Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
dominika22

jakie leki bierzecie i jakie dawki?

Rekomendowane odpowiedzi

:D ja obecnie zazywam bellergot,filomag b6 i validol doraznie! A WY JAKIE MACIE DOSWIADCZENIE Z LEKAMI???

POZDRAWIAM. DOMINIKA. :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj! Ja teraz biorę lek o nazwie Mirzaten(przeciwdepresyjny i przeciwlękowy) i dodatkowo klonazepam. Brałam już dużo leków, głównie antydepresantów(Prozac,Efectin ER,Coaxil itd.) z różnych grup,benzodiazepiny(Klonazepam) i neuroleptyki(Tisercin).Bardzo pomógł mi zwłaszcza Efectin, czułam sie wtedy świetnie, po jakimś czasie nie potrzebowałam już nawet leku na noc(mam kłopoty z zaśnięciem), niestety po jakimś czasie pojawily się lęki i od tej pory leczyłam się różnymi lekami, ktore raczej słabo na mnie działają i teraz od jakiegoś czasu biore właśnie Mirzaten, ale zastanawiam się nad zmianą leku na inny, lepiej działający. A Ty jak mi się wydaje leczysz się lekami ziołowymi. Napisz coś więcej, na co się leczysz i czy to co bierzesz Ci pomaga. Ja sama jestem ciekawa, bo może okazałyby sie bardziej skuteczne i mniej szkodliwe od tych zwykłych. Pozdrawiam serdecznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Napiszcie jakie połączenia leków bierzecie i w jakich dawkach.

Mi lekarz przepisał :

Velafax 37,5 mg ( 1,0,1)

fluanxol 0,5mg (2,1,0)

Depakine 300mg (0.0,1)

( i doraźnie xanax 0,25)

Cierpię na zaburzenia depresyjne nawracające i lęk.

Co o tym sądzicie?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Aż tak się nie znam żeby wypowiadać osąd o tym leczeniu. Myślę że lekarz wie co robi. Ilość leków i ich dawki zależą zapewnie od nasilenia objawów. Jeśli nie jesteś pewien to zawsze można się poradzić innego lekarza. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja biore

 

Luxete (sertralina) [50 mg] 2-0-0

Risset (risperidon) [3mg] 1-0-1

i Danoptin (lamotrygine) [50 mg] 1-0-1

 

pozatym przyjmuje deprim, omege 3, lecytyne i magnez prawdziwa lekomanka jestem ;) Zartuje

 

Taki zestaw lekow jest dla mnie IDEALNY, czuje, ze chodze po chmurach, albo jak w tej reklamie lodow, ze zjadam sobie chmurki jak lody smietankowe.

 

Pozdrawiam

Beata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie słyszeć ,że masz dobrze ustawione leki. A jak długo bierzesz ten zestaw?

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałam już na ten temat w innym temacie ale nie uzyskałam od Was odpowiedzi, więc piszę tu. Czy ktoś brał xanax w połączeniu z lorafenem - xanax w dzień - lorafen 1 mg na noc? Moj lekarz przepisuje mi wciąż xanax ale jak już wspominałam konczy się ciągle na zwiększeniu dawki. Czy może zamienić zupełnie na lorafen, który jak czytałam tu, na forum skutecznie uspokaja... Pozdrawiam, Jenny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efectin (wenlafaksyna) - 150 mg x 1 wieczorem

Seronil (fluoksetyna) - 20 mg x 1 rano

 

Do tego witaminki Falvit (wszystko w jednym) i kwasy omega-3.

Działa na mnie to wszystko tak średnio. Bez żadnych rewelacji. Ale jakiś tam mały postęp widać. Się jeszcze poczeka zobaczy.

 

Szczerze mówiąc nie znam do końca się na tych lekach. Wiem jednak, że można zamieniać jedne benzodiazepiny na inne. Bo z nimi trzeba naprawdę uważać. To nie dobrze, że lekarz przepisuje coraz większe dawki. Ale tak to właśnie jest, że organizm stopniowo się przyzwyczaja i potrzebuje więcej. Bardzo łatwo od uspokajaczy można się uzależnić. Lepiej dodatkowo wziąć się za jakąś psychoterapię, relaksacje itp. Nauczyć się walczyć z lękiem i stresem, a tabletki łykać w skrajnych sytuacjach. http://www.benzo.org.uk/polman/ Znalazłam kiedyś stronę o benzo. Spróbuj przejrzeć, może coś znajdziesz ciekawego. Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

laven dziękuję Ci ogromnie.... - tak, najgorsze jest to, że to benzo..i to benzo... masz jakiś pomysł jak powoli sie z tego wycofywać? Chodzi mi o inne leki, bo o zmniejszeniu dawek narazie nie ma mowy - zbyt ciężko...

Pozdrówka. Jenn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak długo bierzesz benzo, ale po 4 tygodniach bardzo tracą na efektywności. Przy dłuzszym braniu pojawiają się stany depresyjne, lęk, znaczne osłabienie pamięci, koncetracji, niepokój itp. Benzodiazepiny są skuteczne jedynie gdy bierze je się przez krótki okres czasu. Potem organizm się przyzwyczaja. Poza tym zmniejszają ilość neuroprzekaźników jak serotonina, dopamina i noradrenalina. A zbyt niska ich ilość odpowiada za depresję. Ja bym doradzała odstawienie. A czy zamiana na inne nie wiem czy coś da. Praktycznie wszystkie benzo działają tak samo. Powolne, spokojne odstawianie wcale nie musi być bardzo trudne. Zdarzają się nawet takie przypadki, że po odstawienu benzo ludzie czują się lepiej. Właśnie przez to, że wzrasta aktywność mózgu i całego organizmu. Ale nie wiem też na czym polega Twój problem. Co się dzieje, że musisz się leczyć. I przede wszystkim nie jestem specjalistą. ;) Dlatego najlepiej porozmawiać z lekarzem.

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brałam xanax długo, baaaardzo długo :( Oczywiście się uzależniłam, ale udało się z tego wyplątać. I rzeczywiscie po odstawieniu czuję się zdecydowanie lepiej. Prawie zupełnie ustąpiły stany lękowe. Może warto spróbować bez benzo???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biore anafranil w polączeniu z depakine stabilizatorem nastroju ,czuje sie swietnie ,wiara w siebie totalny zajebisty humor ,zero lęków i natrectw ,lecze sie na depresje i nerwice lękową oraz nerwice natrectw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko,

Lekarz zapisał mi Mocloxil - 1 raz dziennie+ Clonazepanum 1 tabletke przed snem.

Na ulotce tabletek mocloxil przeczytałam, ze nie wolno łączyć "ze środkami działającymi hamująco na ośrodkowy układ nerwowy i opioidy - środki nasenne, uspkokajaące, powoduje to naet objawy zagrażaące życiu. Ja po takiej mieszance czuję straszną "fazę", czuję się jak na haju... Zero skupienia, uśmiech na buzi i zwolnione reakcje... a nawet zaburzenia mowy...

Czy łączył ktoś MOCLOXIL z tabletkami na uspokojenie?

Czy to możliwe że lekarz się pomylił?

Pomóżcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Efektin 150 + depakina 300 rano i wieczór. Teraz efektin 75 + depakina 300 rano i wieczór. Czuje sie bardzo dobrze w porównaniu z tym co było :smile: Ale to już dwa lata leczenia , w tej chorobie potrzeba czasu ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja biore Alventa 75 mg + 10 mg chloropernazyny na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

do wieslawpas:

 

Panie Wiesławie! to wstyd tyle chlapać!! Pan jest alkoholikiem! Chodzi Pan na spotkania AA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam po tygodniu brana CLONAZEPANU rzuciłem go z dnia na dzień i było idealnie!:)

Wiec chyba,że wy bierzecie dlugo to moze jest cieżej rzucić to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anafranil 75 mg 1x1 na noc

Afobam 0,25 mg - doraźnie

MirtaMerc 15mg - efekt uboczny -> pomaga na bezsenność , mnie 2x15mg powalało z nóg na min 8 h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeldox 2 razy dziennie po 80 mg, Zomiren SR 1 mg rano, Rispolept 3 mg przed snem. Z tym że ja choruję na zespół paranoidalny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

sertagen 50 mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

od kilku miesięcy bez leków i terapii ...niech mi ktoś da kopa w d=pe ,żebym poszedł do lekarza ..Booo ze mną coraz gorzej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

obecnie biorę Citronil 20 mg rano, torendo q-tab 1 mg na noc(a propos pytanie do ludzi biorących torendo lub cos z risperidonum - o jakiej porze bierzecie?), od czasu do czasu w razie potrzeby zolpic, hydroxyzyne(atarax)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×