przyjmuje deprim, omege 3, lecytyne i magnez prawdziwa lekomanka jestem ;) Zartuje

Taki zestaw lekow jest dla mnie IDEALNY, czuje, ze chodze po chmurach, albo jak w tej reklamie lodow, ze zjadam sobie chmurki jak lody smietankowe.

Pozdrawiam
Beata
Posty
273
Dołączył(a)
06 lut 2007, 18:18

Hej cinnamon_inspiration :)

przez Heliush 03 maja 2007, 15:46
Fajnie słyszeć ,że masz dobrze ustawione leki. A jak długo bierzesz ten zestaw?
Pozdro
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 kwi 2007, 19:18

przez Jennifer 19 maja 2007, 04:38
Pisałam już na ten temat w innym temacie ale nie uzyskałam od Was odpowiedzi, więc piszę tu. Czy ktoś brał xanax w połączeniu z lorafenem - xanax w dzień - lorafen 1 mg na noc? Moj lekarz przepisuje mi wciąż xanax ale jak już wspominałam konczy się ciągle na zwiększeniu dawki. Czy może zamienić zupełnie na lorafen, który jak czytałam tu, na forum skutecznie uspokaja... Pozdrawiam, Jenny.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
29 mar 2007, 12:05

Avatar użytkownika
przez laven 19 maja 2007, 12:47
Efectin (wenlafaksyna) - 150 mg x 1 wieczorem
Seronil (fluoksetyna) - 20 mg x 1 rano

Do tego witaminki Falvit (wszystko w jednym) i kwasy omega-3.
Działa na mnie to wszystko tak średnio. Bez żadnych rewelacji. Ale jakiś tam mały postęp widać. Się jeszcze poczeka zobaczy.

Szczerze mówiąc nie znam do końca się na tych lekach. Wiem jednak, że można zamieniać jedne benzodiazepiny na inne. Bo z nimi trzeba naprawdę uważać. To nie dobrze, że lekarz przepisuje coraz większe dawki. Ale tak to właśnie jest, że organizm stopniowo się przyzwyczaja i potrzebuje więcej. Bardzo łatwo od uspokajaczy można się uzależnić. Lepiej dodatkowo wziąć się za jakąś psychoterapię, relaksacje itp. Nauczyć się walczyć z lękiem i stresem, a tabletki łykać w skrajnych sytuacjach. http://www.benzo.org.uk/polman/ Znalazłam kiedyś stronę o benzo. Spróbuj przejrzeć, może coś znajdziesz ciekawego. Pozdrawiam serdecznie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

przez Jennifer 19 maja 2007, 20:32
laven dziękuję Ci ogromnie.... - tak, najgorsze jest to, że to benzo..i to benzo... masz jakiś pomysł jak powoli sie z tego wycofywać? Chodzi mi o inne leki, bo o zmniejszeniu dawek narazie nie ma mowy - zbyt ciężko...
Pozdrówka. Jenn.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
29 mar 2007, 12:05

Avatar użytkownika
przez laven 20 maja 2007, 00:23
Nie wiem jak długo bierzesz benzo, ale po 4 tygodniach bardzo tracą na efektywności. Przy dłuzszym braniu pojawiają się stany depresyjne, lęk, znaczne osłabienie pamięci, koncetracji, niepokój itp. Benzodiazepiny są skuteczne jedynie gdy bierze je się przez krótki okres czasu. Potem organizm się przyzwyczaja. Poza tym zmniejszają ilość neuroprzekaźników jak serotonina, dopamina i noradrenalina. A zbyt niska ich ilość odpowiada za depresję. Ja bym doradzała odstawienie. A czy zamiana na inne nie wiem czy coś da. Praktycznie wszystkie benzo działają tak samo. Powolne, spokojne odstawianie wcale nie musi być bardzo trudne. Zdarzają się nawet takie przypadki, że po odstawienu benzo ludzie czują się lepiej. Właśnie przez to, że wzrasta aktywność mózgu i całego organizmu. Ale nie wiem też na czym polega Twój problem. Co się dzieje, że musisz się leczyć. I przede wszystkim nie jestem specjalistą. ;) Dlatego najlepiej porozmawiać z lekarzem.
Pozdrawiam serdecznie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
219
Dołączył(a)
05 maja 2007, 23:18

przez małgonia35 25 maja 2007, 10:35
Brałam xanax długo, baaaardzo długo :( Oczywiście się uzależniłam, ale udało się z tego wyplątać. I rzeczywiscie po odstawieniu czuję się zdecydowanie lepiej. Prawie zupełnie ustąpiły stany lękowe. Może warto spróbować bez benzo???
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
12 maja 2007, 10:50
Lokalizacja
wrocław

anafranil w połączeniu z depakine chrono

przez Rocco 09 cze 2007, 15:47
biore anafranil w polączeniu z depakine stabilizatorem nastroju ,czuje sie swietnie ,wiara w siebie totalny zajebisty humor ,zero lęków i natrectw ,lecze sie na depresje i nerwice lękową oraz nerwice natrectw
Grisza
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
29 lip 2006, 15:32

przez Mahadevi 14 cze 2007, 21:35
Mam pytanko,
Lekarz zapisał mi Mocloxil - 1 raz dziennie+ Clonazepanum 1 tabletke przed snem.
Na ulotce tabletek mocloxil przeczytałam, ze nie wolno łączyć "ze środkami działającymi hamująco na ośrodkowy układ nerwowy i opioidy - środki nasenne, uspkokajaące, powoduje to naet objawy zagrażaące życiu. Ja po takiej mieszance czuję straszną "fazę", czuję się jak na haju... Zero skupienia, uśmiech na buzi i zwolnione reakcje... a nawet zaburzenia mowy...
Czy łączył ktoś MOCLOXIL z tabletkami na uspokojenie?
Czy to możliwe że lekarz się pomylił?
Pomóżcie...
"I am resigned to this wicked fucking world, on its way to hell, the living are dead and I hope to join them too..."
Marilyn Manson
Offline
Posty
153
Dołączył(a)
11 maja 2007, 19:20
Lokalizacja
Gdynia

przez toya75 17 cze 2007, 07:35
Efektin 150 + depakina 300 rano i wieczór. Teraz efektin 75 + depakina 300 rano i wieczór. Czuje sie bardzo dobrze w porównaniu z tym co było :smile: Ale to już dwa lata leczenia , w tej chorobie potrzeba czasu ;)

Pozdrawiam
toya75
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Przeskocz do