Witam.

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam.

Avatar użytkownika
przez iamthenobody 21 wrz 2013, 20:13
Mam 19 lat, w tym roku zacznę studia. Zarejestrowałam się, bo być może ktoś mi pomoże z moimi problemami. Ich źródło nie zostało nazwane, choć psychiatra wspominał coś o osobowości schizoidalnej i "stanach depresyjnych". Brałam leki, ale z nich zrezygnowałam, chociaż nie wiem, czy to było właściwe...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 19:55

Witam.

Avatar użytkownika
przez amelia83 21 wrz 2013, 20:44
iamthenobody, hejka dlaczego zrezygnowalas z leków?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Witam.

Avatar użytkownika
przez iamthenobody 21 wrz 2013, 20:54
amelia83, dlatego, że... poczułam się, jakbym zaburzała funkcjonowanie organizmu. Zaczęłam się bać skutków ich brania, tego, że szkodzą na wątrobę itd, że może przez nie będę krócej żyć? A teraz myślę, że przez stres też się krócej żyje, a ja czuję się ciągle zestresowana, jak nie biorę tabletek.
Dodam, że to dla mnie ważny aspekt, bo codziennie myślę o tym, co będzie po śmierci i mnie to przeraża. Kiedy umarł mój znajomy, nasiliło się to.. co, jeżeli pochowają mnie żywą? Jeżeli jest jakaś świadomość i po śmierci będę wieczność w grobie.. i lista się ciągnie. Czuję, że żyję w wiecznym strachu.
Ostatnio edytowano 21 wrz 2013, 20:59 przez iamthenobody, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 19:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Witam.

Avatar użytkownika
przez amelia83 21 wrz 2013, 20:58
iamthenobody, może warto wróćić do leków, jak uważasz?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Witam.

Avatar użytkownika
przez iamthenobody 21 wrz 2013, 21:03
amelia83 napisał(a):iamthenobody, może warto wróćić do leków, jak uważasz?


Może, nie wiem, czy to robić. Mój psychiatra jest dziwny, sprawia wrażenie, jakby go w ogóle nie obchodziło, co ze mną będzie, zresztą już dawno go nie widziałam. Mówi, że mogę brać, a mogę nie. I nic nie radzi, bo mówi, że nie jestem na nic chora, a większość czasu czuje się fatalnie, więc w takim razie czuć się beznadziejnie, to objaw zdrowia? Super, dzięki za takie życie. Nawet psychiatra nie może mi pomóc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 19:55

Witam.

Avatar użytkownika
przez amelia83 21 wrz 2013, 21:05
iamthenobody, zmień lekarza jak ten jest taki nieogarnięty :shock:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Witam.

Avatar użytkownika
przez Tańcząca w zbożu 21 wrz 2013, 21:08
Witaj!
Jakie leki zażywałaś?
Jaki kierunek studiów rozpoczynasz?
Posty
112
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 20:49

Witam.

Avatar użytkownika
przez iamthenobody 21 wrz 2013, 21:09
amelia83 napisał(a):iamthenobody, zmień lekarza jak ten jest taki nieogarnięty :shock:


Chyba będę musiała to zrobić, bo wątpię, żeby mój stan był powszechny i normalny. Jak można się ciągle bać.. ale w moim umyśle ten strach jest racjonalny i nie umiem się go pozbyć.

-- 21 wrz 2013, 21:10 --

Tańcząca w zbożu napisał(a):Witaj!
Jakie leki zażywałaś?
Jaki kierunek studiów rozpoczynasz?


Hej. Symfaxin, a przedtem Fluoksetyna (ale ta nie pomagała).
Japonistyka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 19:55

Witam.

Avatar użytkownika
przez amelia83 21 wrz 2013, 21:19
iamthenobody, tak, umów się do innego lekarza zobaczysz , że Ci pomoże
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Witam.

Avatar użytkownika
przez Tańcząca w zbożu 21 wrz 2013, 21:46
Ciekawy kierunek.
Posty
112
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 20:49

Witam.

Avatar użytkownika
przez iamthenobody 21 wrz 2013, 21:48
Tańcząca w zbożu napisał(a):Ciekawy kierunek.


Tak, a do tego trudny, więc to wcale mi nie pomaga xD nie wierzyłam, że się tam dostanę..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 19:55

Witam.

Avatar użytkownika
przez Nocturnus 23 wrz 2013, 23:33
Ja w tym roku ukończyłem studia, a również się obawiałem czy z moimi problemami dam radę. Jeżeli czujesz się ciągle fatalnie to spróbuj pójść do innego lekarza. Nie warto się męczyć bo każdy dzień przemęczony to dzień stracony ;)
Embrace The Darkness
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
23 wrz 2013, 22:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do