Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 05 maja 2014, 20:51
Cześć wam :)
Zostałam zaproszona na kolejny spacer ;)
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 05 maja 2014, 20:52
U mnie najlepsza to siostra i szwagier. Rozkładają mnie na łopatki. Przytakuję im jacy to są wielcy, genialni, pracowici i ile osiągnęli w życiu a duchu się śmieję no cóż... kiedyś sie przejmowałam, teraz doszlam do wniosku że jesteśmy jak ogień i woda. Oni materialiści a ja stawiam na rozwój wewnętrzny. Dla nich liczy się ekstra samochód by przed sąsiadami szpanować choć mało jeżdżą tylko w koło komina, ale musi być fura, a dla mnie sukcesem jest wydanie w zbiorowym tomiku kilku wierszy :?
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 maja 2014, 20:53
mirunia, tak, wspiera , jest cudownym człowiekiem :105:
czuję się zraniona prze ojca M, że chyba nie bedę potrafiła z nim pracować, przez niego czuję się nikim, ze mam depresje i siedze w domu bo mi tak wygodnie pewnie tak myśli...
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez comatom 05 maja 2014, 20:53
:papa: ponownie
comatom
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 maja 2014, 20:55
cyklopka, Hey :mrgreen: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez monmaria 05 maja 2014, 20:56
platek rozy, oczywiście, że tak powinno być. Niestety nie raz jest inaczej i czym szybciej nauczymy się z tym żyć, będzie nam łatwiej. Niektórym nie da się po prostu wytłumaczyć co czujemy mimo, że nie są złymi osobami. Nie rozumieją, że szukamy wsparcia i bezpieczeństwa.
monmaria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 maja 2014, 20:56
czarnobiała mery, o Haniu :************ od tego samego goscia?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 05 maja 2014, 20:56
czarnobiała mery, :great:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 05 maja 2014, 20:57
czarnobiała mery, czesc kochana super, z tym samym kolesiem ?
Anna Maria, ja też jestem taka jak Ty...bliżej mi do duchowego rozwoju
cyklopka jak się czujesz?
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 maja 2014, 20:57
Anna Maria, tez mam podobne podejscie do Twojego, zreszta kasy nie mialam nigdy za wiele .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 05 maja 2014, 20:58
siemka, rozgladam sie za kursem na prawko ale wszytkie zajecia zaczynaja sie bardzo wczesnie okolo 18 a mnie pasowaloby tak na 19.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 maja 2014, 20:59
monmaria, tak ale ciezko tak samemu ze wszystkim a jak sie slyszy jeszcze ze sobie czlowiek kompletnie nie radzi bo moja ciotka jeszcze to mi stale powtarza a wg psycholog ja sobie radze calkiem niezle jak na moj stan to rece opadaja .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez monmaria 05 maja 2014, 20:59
Anna Maria, no to niech sobie jak napisałaś szpanują, Ty kochana rób to co serce Ci podpowiada
monmaria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 maja 2014, 21:00
comatom, ponownie :***************



wieslawpas, Hey Hey :papa: :papa: :papa: po tym coaxilu ja nie spie wcale pewnie stad masz bezsennosc:>
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15809
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do