Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Madison

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Madison

    Proszę o pomoc

    Mieszkam w uk , tu nawet o ten citalopram trudno wyprosić. Mam 33 lata. W noc jestem sama bo partner pracuje na nocki. Boje się ,ze nie zasnę i po prostu wpadam w nieuzasadniona panikę
  2. Jeśli Twój okres abstynencji był dos długi , to jest nie możliwe wystąpienie takich objawów z opóźnieniem. Nagle odstawienie alkoholu gdy organizm już się przyzwyczaił może powodować różne symptomy ( w zależności od długości ciągów i jak dłuzo ) opisane objawy po dłuższym czasie wskazują raczej na nerwice.
  3. Hej, mieszkam za granica i w sumie zdarza mi się tak co 3 lata mieć nawrot nerwicy z depresja( bardziej nerwicy ) od kilku dni przyjmuje Citalopram ( jak go wezmę w dzień to przespie z 2 godz ) potem jest już lepiej. To mój 4 dzień brania. Chodzę na spacery. Musiałam wziasc wolne z pracy. moim największym problemem i lekiem jest noc. Boje się ,ze nie zasnę . Lek ten jest trochę jak jakaś fobia ( nie mam stwierdzonych żadnych chorób psychicznych przez psychiatrę ). wiem ze póki leki całkowicie zaczną działać trzeba czasu / psychoterapię behawioralna tez mam w lipcu. czy do tego czasu by się wyluzować i zasnąć mogę wspomóc się piwem albo estazolamem ( brałam wcześniej ale teraz na mnie aż tak nie działa ) po piwie zasypiam jak dziecko i czuje się wyspana choć jestem w zasadzie przeciwniczka alkoholu ale chce się na te kilka dni trochę uspokoić
×