Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Radol 11 lut 2015, 19:30
cześć wariaty !

co u Was??????????????? , ja powoli schodze z prochów - biorę teraz 10 mg ale chyba od marca 5 i stopuję , czasami miewam jeszcze dziwne myśli ale nie takie co by mnie przytłaczały a sytuacja dalej jest niewesoła tylko różnica taka że juz sie nią nie przejmuję :) - co będzi to będzie :) jak tam ferie minęły , bo ja pośmigałem na nartkach w Białce - było ekstra :)
"Od śmierci w dolinach ! - zachowaj nas Panie!!! " Stary jestem - czas umierać...;) - 15.09 .2013 - rozstaj dróg w Dolince za Mnichem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
22 gru 2013, 22:50
Lokalizacja
Śląsk, Poznań

Esci spin-off

przez ELLOR@ 11 lut 2015, 23:24
Agusiab1 napisał(a):Betabloker jest mi potrzebny ze względu na przyspieszony rytm serca, najgorsze ze jak mam takie ataki to trwają one kilka godzin ze zwykle ląduje na SOR, najbardziej mnie denerwuje to moje serce które czuje w całym ciele, a jak bije szybko to w pewnym momencie jest mi aż nie dobrze z wysiłku trzęsą mi sie ręce i ogólnie czuje jakbym zaraz miała zawał miec
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
26 gru 2014, 19:13

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez devnull 12 lut 2015, 17:33
U mnie w końcu lepiej, ale aż 30mg muszę brać by poczuć cokolwiek.
Tolerancja po wielu latach brania tak urosła, że potrzebuję takich dawek :/
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez ELLOR@ 13 lut 2015, 00:04
No tak..pisałam wypracowanie aby odpowiedzieć i nie wysłało się...

-- 18 lut 2015, 14:07 --

Hej jak tam?
U mnie ok.Objawy somatyczne przeszły, czasami zakręci się w głowie.Jestem na dawce 20mg esci.Nie wiem co jest powodem mojego zmęczenia, ciągle nie dospana...a przesypiam 8godz bez pobudek...wiosna??

-- 25 lut 2015, 13:27 --

Hej co u Was.lunatic jak się czujesz?
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
26 gru 2014, 19:13

Esci spin-off

przez lunatic 25 lut 2015, 21:50
Zwiekszam delikatnie dawke paro,narazie jestem na 1/4,nie dziala ale czego sie spodziewac po takiej ilosci,musze doraznie brac leki ktore dzialaja natychmiast
Zastanawiam sie tez nad codzienna kilkugodzinna terapia w jednym osrodku,ale wtedy z praca bylby koniec

-- 25 lut 2015, 21:00 --

A przy okazji nie musialbym pracowac jednoczesnie zaczynajac lek,czasem jest bardzo ciezko,kazde delikatne podniesienie dawki daje ogromne oslabienie,pracowac i myslec w takim stanie to jest meczarnia,podnosze dawki na weekend ale i tak pogorszenie jest dalej w tygodniu
Ellora Ty tez bylas oslabiona na poczatku esci?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Majestic-12 [Bot] i 14 gości

Przeskocz do