dziewczyna

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

dziewczyna

przez antilles97 09 gru 2010, 09:29
jestem studentem UJK. Choroba psychiczna utrudnia studiowanie. Czuję się samotny,nie mam dziewczyny a jak na portalu sympatia napiszę o chorobie psychicznej to żadna nie będzie chciała. Co robić?

Re: dziewczyna

przez Ahmed 09 gru 2010, 11:03
Nie dziw się !!!
Skoro na jakimś portalu społecznościowym na "dzień dobry" rzucasz nieznanym sobie dziewczynom że jesteś chory psychicznie to uciekaja - całkiem normalna reakcja. Do takich zwierzeń potrzeba sie choć trochę poznać, spotkac kilka razy i nabrać odrobiny zaufania. Jak juz zauważysz że cos tam iskrzy i moze cos z tego bedzie to wtedy mozesz dac je delikatnie do zrozumienia o jakiejś tam swojej "dolegliwosci emocjonalnej" - nie rzucaj jej na barki od razu całego cieżaru swoich chorób bo na tym etapie zwiazku mało która to udźwignie.
Pominę fakt że takie portale to raczej kiepskie miejsce na znajdowanie sobie dziewczyny.
Piszesz że studiujesz. Rozejzyj się dookoła na studiach. Mało tam dziewczyn ???? :)
Ostatnio edytowano 09 gru 2010, 11:05 przez Ahmed, łącznie edytowano 1 raz
Ja tu jeszcze wrócę ;))))))))))))))))))))))))))))))))
K.
Kwadratullah

przez linka 09 gru 2010, 11:05
Allah, no chyba, ze to choroba którą widać gołym okiem....eh, ciężka sytuacja ale faktycznie, na pierwszy rzut oka to bardzo zniechęca.
antilles97, jeśli to nie problem to napisz na co jesteś chory?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Przyjaciel forum

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Ahmed 09 gru 2010, 11:15