Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mieszkam za granica i w sumie zdarza mi się tak co 3 lata mieć nawrot nerwicy z depresja( bardziej nerwicy )

od kilku dni przyjmuje Citalopram ( jak go wezmę w dzień to przespie z 2 godz ) potem jest już lepiej. To mój 4 dzień brania. Chodzę na spacery. Musiałam wziasc wolne z pracy.

moim największym problemem i lekiem jest noc. Boje się ,ze nie zasnę . Lek ten jest trochę jak jakaś fobia ( nie mam stwierdzonych żadnych chorób psychicznych przez psychiatrę ).

 

wiem ze póki leki całkowicie zaczną działać trzeba czasu / psychoterapię behawioralna tez mam w lipcu.

czy do tego czasu by się wyluzować i zasnąć mogę wspomóc się piwem albo estazolamem ( brałam wcześniej ale teraz na mnie aż tak nie działa )

po piwie zasypiam jak dziecko i czuje się wyspana choć jestem w zasadzie przeciwniczka alkoholu ale chce się na te kilka dni trochę uspokoić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast estazolamu i alkoholu to trazodon będzie pomocny. 

Polecam psychoterapię aby rozwiązać problem na zawsze. 

Czego tak naprawdę się boisz jeśli nie zaśniesz?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w uk , tu nawet o ten citalopram trudno wyprosić. Mam 33 lata. W noc jestem sama bo partner pracuje na nocki. Boje się ,ze nie zasnę i po prostu wpadam w nieuzasadniona panikę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro mieszkasz w uk ,to pewnie w aptece bez recepty tam dostaniesz leki przeciwhistaminowe 1 generacji ,które tez działają serotoninowy ,uspokajająco i mocno nasennie bez ryzyka uzależnienia. 

Czyli np . Prometazyna , difenhydramina , hydroksyzyna . 

Najpewniej difenhydramina lub dimentyden (słabszy )  będzie na 100% dostępny lub z jakiejś apteki internetowej .  

Kiedyś te leki stosowano w nerwicach itd gdy nie byli ssri .  

Po nich się śpi wyśmienicie . 

A tyjecie po citalopramie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×