Brzydota

Inne zaburzenia.

Brzydota

Avatar użytkownika
przez filip133 28 lis 2015, 01:09
Nie każdy człowiek ma takie same poglądy. A takie dziewczyny są dla mnie puste i nic nie warte
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:10
Ḍryāgan napisał(a):Owsik, bo źle zaczynasz - od razu chcesz randki i deklaracji od kobiety, żeś w jej typie. Skoro jesteś paskudny nie tędy droga. Po prostu najpierw daj tej hipotetycznej kobiecie poznać Twoją osobowość (jak twierdzisz jesteś w środku super facetem, to ci powinno dobrze pójść), oczaruj ją swoim wewnętrznym pięknem niech się w nim zakocha i dopiero gdy cię dobrze pozna proponuj randki itd. Wiadomo, że nikt się w Tobie nie zakocha od pierwszego wejrzenia, to już ustaliliśmy.

Człowieku mówiłem, że ty mnie nie rozumiesz. Ja nie proszę od kobiety by mi mówiła, że jestem w jej typie. To co proponujesz nie działa w przypadku osoby brzydkiej. Taki facet zapewne będzie bardzo lubiany przez tą dziewczynę, ale nigdy ta dziewczyna w nim się nie zakocha, bo jest brzydki niepociągający. Taki gosciu całe życie będzie tylko kolegą przyjacielem nikim więcej. Wiem co piszę.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:10
filip133 napisał(a):Nie każdy człowiek ma takie same poglądy. A takie dziewczyny są dla mnie puste i nic nie warte

Każdy człowiek patrzy na wygląd. To nie kwestia poglądów tylko biologi.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 28 lis 2015, 01:11
Prezydent Francji Nicolas Sarkozy ma 167 cm wzrostu. Jego żona Carla Bruni, która była modelką ma 175 cm. Podczas oficjalnych wizyt unikała wysokich obcasów i zakładała buty na płaskiej podeszwie.
Premier Silvio Berlusconi ma 165 cm wzrostu.
Dmitrij Miedwiediew ma 163 cm.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3957
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:15
Tak. Teraz zestaw to z 200 innymi premierami prezydentami.Wiesz co Ci wyjdzie, że większość jest wysoka. Prezydent USA nigdy nie był niski zawsze wygrywał wyższy kandydat. Jakbym był nawet burmistrzem jakiegoś miasta, zapewne też miałbym piękną kobietę u boku, bo władza pociąga.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez filip133 28 lis 2015, 01:17
owsik napisał(a):
filip133 napisał(a):Nie każdy człowiek ma takie same poglądy. A takie dziewczyny są dla mnie puste i nic nie warte

Każdy człowiek patrzy na wygląd. To nie kwestia poglądów tylko biologi.


Ja nie patrzę, bo to nie zgadza się z moimi poglądami
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:21
filip133 napisał(a):
owsik napisał(a):
filip133 napisał(a):Nie każdy człowiek ma takie same poglądy. A takie dziewczyny są dla mnie puste i nic nie warte

Każdy człowiek patrzy na wygląd. To nie kwestia poglądów tylko biologi.


Ja nie patrzę, bo to nie zgadza się z moimi poglądami

Ciężko mi w to uwierzyć, że w przypadku randki. Wygląd dziewczyny nie miałby dla Ciebie żadnego znaczenia.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez WolfMan 28 lis 2015, 01:21
Silvio Berlusconi 1.65 cm +władza = Bunga bunga i tabuny kobiet.
owsik świat dawno przestał być idealny.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1162
Dołączył(a)
17 paź 2015, 23:52

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Sigrun 28 lis 2015, 01:22
filip133 napisał(a):Oczywiście że chodzi o osobowość, samym wyglądem człowiek nie żyje, tylko tym co robi i jak się zachowuje i co prezentuje całą swoją osobowością...


:great:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Sigrun 28 lis 2015, 01:24
filip133 napisał(a):Oczy sobie zaraz wydrapiecie..


Ja nikomu oczow wydrapywac nie bede... Po postu juz nawet nie irytuje mnie ten facet...tylko smieszy ;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:26
WolfMan napisał(a):Silvio Berlusconi 1.65 cm +władza = Bunga bunga i tabuny kobiet.
owsik świat dawno przestał być idealny.........

Ogromne pieniądze jako producent filmowy i właściciel stacji telewizyjnych.
Czyli jak jednemu niskiemu i nieatrakcyjnemu uda się na miliony to znaczy, że uda się wszystkim?
Idąc takim tokiem rozumowania, możesz zacząć grać w lotto na pewno wygrywasz 6.
Jeżeli wysokiemu przystojnemu udaje się jednemu na tysiące, to kto ma większą szanse?
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

przez owsik 28 lis 2015, 01:27
Sigrun zwykła bezczelna hipokrytka i nic więcej.
Offline
Posty
1591
Dołączył(a)
20 mar 2013, 22:10

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Sigrun 28 lis 2015, 01:27
Ḍryāgan napisał(a):Prezydent Francji Nicolas Sarkozy ma 167 cm wzrostu. Jego żona Carla Bruni, która była modelką ma 175 cm. Podczas oficjalnych wizyt unikała wysokich obcasów i zakładała buty na płaskiej podeszwie.
Premier Silvio Berlusconi ma 165 cm wzrostu.
Dmitrij Miedwiediew ma 163 cm.


Zbedne to...do niego i ta nic dociera 8)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Sigrun 28 lis 2015, 01:27
owsik napisał(a):Sigrun zwykła bezczelna hipokrytka i nic więcej.


Dziekuje za komplement :mrgreen:
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do